40+ so what!!! (vol 5.)

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Roosamaria69...........kp2/28................yk8......3.
Inia (42).................kp3/26-30.......yk16....1.
Räystäspääsky (43)...kp9/24-29............................4.
Pinkki69 (40)..............kp9/26-28.........y.n.2v......1.
haave3 (40).................kp10/28........?............3.
Lumisydän (45)...........kp10/28-32.....?............?.
liiza (43)......................kp11/24-25............yk20........4.
Wiara (39)..................kp11/22-28............yk6..........1.
Mahdotontako.............kp13/30............yk2..........1.yht.
Ämy (40).....................kp14/25-28...........yk4.........4.
Sariella09 (43)...........kp14/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp15/27-29............yk9..........3.
Terry64 (45)..............kp16/25-29..........y.2,5v.........2.
Ottis (42)...................kp17/25-27.........yk5........1.
Iida-Karoliina (45).......kp17/23-26.......yk8...........5./1. yht.
Leena65 (44)..............kp18/25-27........yk6........3./1.yht.
Solakka Silakka (40)..kp18/24-27........yk16........1.
oivikki (41).................kp18/23-27.........yk8...........1.
Emily67 (42)..............kp22/24-28........yk3........3./1.yht.
nillanilla (42)..............kp23/28-33........yk7.........1.
Tirlittan1968 (40)......kp24/28..............yk4...........3.
erka (36).....................kp25/27-30........yk2.......3.
onlydream (36)...........kp27/23-29............yk?...........3.
mimmimamma (47)....kp33/28..............?.............4./1. yht.
nallekalle (40)............kp36/?...........yk1...........6.
ikiemo (45)................kp47/20-50........y?..........4.
Taikakuu (41).............kp51/27-32.........?.............2./1.yht.
pääpilvissä (46)..........kp67/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT

onlydream (36)...........dpo13
Emily67 (42)..............dpo11
erka (36)......................dpo10
Tirlittan1968 (40).........dpo10
Iida-Karoliina (45)...........dpo9
Solakka Silakka (40)......pp7
nillanilla (42).................pp7
Ottis (42)...................dpo5
Leena65 (44)..............dpo4
mur-mur (44)..............dpo1
Ämy (40).....................dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:






torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)..2.5.2009/kp24(24-30), yk7..6./1..LA 14.01.2010
OnniMaija (41)....11.5.2009/kp31 (28-30), yk3...5....LA 16.01.2010
tirulii(40)..15.5.2009/kp27/pp10..1./1.yht...LA24.01.2010
Murmukka (43)..........18.10.2009/dpo11/kp24 (28)
star-67 (42).....21.10.2009/kp26 (26-46)...yk10.....3.
Päikki (41)...25.10.2009/kp30. .y.2v...2.
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9....3.
Enkelinäiti (33)............17.11.2009 kp26/25-27..........yk2...........5.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hastu39, gerpera, Hemppaliina, Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636


[/quote]

 
Huomenia!!

Tänä aamuna en viitsinyt edes testiä tehdä kun rupesi tuhruttamaan,lämmöt on vielä koholla samoin kn mut muuten tuttu jomotus kyllä viittaa tätöseen.No edelleen toivoa niin pitkään kun ei kunnolla vuoda,toisaalta turha on enää toivoa yllä pitää koska kuitenkin, käsittääkseni aika harvinaista on että vuotelusta vaikka pienestäkin huolimatta olisi raskaana.
Aivolisäkkeeni on vaan TAAS tainut tehdä tepposensa näiden oireiden kanssa ;) :headwall:

Emily toivotaan että sun tuhruttelu harmitonta.

Erka sinulle ++++ :whistle: tämän päivän testiin!

mur-mur ;) jep simpat tallessa!

muille myös ++++ :whistle: oviksen&r.testien metsästykseen!
 
Onlydream ei se edes oo harvinaista et yhdet kuukautiset tulee. Munkin tuttavapiirissä on ainakin kolme naista joille tuli kuukautiset ihan normaalisti ja oli raskaana. Eräskin meni gynelle vasta jollain kahdeksannella viikolla ihmettelemään et miks rinnat on niiin kipeet (eikä ollut edes ensimmäinen lapsi kyseessä). Oli gyne sanonut että hyvä rouva tehän olette raskaana kahdeksannella viikolla niin ihmekös tuo jos vähän rinnassa tuntuu.

Tärisevin käsin tässä kirjoittelen....sain haamun )punaisen) aconin herkkään testiin testiajan SISÄLLÄ ja myös vähemmän herkällä (pregent stick) testillä . Mutta siis ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Jos tää olis totta niin se vauva sijoittuis just isännän karhujahtiin eli just silloin kun isäntä sano ettei ainaskaan . Oon kyl hälle sanonu et senkus painut sitte...mää aion saada vauvoja ja ambulanssit ym on keksitty.
Soitin isännälle töihin just ja tuo meni aika hiljaiseksi :LOL:
 
Hienoa erka!!! Lämpimät onnittelu plussasta, sillä sitähän se on, kun kerran kaksi testiä sen vahvistaa. Ja vauvat syntyy, kun niitten aika on. Siinä ei sitten katsella karhujahtien aikataulua. Voipi hyvin olla, ettei mies malta lähteäkään sinne metsälle... On muuten niin miesmäistä sanella aikatauluja vauvahaaveissa. Niin kuin asiat olisivat vain yhdestä päätöksestä kiinni. Vaikka vauvan laskettuaika olisi mitä, ei voi koskaan tietää paljonko etukäteen hän sitten päättää putkahtaa maailmaan. Ylimenevä aika tietysti on rajallinen.

Onlydream, se on niin p:stä, kun turhuja alkaa tulla. Silloin tulee kyllä luovutusmieliala, vaikka tosiasia on, että raskaudesta huolimatta, tuhruja voi tulla. Toivotaan, että sinullakin kunnon vuoto pysyy poissa ja saat testiin plussan.

Mä testasin ovista Donnatestilläni, joka viime kierrossa tuntui olevan tosi hämärää hommaa. Nyt näyttää "saniaismaista" kasvustoa mikroskoopin lasilla, joten kait se ovis on tuloillaan ja menossaan. Odottelen vielä lämpöjen nousun ja sitten kirjautan itseni rktt-listalle.

 
Eilen alkoi migreeni ja mahakivut yllättäen. Sitten parin tunnin sisällä alkoikin jo odotettu vuoto, eli tänään olisi jo kp2. Ihmettelin vaan, että oireet tulivat niin myöhään. Ennen tiesin jo päiviä ennen, että kuukautiset on tulossa. Onko se tää vanhuus... Toisaalta helpompaa on kuin nuorempana :xmas: !

Emilylle, Erkalle ja muille +:aa odottaville onnea :heart: Ja plussanneille :flower: samoin! Me muut koetetaan kestää ja jaksaa toivoa!

Tuolla oli pitkiä "luentoja" mm. mur-murilla yhdyselämän vaikeudesta. On se aika rankkaa, kun kuukaudesta toiseen yrittää, ja pitäisi olla halut kohdallaan tiettynä aikana kuukaudesta. On siitä joskus riitakin kehkeytynyt. Miehellekin voi tulla kova stressi, kun nainen vain kerran kuussa kovasti haluaa, ja lapsen takia. Eikä aina olosuhteet ole parhaat mahdolliset, kun lapsia nukkuu viereisessä huoneessa, tai kuten me joulun aikaan (jolloin seuraavat mahikset) ollaan miehen vanhempien luona ainakin kaksi yötä. Olen sitäkin miettinyt pääni puhki, ettei menisi ohi - kaikenlaisia hulluja vaihtoehtoja toteutukseen :LOL: . Huumori on tietysti joskus hyväksi, kun kaikkeen ei voi itse vaikuttaa, vaikka miten yrittäisi.

Mulla on nyt kuitenkin positiivinen mieli, kun pääsen todennäköisesti vuodon loputtua ainokaisen munanjohtimeni aukiolotutkimukseen - jospa se vaikka auttaisi raskaaksi tuloon =) , jos siis on auki, tai aukeaa. Olen kuullut, että voisi auttaa, tiedä sitten onko totta?

Se ratkaisee myös sen, onko kohdallani ainoa vaihtoehto koeputkihedelmöitys.
 
Roosamarialle stemppejä uuteen kiertoon ja aukiolotutkimukseen. Itse pelkäsin tutkimukseen menoa, mutta ei siis tuntunut missään. Nappasin Buranan tuntia ennen tutkimusta, mutta en varmaan olisi tarvinnut sitäkään. Eri asia tietysti olisi voinut olla, jos putket olisivat olleet tukossa.

Muistan erään joulun, jolloin anoppi oli mukanamme mökillä ja ovis oli käsillä. Saunareissua taisimme silloin hyödyntää :) Toivotaan, että teillekin löytyy jokin sopiva paikka ja aika.
 
~*~Perjantai päivästä kaikille.~*~


Pahoitteluni kaikille negaa testanneille&tädin yllättämille, jaksuja kovasti:hug:


Omaa napasta heti..nyt miun lämmöt näyttikin 35.8C..olen huomannut, että lämmöt ei välttämättä nouse enää tuonne 37.4 lukemiin pysyäkseen siellä melkein menkkoihin asti :( ..kun tämän kuumeilun aloittelin maalisikuussa, oli lämmönnousu selkeä n. 1vrk oviksesta. Aamulämpöjähän mie en ole mittaillut. Mittailen usiamman kerran päivässä ja aina kainalosta-se ei niin luotettava..eilinen mittaus oli illasta myöhään ja tuon simppa talletuksen jälkeen..olisiko SE sitten vain nostanut lämpöjä?..mutta jos ovis olikin eilen, odottelen tälle päivää selkeää lämmön nousua.
Vetää kyllä mielen matalaski :/ ..ja nyt juuri, kun en sitä ovista saanut bongailtua testein, kun loppuivat kesken kaiken..

Mutta talletuksia on ainakin tehty, oviksen tulolle en voi mitään jos jää tulemati..


++++++++++++++päivää kaikille kanssasisarille laittelen!!!:wave:

..kukas siellä rapistelee r-testipakettia vko:n lopulla??.. ;)

mur-mur
 
Erka voi miten ihanaa,mä tiesin,tiesin..ymmärrän hyvin tuon käsien tärinän,toivotaan viivan vahvistumista,
sinnikkyys taidettiin kohdallasi palkita vaikka noita negoja jo kerkesit tekemään :heart: :heart:
Aina ei kaikkia toiveta vauvan saannin ajakohdasta saa,niitä tulee kun on tullakseen,eiköhän se mieskin mieluummin synnärillä ole kuin metsällä,usko pois.

Meillä olis la eskíkoisen synttäreiden aikaan JOS tämä nyt raskaudeksi asti menisi,sinänsä aika kiva yhteensattuma olisi,mutta mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa että ei menkat tulis.Sen tiedän että testein olen ollut aivan liian aikaiseen liikenteessä koska kummassakaan aikaisemmassa raskaudessa en ole plussannut kun vasta kp.llä jotain 36 ja nyt testannut23pv lähtien :headwall:
Myös molemmat raskaudet on alussa oleet oireettomia vain menkat on jääneety pois ja tissi kivut yms tulleet vähän myöhemmin,no oireita ei nytkään juuri ole.
Tieto tuosta että voi olla raskaana vaikka olisikin menkat herätti viekä vähän toiveita,no katsotaan mitä viikonloppu tuo tulleessaan...nyt ei ole tullu siteeseen asti , tuhrua vaan pyyhittäessä.
Jostain muistelen lukeneeni että istukan kehittyminenkin voi olla aika veristä puuhaa,jospa nämä tuhrut olisi siitä,no nyt meni kuyllä jo liiallisuuksiin näihin oljenkorsiin tarttuminen :/

Meni nyt kirjoitus kyllä NIIIIN omaan napaan,mutta eipä näitä ajatuksiaan oikein muuallekaan saa purettua.....
 
STAR, mielettömästi onnea raskauteesi!!! Muista jutella nuppuselle mukavia :) Minä ainakin juttelisin omani ihan päästään pyörälle jos sellainen joskus suotais.

EMILY, hurrrrrjaaasssttiiiii viivan vahvistumista!
Kaikki rktt listalaiset ja TIRLITTAN etenkin sinulle kovasti + onnea toivotan!

NILLANILLA, ei kannata ottaa kauhean vakavasti noita tätioireita. Keho sevaan temppuilee ja mieli seuraa perässä kun luulee olevansa kauhean viisas.

ERKA, varovaiset onnittelut sinulle :flower: minä olin myös kerran raskaana kahdeksannella viikolla enkä tajunnut sitä kun mulla tuli myös kuukautiset niin kuin normaalisti pitäis. Ne tais olla vaan jotenkin vähän niukemmat. En muista tarkkaan kun siitä on yli kymmenen vuotta aikaa. Sitten minäkin rupesin ihmettelemään, että mikä mun rintoja vaivaa, kun ovat niin kauhean arat ja pinkeät.

ROOSAMARIALLE toivon hyviä tuloksia tutkimuksista. Olen kans lukenut jostain, että vois auttaa raskaaksituloon.

Kiitos nettitilaustiedoista. Tilasin raskaustestejä ja ovistestejäkin samalla. Toivottavasti tulevat pian. Nimittäin meillähän piti mennä tämä kierto sivu suun, kun mies lähtee tänään reissuun ja palaa ensi tiistai-keskiviikko ja oviksen laskin olevan la-su, vaan nytpä tikut näyttäväkin vielä ihan hailukkaa haamua, joten käviskö TERRYT ja jostain syystä kierto olis pidempi ja ovis tulis vasta ensiviikolla. Olis kyllä (toistaiseksi) hienoin uutinen tälle kuulle.
Mukavasti säästyi sulta muuten TERRY testirahat. Voit ostaa raskaustestejä sillä rahalla =)

MURMUR, mitäs jos sun ovis ei olekaan vielä ollut, vaan tuo pompsahdus olis se juuri ennen ovista pompsahdus? Vai oletko tikuttanut tätä kiertoa?
 
Wiara kovasti toivon, että siun ovis ymmärtää tulla vasta silloin, kun mieheke paikalla!!!:wave:

..Juu, kyllähän mie tikuttelein ovista..kp11 ja 12 oli vielä selkästi hailu viivanen..kp12 meni viimonen testi ja silloin oli NIIN selkeän oloisia oirehia, että arvelin kuitenkin Oilin tuleen, vaika viivanen ei vahva..mutta..eilen KN oli todella korkialla, limainen, avoin ja vatsaa jomotteli ja arvelinkin, että jospa se olikin NYT se ovis??..silloin tosiaan lämmöt vasta huomenissa nousevat-jos nousevat?..tämä lämpöjen lasku, saattaisi ennustaa huomista nousua..tiedä nyt sitten..lämmöt nyt 36.5..

On tämä kanssa..nyt, kun on pupusteltu ja siementä kylvetty, voikin olla ovuloimaton kierto.. :ashamed:..kyllä v**uttaa, kuin pientä oravaa..ja samalla niin paha mieli.. :'(
 
Kaikki peukut nyt pystyy, jotta Wiara tekee ne terryt. Miehelle on varmasti iloinen yllätys, kun toivotat hänet sillä tavalla tervetulleeksi takaisin kotiin. Käyt heti ovella kimppuun :)
Sinä se sitten osaat nuo positiiviset puolet asioista tonkia, meinaan testirahojen säästämisessä. Ei ne ole säästyneet, sillä lähes joka kerta on raskaustesti tullut mukaan, kun CB:n digiovistestiä olen yrittänyt löytää. Varalla on jo yksi CB:n digiraskaustesti ja kaksi herkkää tikkutestiä. Pitäis kyllä tilata netistä, sillä ole kohta kolunnut lähialueen apteekit niin monta kertaa läpi, että harkitsevat jo valkotakkisten hälyttämistä paikalle.

Onlydreamin taas toivotaan tekevän wiarat, joka menkkaili raskauden aikana. Tähän mäkin sitten luotan seuraavan tätivierailun aikana. Ja oonhan mä välillä testannutkin menkkojen jälkeen, epätoivoista, sillä ihan tavallinen määrä vuotoa on tullut.

Mur-mur, kyllä ne lämmöt kohtapuoliin alkaa pysymään korkealla. Ja jäävätkin sinne, kun sie plussaat.l
 
Terry64..mitäpä tässä muutakaan voi..odotellaan nyt mitä tuleman pitää..miula ehkä nyt odotukset korkialla juuri TÄLLE kierrolle..on vuoden viimonen, sitten se ennustus.. ;) ja muutoinkin mietin, että jaksanko enää jatkaa, lopetanko siis turhat haaveilut omalta kohden ensi vuonna ja alanko tosissani työn etsintään jne..jne..
 
MURMUR, koitappa kuitenkin vielä houkutella miestäs vällyjen alle vielä tänään jos mahdollista. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Jospa se sun ovulaatios tulee tällä kertaa myöhemmin, niinkuin Terryllä ja näköjään minullakin... Mitäs se Terry siitä sanoikaan, että vuodenaika-pimeyskö lie pidentää kiertoa.
 
Joo, niin mä muistelen lukeneeni, että pimeänä vuodenaikana kierrot (siis nimenomaan alkukierto) pitenee. Ja tästä muistankin toisinpäin esimerkin, kun meitä oli 5 nuorta naista etelässä kaksi viikkoa joskus kauan aikaa sitten. Kaikille tuli menkat "liian aikaisin" eli valo taas lyhensi kiertoa.

Kait sä, Wiara, olet kuitenkin valmistautunut miehen matkaan viimehetken talletuksella? Voihan ne simpat elää joskus jopa 5 päivääkin.

Mur-mur, ymmärrän kyllä omat pohdintasi ja jos vielä yrityksen jatkuminen on vaakalaudalla, niin entistä enemmän on paineita tässä kierrossa. Noudata vaan Wiaran winkkiä ja houkuttele wällyihin ukkokultasi vielä tänään.

 
No, sitähän mie jo vähän tuumailinkin pikku päässäni, että jos kertaalleen varmisteleisi iltasella vielä.. :) ..miehellä onkin 4pvä:n vapaa ja voipi olla "nohevampi" kun mie ensin pippariskakuset paistelen poikasen kera ja illalla teen herkkullisia lämppäreitä saunan päälle..eiköhän se yksi talletus niiden voimalla vielä onnistune, kattellaan.. ;)

niin ja tosiaan, olin unhoittanut tuon vuodenajan kierron(valo/pimeys) tähän ovisplussan tulemiseen..voipi siis olla, että Oili vieraili/vierailee eilen/tänään..yleensä viim. kp15 on viivanen ollut tasavahva ja se tänään!

..poikasta työstäessä kun sitä sextailua oli päivittäin melkeinpä ja meni 6kk:tta kun tärppäsi..nyt HUOMATTAVASTI vähemmässä määrin peittojen heilutteluja, ei siis ihme jos tärppi ei senkään puolesta ole käynyt.. :(

..nyt on ollut simpan talletuksia joka toinen päivä(pe, su, ti, to) ja tänään tulis 5krt sitten, mikäli haluja löytyy kumpaiseltahin.. :) ..toivotaan parasta..
 
Onnea teille +++ saaneille!!

Se vuoto joka voi tulla raskauden aikana ei ole käsittääkseni kuukautisvuotoa.. vaikka siltä näytäisi tai muistuttaa. Minulla ruskeaa tuhrua tuli ja hiukan punertavaakin niukkaa vuotoa kuopuksen odotuksessa ja onkin ainut kerta kun en heti myöntänyt että olisin raskaana..odotin ja ihmettelin että milloin se kunnon vuoto alkaa mut ei alkanut ja oli testi tehtävä ++ han se oli.. raskaus jotain 6vk silloin, pitkä aika on tuosta ettei tarkkaan jaksa muistaa enään.
Murmur jospa sinun ennustus toteutu, onnea kun simpat on tallessa. Hassua näiden ennustusten kanssa, itse olen miettinyt että voisko toteutua kun ennustus jonka jo paljon, paljon nuorempana on mulle tehty et saisin kuusi lasta!! kaksi vielä olis tekemättä ja pesueen tytöt puuttuu tyystin. Pojat on jo mailmassa..siihen asti on paikkansa pitänyt.
Erka Olet tosiaan ahkerasti testaillut, jospa nyt ++ vahvistuu..
Sinäkö se näet näitä vauva ja ++ testi unia..vai oliko joku muu.. Minä en tätä ennen ole niitä nähnyt vaikka olisin kuin toivonut. Mut nyt pariyötä takaperin näin hassun unen jossa muka olin ulrtrassa ja siellä se poikasen alku oli juuri kiinnittynyt..kyllä aamulla uni huvitti ja tietty toivomaan että vaikka nyt totta olisikin. Huomen aamulla jos uskaltaisi testata.

Mulla ei aiemmissa raskauksissa ole näin aikaisin oireita oikein ollut..ne ovat tulleet jossain 6-7 vk paikkeilla..tisut on oireilleet kaikkein vähiten minulla. jotain pikku tuntemusta on toki ollut. Nyt kahvin juonti hiukan eilen ja tänään on tökkinyt, ja eilen alavatsaa hiukan särki. nyt hiukan turvotusta on ja palelen ihan sairaasti..kaksi peittoa on pitänyt hakea. Lämmöt nousi oilin jälkeen niinkun odotinkin ja nyt seilaa 37,05-37,62 korkeimmillaan..sekin kai paleltaa?

Roosamaria 69 sen aukiolotutkimuksen pitäisi auttaa, näin minulle kerrottiin itse siinnä olin 3kk sitten ja lääkäri kertoi sen myös olevan hoito lapsensaanti ytityksiin. ja hyvähän on tutkia tuo asia että voi muuta hoitoa alkaa suunnittelemaan jos on tarvetta. semppiä sinulle näihin koitoksiin :heart:
 
Iida-Karoliina minähän se olin joka niitä unia näin viivoista ja vauvoista nimenomaan tässä kierrossa :D . Mulla ei ole mitään raskausoireita. Tai vaikea mennä sanomaan kun tuo poskiontelotulehdus antibiootteineen sekoittaa noita tuntemuksia. (yleis)Lääkärille edellispäivänä naureskelin että mää kun luulin näitä oireita raskausoireiksi ja sekin sano että ei nyt sentään että kyllä ne niistä onteloista johtuu :whistle: . No, jännäksi menee huomenna että mitä testit näyttää. Minäkin sitten olen käyttänyt kaikki herkät testit joten enää on niitä vähemmän herkkiä jäljellä ja yksi digicb jota en raaski vielä käyttää. Aika vaan matelee.
Onlydream jos mun plussa vahvistuisi niin vauvelin LA olisi kanssa esikoisen LA mutta neljä vuotta eroa. Täsmälleen sama päivä :D . se olis kyllä hassua...vois viettää vaan yhdet tuplasynttärit.

Isäntä ei ole vielä tullut töistä mutta siellä se varmaan myrtsyilee kun sille on se metsästys niin tärkee juttu ja varsinkin se vuoden kohokohta eli karhustus joka on just sillon ku esikoisella synttärit... Mutta totean taas ettei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Jospa ilo on liian aikaista...mutta suuret toiveet se kyllä herätti...toivottavasti ei turhaan.
 
Ottis
Hei vaan armaan naiset! En voi sanoa, että olisin mökiltä palannut virkistyneenä, vaan ip on ollut pitkä kuin nälkävuosi, niin on väsyttänyt. Aamulla piti herätä tuntia aikaisemmin palaveriin ja kun matkaakin kertyi enemmän jouduin nousta paljon aikaisemmin kuin normaalisti. Huoh! |O Mutt kuitenki :p joku teistä oli varmaankin kurkkinut ikkunan takaa mun puuhiani, kun osasi niin hyvin kuvailla eilisiltaiset touhuni, joihin kuului tietenkin takkatuli, sauna ja ennen nukkumaan menoa kohdun verenkiertoa parantava lasillinen punaviiniä :) Eihän sitä nainen muuten tarvitsekaan. Ja kyllä mä okeasti touhusinkin, kun otin terasseilta havuköynnäkset kotiin kuskattavaksi ja kun tästä lämpenen, lähden niitä kotiterassille asentelemaan. Mökki kuitenkin laitetaan osittain talviteloille, kun pelottelevat noilla paukkupakkasilla :(.

Emilylle plussatoivotukset :heart: kuten myös Onlydreamille. Toivotaan, että täti pysyy poissa. Vauvastahan se on varmin merkki, että tätiä ei tule :saint:

Roosamarialle pahoittelut tädin saapumisesta, mutt samalla myös onnittelut samasta syystä, koska nyt pääset niihin tutkimuksiin. Toivottavasti pelkkää hyvää kuuluu :heart:

Wiara Toivottavasti ovis epäilyksistä huolimatta osuu oikeaan saumaan. Yleensähän lapset ovatkin ylläreitä, eivätkä tule maailmaan kello kaulassa.

mur-mur Tosi tuskallista toi oviksen bongaaminen tuntemusten ja olettamusten kautta, mutt tosihyvinhän te olette saaneet simppatalletuksia tehtyä. Onnittelut siitä:flower: Ja kyllä ne simoset siel terveinä ja virkeinä pysyvät niin, ettei haittaa vaikka ovis olisi jo ollut tai vasta tulossa tai miten vaan, pääasia, ett kuitenkin tulee. Ja tulee se ku noin olet oireillutkin.

Mitä tohon Terryjen tai Wiarojen =) tekoon tulee, niin mulla ainaski tossa ainokaisessa raskaudessa kävi niin, ett sintti oli alkunsa saanut nimenomaan "myöhästyneestä" oviksesta. Jussin jälkeen piti ovis keskiviikkona olla ja muistan, ett teki tuntemusten mukaan jo tuloaankin, mutt sitten vaan katosivat kaikki oireet ja kun Kreetalla oltiin lomalla, siellä torstaina ihmettelin ovisliman kaltaista limaa ja lauantai-aamuna rakasteltiin, kun ovis oli sitten ilmeisesti sunnuntaina.

Mulla ainakin nyt km:n jälkeen on oviksen tunnistaminen limojen puolesta helpottunut, mutt sen jälkeen olen sitä myös tikutellut ihan sillä, ettei yksikään tilaisuus menisi hukkaan. Kuitenkin olen senkin jo oppinut, ett mulla ne limaisimmat ja kiihkeimmät päivät eivät sit todellakaan ole olleet merkki hedelmällisimmäistä päivistä, vaan ne ovat aina tulleet vähän etuajassa. Toisaaltahan niitten simppojen pitää kuitenkin saada vähän muhiakin etukäteen, joten sen puoleen toi fiilisten "etuilu" sopisi kuvaan. Tuosta ei nyt varmaan ite erkkikään ottanut selvää mitä tarkoitin, mutt tosissani olin kuitenkin :p

Erka En minä sinua meinannutkaan unohtaa :) =) :heart: :heart: :heart: Aivan sikahienoa ja ihanaa, ett sulla kaksi testiä näytti haamua. Kyllä ne siitä vielä vahvistuu ja toivotaan niiden myös pysyvän. Kun tekstisi luin tuli jo ihan itelläkin hinku, ett varmasti tulevana torstaina testaan, kun mull silloin dpo 11.

Ja nyt sitten teen elämäni lähes noloimman tunnustuksen :ashamed:. Eilen kun mökille kamoja pakkasin, heitin laukkuun myös Vilja sensitiven ja aamulla sitten pissasin purkkiin jne. Mitäpä muutakaan siitä olis voinut tulla kuin negaa :D?? Kulutin monta minuuttia yhden viivan tuijotteluun toivoen sen joksikin muuksi muuttuvan, vaikka järki sanoi, ett turha edes odotella. Ja olenhan minä sitä roskiksestakin pariin kertaan kurkannut ja purinkin :LOL:. Uskomatonta mitä ihminen touhuaakaan, kun pääsee yksin ja rauhassa touhuamaan.

Nyt sitten päätinkin ottaa järjen hivenet kauniiseen kätöseen ja jos herkällä testaan, teen sen aikaisintaan su-aamuna, mutt mieluiten en. Torstaina voisinkin jo suht'koht' kohtuudella testata jo ihan silläkin, ettei sit perjantaina tule nautiskelua miestä väkevämpää jos onkin raskaana. Ihan varuulta vain :whistle: Lauantaina saankin jo ihan oikeasti ja luvan perästä testata tai viimeistään maanantaina, riippuu ihan fiiliksistä.

On se vaan metkaa, ett vaikka kuinka tietäs, ett ei sieltä olis edes voinut vielä plussaa tulla, niin silti olen vähän pettynyt. Kyllähän mä nyt oletin, ett dpo5 vois tulla haamu testiin jonka mittausteho riittää muka dpo 6-7. Tosin ohjeessa sanottiin, ett 6-7 päivää hedelmöittymisestä. Sehän ei välttämättä ole sama kuin ovis. Ja Hcg-arvojen nousu on kai riippuvainen myös siitä milloin se solurykelmä siel alkaa kiinnittymään ja toisinaan se saattaa pyöriskellä kohdussa kolmekin vrk, ennenkuin löytää soppelin paikan kiinnittyä. Eiköstäjoo?
 
Do diin, tein tänään toisen Apteekin ovistestin ja olihan siinä jo vahvempi viiva. Huomenna varmaan olisi plussa, mutta testit loppu. Niitä tosiaan kuluu, kun kaksi kertaa päivässä testaa ja vielä kiertovaihteluväli on niin pitkä, että joutuu monena päivänä testaamaan. Saapas nähdä saanko testejä tänään ostettua lisää. Jos ei, niin tuntemuksilla sitten mennään. Limoja on tässä kierrossa ollut ihan kiitettävästi.

Mur-mur
kertoili, että ennen edellistä raskautta, yritystä oli enempi. Kyllä toi kertamäärä, mikä nyt on menossa, varmasti riittää raskauteen. Kadehdittavan täsmällistä toimintaa, kun kerran jokatoinen päivä on talletukset.

Minäkin elelen aukiolotutkimuksen jälkeisiä kiertoja eli gyne "määräsi" muutaman kierron luomuilemaan tutkimuksen jälkeen, koska mahdollisuudet on kuulemma paremmat kuin ennen sitä. Mutta tammikuussa otan yhteyttä klinikalle, jolloin hän sitten määrää jotakin troppeja. KUN tässä kierrossa ei kuitenkaan tärppää. Mä en osaa enää uskoa ihmeeseen, kun sitä on jo näin kauan odotettu. Kun saan avusteita, niin olen varmaan loppukierron ihan seko, jos siis tämän sekompi vielä voi olla. Hattua nosta hedelmöityshoidoissa oleville, jotka tietävät, että kohdussa on alkio ja odottavat sitten testitulosta. Olette mahtavia naisia!

Erkalla on monta tuntia seuraavaan testiin. Voi kun se olisi kunnon plussa, ettei tarvitse jännittää. Ja Iida-Karoliinalle samanlainen. Niin kuin muillekin, joilla testaus lähellä.

Ottis, älä yhtään häpeä aikaisia testaamisia. Täällä sortuu niihin yksi jos toinenkin ja minä melkein aina.








 
Kivasti taasen Ottis kirjoitelit =) ..ja niin mukavia puuhia siellä mökkireissulla siulla ollut-kaikkine testailuneen ja sen testin purkamisineen.. ;) ..tunnustan näin itsekkin kerran tehneen:whistle: hyvä ettei siinä hommelissa veretkin kädestä lennelleet, kun saksien kera ähersin.. :D..kaikkea sitä "vanhalla" teettää-päästä taitaapi viirata..:LOL:

niin..ja plussaa kerkeää vielä siulla testit näyttää-toivon kovasti näin käyvän!!! :wave:

Kylläpä meillä on koto mökissä nyt piparien nami tuoksua, vaikka valmiista taikinasta ne teimme poikasen kera..muistan, kun esikon kanssa joulun alla tein taikinan aina itse-oli se NIIIIIN hywwee :p

..iskää odotti tänään sitten töistä tullessa, hieno Ferrari pipari ja poikasen oma joulukortti piirustus =)


Kaikille testilijoille :heart:vahvoja viivasia:heart: toivottelen!!!

Ps..lämmöt nousi 36.9..:) ..jospa se olisi hyvä merkki..
 
Erka Kyllä jännäksi menee..Miesten ajatus mailma kulkee usein vähän jälkijunassa ja hoksaavat asiat hiukka hitaanpuoleisesti =) Kun parit päivät menee niin eiköhän se mutruilu mene ja on varmasti tohkeissaan perheen lisäyksestä. Eiköhän ne karhutkin jää toissijaiseksi asiaksi. Karhunkaatu on joka vuosi mut ei niitä vauvoja tupsahda ihan niin.. =)

Meille tuo ++ testi tekisi miehen todella onnelliseksi, hän kun ei ole aiemmin ollut vielä iskä :D
 

Yhteistyössä