40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Inia onnea PASS:iin oikein kahmalokaupalla. :hug:

Oivikki elän kovasti sinun mukana. Paljon liimaa ja tarrasukkia täältä lähettelen ja sitten sitä plussaa testiin. :hug: :heart:

Murmur kirjoitinkin sinulle tuonne toiselle puolelle. Kiitos sinulle ja tsemppiä. :hug:
 
MURMUR Huh, kattelin minäkin niitä avajaisia aamupäivällä ja herkäksi jotenkin veti, itkua pikkasen piti tuhertaa :LOL: ajattelin mielessäin että tosissaan oon hullu ku tulen sytyttämisen takia piti kyyneleet valuttaa :LOL:

Näistä luonnonlääkkeitä muistutan kans että pitää ottaa selvää että mitä alkaa syömään... Koska ennenvanhaanhan yrttejä käytettiin raskauden keskeytyksiin jos sattui "vahinko" kun ei muita konsteja ollut. Ja mitä ne yrtit oli? sitä tuskin kukaan tietää. Jokaisella kylällä taisi olla oma yrttimummo joka tiesi salaisen reseptin asiaan ja menkö tieto sitten hautaan asti sitä ei tiedetä...

INIA minäkin mietin tuossa että sullahan on mahdollisuus luomupalleroonkin jos luonnolliseen kiertoon tehdään vai odotetaanko siirtoa niin että oma pallero ehtii surkastua ja sitten vasta passit peliin. Mullehan on passit tehty aina lääkkeelliseen kiertoon niin ei ole tarvinnut tikutella ovista ja siksi tieto ontuu tuossa kohdin.

OIVIKKI laitatko sinä siis kuusi Luge palloa päivässä? onko ne 200grammasia? mulla on noita 200g eli mulla 600g/päivä ja sulla 1200g/päivä. Miksi sulla on noin paljon tai miksi mulla on noin vähän... :LOL: ota tuosta nyt selvää....

LUMISYDÄN annos on 1 tabu/ päivä (100mg)

OIVIKKIII :saint: nyt meillä alkaa todella jännät paikat!
 
nilla mulla progeja myös tulee vain 2x päivässä, ovat 300 mg. Eli tuo 600 mg yhteensä. Joo, lekuri sanoi että normaalia elämää voi viettää, eli ei mitään selibaattia tarvii pitää ennen siirtoa. Ei vissiin usko luomumahdollisuuteen??? Tuo lääkkeellinen on kyllä siitä hyvä, ettei mee kierto hukkaan, jos ovis ei tule silloin kun pitäis. Ja nyt ei ihan tullut, joten ehkä sitten ajoitus ei oo niin hyvä? No, mieluummin kuitenkin meen nyt passiin kuin jätän kuukauden (tai pari, se seuraavakin kun uhkaa mennä harakoille) väliin.
 
Ninni harmi, että oli vieläkin nega, mutta tosiaan loppuun asti on toivoa, vaikkakin se alkaa niiden negojen myötä vähän väkisinkin hiipua.

Rinja Kiitos. Minä yleensä pissaan kuppiin, niin ei ole niin vaikea sihtailla :D . Mukavaa tikutusta edelleen.

Ottis kiva, että mies touhusi sisällä, kun sinä teit töitä ulkona.

Uudi kiitos, kaikki tuki tulee tarpeeseen :heart:

Nillanilla sama määrä per päivä 600mg. Peukutukset sinne!

Inia Kiitos, minulle nämä pp päivät kuluvat aina paljon nopeammin kuin odottelu, että pääsee tähän rktt tilaan, varsinkin nyt, kun oli tämän pitkäkaava ivf!
 
Ottis
Rinja Kyllä toi mun mies toisinaan tekee ja tänään varmaan ihan on nautiskellut, kun on saanut kodin henkeä leikki. Niin väsynyt olin, ett vedin tossa parin tunnin tirsat. Mies tahtois mökille saunomaan. Ehdotin, ett lähtis ihan yksikseen, kun on niin energinen, vaan ei se halunnut lähteä ja syykin selvisi, kun keittiössä herättyäni touhuilin. Kävin konjakkia kaapilla napsimassa, kun luuli, etten näe :). Taka-ajatusta oli siis tuossa touhuamisesakin, vaan siltikään en jaksa lähteä enää tähän aikaan illasta ajelemaan mökille ja myöhään illalla takas, varsinkaan, kun toinen on humalassa.

Terry64 Suthan saa kohtapian lisätä RKTT-listalle ja sieltähän sä sit pomppaatkin tonne yrjöklubiin.

Täällä on Oili niin selkeästi tulossa, ettei totta ollenkaan ja ajatelkaan, ett kp5 vasta menossa.
 
Ottis
Oivikki On kieltämättä nyt kiva, kun talo siisti eikä ole tarvinnut itse touhuta :). Kivaa iltaa sulle ja muistathan hekumoida ajatuksella, ett sulla siellä masussa pikku palleroinen kasvaa ja kehittyy. Onko mitään oireita?
 
No niinpä ne miehet aina keksii jotain venkulia, niinkuin tuo konjakki nyt teillä Ottis.

Oma meni myös muutamalle siiderille läheiseen pubiin. Katotaan , tuleeko kattoon olympialaisia kotiin...
Mitä kaikkea oireita sulla on oiliin, Ottis ?
 
Ämy
Hei!
Minut voi poistaa listoilta. En ehdi käymään täällä ja näyttää aika toivottomalta tämä lisääntyminen enää. Nyt ei enää "yritetä" jos ei myöskään ehkäistä.

Hyvää jatkoa kaikille ja mahdollisimman monta plussaa!!!!!
 
Ottis
Rinja Ei muita oireita ku limottelut, mutt siinäkin on tarpeeksi kestämistä :). Mun ukkelini ei jaksa edes olympialaisia katella, valittaa vain, että kun mitään hyvää ohjelmaa tule. Laitoin saunan lämpenemään, ett ainakin itse viihdyn reilun tunnin, kun lähden löylyttelemään.
 
Niin siis kirjaimellisesti :LOL: :LOL: Minä kokki- ja leipomataidoton poropeukalo leivoin esikon kanssa pullia. Ensin niistä piti tulla pitkoja, mutta koska neljällä letillä letittäminen oli ihan liian haastavaa, niistä tuleekin pikkupullia.

Niin ja kiitos kysymästä, mut voisi nyt laittaa rktt-listalle ja luulen, että dpo 0 olisi ehkä se kaikkein lähinnä. Laitoin kyllä irroituspiikin vasta iltapäivällä, mutta siitä jo parin tunnin päästä tuli kipuja vasemmalle puolelle, josta siis munis on irtoamassakin. Gyne sanoikin, että munis saattaa irrota jo ennen piikkiä, mutta ettei siitä kuitenkaan ole mitään haittaa palleron matkalle. Joskus kuulemma tätä piikkiä laitetaan enemmänkin tukemaan ovista, jos on sellaista vaikeutta.

Mä muuten käytän lugeja iltaisin 2 x 200 mg. Eli määrä on paljon pienempi kuin PAS:ssa.

Ämy, toivotaan että se "yllätysraskaus" iskisi näin yrityksen jälkeen. Tuu siten kertomaan kuulumisia.

Iniallahan on ihan vaihtoehtoja, joista palleroitaan valita. Toivotaan löytyvän sopiva kokoonpano, jotta raskaus alkaisi. Täällä peukutetaan.

Minäkin muuten aina pissin purkkiin, en viitsi sohia testejä, kun kumminkin menisi ohi.
 
Niin me tehdään Oivikki, vatsat vaan kasvamaan muustakin kuin pullan syönnistä.
Nyt on muuten raskauteen oikein hyvin sopiva tunikamuoti. Silloin kun neljä vuotta sitten oli viimeksi raskaana, niin tuntui ettei vaatteita löytynyt mistään. Ehkä kysyntääkin on vähän, kun kyse on niin lyhyestä ajasta, mutta kyllä minä ainakin mielelläni pukeutuisin sopiviin vaatteisiin silloinkin.
 
Ottis meni saunaa ja mie tulin-kyllä on puhtoinen &pehmyt olo:saint:
Rinja kyseli ovis tuntemuksista..miulla on: vatsan turvotusta, jomotusta(vasen/oikeamunis),väsyttää hurjasti, huonoa oloa, pinnaa alkaapi kiristellä:whistle:..:kieh: ..miullahan nuo oli selkeitä r-oireitahin :) ..

..nyt juuri nuo kyseiset oireet lisimässä koko ajan ja lämmöt nyt 36.73-saunan jälkeen pikkasen ylempänä kuin tässä viime päivinä(eilen esim. 36.41)..miullehan tulee tuo pikku notkahdus ales päin 1-2vrk ennen Oilia ja nyt olenkin seuraillut paljon lämpöjä, ostin uuden mittarinkin :D

Pitänee laitella poikanen nukkumaan kohta, katsoo nyt "meidän isä on parempi kuin teidän isä" ohjelmaa-tykkääpi kovasti ja annakin näin viikonlopulla valvoa sitten tuonne ysiin asti =)

..nälkä mulla kurnii masussa, joten taidan heittää valmis pizzaa uuniin-vaikka se ei niin hyvä noille "linjoille" olekkaan :p ..sauna juomia ei kuitenkaan tullut hankittua..hmmm..ehkä viikolla kun miehellä vapaata pari päivää..punaviiniä ja "pupustelua" kenties..kenties ;)
 
mur-mur: Toivottavasti!! Ja hyvä ettei tänään mitään vahvaa viivaa pukannut kun mies työn puolesta virkistäytymis/koulutusmatkalla ja tulee vasta huomenna kotiin!!

Ihan selvästi tänään alkanut limaisuutta tulemaan..(vai miten se nyt sanotaan...) Milloin sitä kannattas alkaa kuumemittariakin testaileen taas????????? (Heh, ettei vaan mikään teti mahdollisuus jäisi käyttämättä!! :saint: )
 

Yhteistyössä