Ottis, sitä tarkoitin, että vaikkei ehkä "pääse" sun koneellesi, niin olisko voinut joskus nähdä
sanan Kaksplus ruudulla tai jos kerran itsekin harrastaa keskusteluryhmien lukemista, osaa
hakea millaisessa ympäristössä surffaat.
Mua niin naurattaa (sorry) toi sun harmittelusi miehen tv:n katselusta, sillä meillä on just samanlaista.Mies on hifisti ja siksi kuuntelee musiikkia katsoessaan tv:tä. Ja välillä myös surffailee läppärillä samaan aikaan. Just eilen änkesin nukkuvan esikon viereen sänkyyn, kun halusin katsoa mäkihyppyä äänellä. Musta on ihan raivostuttavan karmeaa katsoa ohjelmaa, jonka ääntä ei kuule. Olkoon sitten vaikka tekstitetty ohjelma. Pää tuntuu rähjähtävän sellaisesta katsomisesta. Ja mies ei ollenkaan ymmärrä, miksi siitä kiukuttelen. No se miehistä, vaikka niin paljon kirjoitettavaa oliskin.
Oivikille nega, voihan sentään. No tässä kohtaa voin tunnustaa, että olen minäkin testipakettini korkannut. Ärsyttäviä viivanpaikkoja tuohon One stepiin tulee, mutta niistähän on keskustelupalstat pullollaan varoituksia. Mun virtsassani on jokin aineosa, joka saa aina viivanpaikan näkyviin. Väristä ei siis ole kyse. Lämmöt on jo laskeneet, joten ei toivoa tässä kierrossa. Testailen varmaan siltikin tasaiseen tahtiin ja testejä kuluu, sillä lopetan luget vasta 1.3.
Nillanilla sitten testaa huomenna. Positiivista tulosta toivottelen, vaikka odotuksesi eivät olisikaan
korkealla.
Emilylle jaksuja perjantaihin saakka. Sen jälkeen voitkin taas huokaista helpotukseksi, hetkeksi. Raskaus on yhtä huolestuneisuutta.
Osasit sitten rohdota itseäsi oikein, mur-mur, kun kerran oireet helpottaa. Jos vain mitenkään saisit edes vähän alas karpalo- tai puolukkamehua, kokeile.
Inia, mulla oli viimekierto oireeton, kun otin ekat luget. Kuvittelin oireettomuuden johtuvan siitä, mutta johtuikin raskaudenyrityksestä, koska nyt on taas tavalliset oireet ilmassa, vaikka lugeja käytänkin. Peukutan.
Liiza poksuu jo, hyvä, että simpat on siellä missä pitääkin tässä vaiheessa
Pikku-Stellalle pikaista paranemista, samoin kuin
Taavin lapsoselle. Mitähän sinne Taavin pöksyyn on ilmestynyt, ei kuulosta tädiltä.
Rinjallekin terkut, ehdit just ennen mua kirjoittaa.
¨
Missä lienevät tämän päivän muut testaajat? Toivottavasti hiljaisuus merkitsee iloisia uutisia.