40+ so what! (vol. 4)

Voihan itku..kirjoittelin pitkät teksitit Murmukalle, että miten saat kuvan näkyviin tänne-tai linkin..hävisi, kuin "pieru saharaan":(..voihan..olen niin vuola sanainen, että meinasi tulla jo isompikin opus:p..toisella kertaa paremmalla onnella..HEI,oiskos siun napukkais nyt lähtenyt ylä kiitoon jo..:D

liiza mie vaan olen semmoinen, että elän muiden mukana täysillä kaikkine iloineen ja murheineen =) ..tämä sivusto on ihana kun saapi sitä "vertaistukea" ja PALJON!!:wave:

mur-mur

Kiitos onnitteluista kaikille !!! :flower:

Murmukka JEEESSSS voi miten upeaa, että tulit sitten perässä. Onnea hirmusti. :hug:

Mur-mur ei haittaa ollenkaan , vaikka kyselet. Pari päivää ennen taidettiin pupuilla ja samana päivänä. En ollut ihan satavarma edes päivästä, kun tikut loppu vähän kesken. :flower:

Ikiemo myöhästyneet synttärionnittelut. :flower:

Leena65 toivotaan, että miehen mieli vielä muuttuu. Tsemppiä sinulle.

Taikakuu pahoittelut tädistä :hug: ja paranemisia flunssasta. Kiva, että pääsit lähemmäksi miesystävääsi. Onnea uuteen kotiin. :flower:

Inia kiitos sinulle päivityksistä. Odotellaan jonkin aikaa vielä, että +varmistuu.

Terry64 paranemisia sinullekin ja onnea testeihin. Onnea uuteen kotiin sinullekin. :flower:

Oukei Uudi:D.. mie nyt vain toivon, että meidän "peuhailut" olisi riittäneet..jää nähtäväksi..onko se sitten niin, että kun vähiten odottaa tapahtuu se IHME:heart:

Oletko vielä testaillut lisää..:)..vahvistuuko viivanen..

..miulle taitaa tulla vatsatauti, niin polttelee ja turvottaapi YÄKS!!:$

mur-mur

Mur-mur unohdin kiittää sinun laittamista teeseistä. Olivat hyviä. Kiitos !!
Itsekin olet niin ihana. Elät niin kivasti mukana, että sitä oikein odotti mitä mur-mur kirjoittaa, kun plussasin. Täältä isot plussa puhurit sinullekin. :whistle: :whistle: :hug:

En ole testannut uudestaan, kun pönttö ostin vain yhden testin, vaikka parilla eurolla lisää, olis saanut oliko se nyt kaksoistestin. Odottelen vähän aikaa ja käyn sitten ihan pissatestissä.
En raaski tuhlata testeihin enää, kun kerkesin ovistikutkin juuri tilata.

Onneksi ei ehditty kiikuttaa simppoja tutkimuksiin, eikä ottaa verikoetta. Säästyi nyt ne rahat, kun se nyt näin selvisi, että kyllä siellä ainakin jotain toimintaa on.

http://www.aijaa.com/
Edelläolevan kautta saa liitetyksiä kuvia tänne. Ensin kuva ladataan tietenkin kamerasta tietokoneelle ja sitten tuon em:n kautta saa liitettyä tänne, Kokeilehhan! :D

Minäkin haluaisin nähdä plussakuvia. :heart:

Täällä edelleen lämpöä ja myös kohdunvihlasuja välillä, aivastaessa, tai ihan muuten vaan maatessakin..rinnat myös oikkuilee;=))
Nyt niin kauhea nuha samalla, etten haista mitään, vaikka hajut tekisivätkin pahaa en huomaa sitä, mutta voisin olla RKKT_listalla vähän aikaa, eli ovis oli viime viikon tiistai iltana, että mikäköhän pv nyt olisi menossa?

PlussailuOnnea edelleen kaikille.

Synttärionnittelut myös Ikiemolle! :flower:

Taikakuulle : onnittelut kouluun pääsemisestä ja kivan asunnon löytymisestä. :flower: Pahoittelut menkoista ja flunssasta! :hug:

Onko plussan saaneilla väsymystä?

Mahdotontako :heart:

Mahdotontako olisiko siulla dpo7..nythän se olisi niillä main, kun kiinnittyminen tapahtuu/on jo tapahtunut ;)..väsy on selkeä r-oire, siulla jo monta r-oiretta:wave:

Uudi eipä kestä kiitellä, sain eilen ystävältäni s.postia ja ajattelin laitella teille sen myöskin =)
Tiedätkö Uudi , mie kerroin miun miehellenikin kun sie plussasit!-olin NIIIIIN onnellinen siun puolestasi-vaikka ei tunnetakkaan muutoin, kun tämän palstan kautta:D
Haudo pikku poikasen alkua nyt hartaasti ja lämmöllä, siellä se kasvaa ja vahvistuupi siun masussais :heart:

Ihana näitä plussauutisia on lukea, ei mahda mittään!!!!!!! =)

mur-mur..joka rientä arkisiin puuhiin-makkarakastikkeen tekoon!:D

Paljon onnea Murmukalle ja Uudille plussista :flower:

Kiva lukea näitä raskauden alkuoireita :) Vuosien mittaan minä olen kehitelly itelleni niin paljon kyseisiä oireita, etten jaksa omalla kohdallani uskoa enää mihinkään, mutta mukava lukea, että joillain ne ovat olleet täyttä totta :)

Onnea Uudi ja Murmukka!!! :flower: :flower:

Ja tervetuloa Terry kuumeilemaan :wave:

Täällä mennyt illat ihan muissa puuhissa ja en ole koneelle juuri ehtinyt. Taas oli monta sivua lukematonta juttua ja niinpä jää taas monet kivat jutut kommentoimatta kun unohtuvat jo ennekun tänne viimeiselle sivulle pääsee. Taitaa olla dementiaa mullakin :ashamed: Mutta ihanaa kun tänne on alkanut taas noita plussia ropista. Ja vielä on monta jännättävää +++++++++++

Pinkkis

Ihanaa, että jo toinenkin plussa näin pian. Onnea Murmukka kovasti.

Mur-mur kiitos niistä teeseistä. Teki tosi hyvää lukea niitä.

Itse en taida uskalla rktt-listalle siirtyä. Olen niin pessimisti :( . Mulla oli jossain kierrossa muka selviä raskautumisoireita, muttta ei plussaa ja menkat alkoivat. Vähän sama mieli kuin Hastulla ettei jaksa tai uskalla edes ajatella koko oireita. Mutta ehkä pitäisi ottaa tuo raskautumisproffan asenne käyttöön. Se kun näytti tuovan positiivista tulosta :D

Muuten, te pidempään listalla olleet, onko näitä plussia tullut tänne kuitenkin ihan säännöllisesti?

Kiitos kaikille vielä kannustuksesta tämän mun kinkkisen tilanteen suhteen. Toivon parasta, mutta olen jo asennoitunut yksinhuoltajuuteen, jota siis olen jo ollut viimeiset 8-9 vuotta. Elämä ei vaan aina mene omien suunnitelmien mukaan ja näihin asioihin, joihin ei itse voi vaikuttaa, on vaan asennoiduttava sopivalla tavalla.

Toivottavasti taas pian saadaan plussauutisia mahdollisimman monelta!

Leena65 mie itse olen täällä vasta palstaillut maaliskuusta-09 asti. Laskin, jotta plussanneita vuoden alusta 6kp..eli, enemmän kuin joka toinen kuukausi =) Hienoa!!:wave:

Leena65 älähän sie nyt pessimistiksi heittäydy..;)..mutta toisaan, toiset ei tykkää tuolla listalla olla..ja miustakin välillä tuntui ikävältä, kun tulosta ei ole tullut..
Silti sinne vaan joka kuukausi hingun!:p..olen sellainen "joukkue" ihminen, en yksin puurtaja..siitä varmaan tuokin juontaa :)..no, nyt siellä ollaan vähän aikaa raskautetussa tilassa..siihen asti kun ja jos, tulee kutsumattomia vierahia :/ ..niin toivon, ettei tällä kertaa..se kesäkuun(lask. aika n. 16.6 )vaavi olisi niin ihana juttu:heart:..miulla molemmaiset lapsoset talvi lapsia, marras ja tammikuun.

..vaikka, ennustuksen mukaanhan se taas talvella tärppäis ja syksyllä sitten vaavi syntyisi..en ole ronkeli, käy MIKÄ kuukausi vain se vaavin tärppi ja tulo:heart: .. ihana on ajatuksella leikkiä ja sen täyttyminen vielä salaisen verhon takana..

Ai muuten, miehän menen sinne labraan perjantaina..alkuviikosta sitten vastauksia..vattanpohjassa perhosia.. ja vääntää jo niin muutenkin, mikähän tautinen nyt iski minnuun? :x ..mulla aika "teräs" vatsa ja esim. vatsatautia, oksetus sellaista todella harvoin!

mur-mur

Alkuperäinen kirjoittaja Terry64:
Hemppaliina, saako udella keltarauhashormonista? Utelen kumminkin :) Onko sinulla mitattu sen vajausta, entä onko ollut jotain oireita?
Terry Minulla ei ole tullunna menkkoja ollenkaan tässä kuussa ja muutenkin vuodot olleet pieniä. Gyne halusi että syön nämä että saamme menkat normaaleiksi. Minullahan on niitä kystia alapäässä vaikka muille jakaa, auttavat jollain tavalla myös niiden katoamiseen. Pitäisi ainakin jos menkat saadaan kuntoon. Ei tarvitsisi sitten poistaa kystiä, se ei ole mukava toimenpide.
Putkien aukiolo tarkastus tehdään myös heti menkkojen jälkeen ja ennen oletettua ovista :D

Olin päivän poissa palstalta ja täällä on yli kaksi sivua tekstiä ja kaksi plussaa ++! :eek: :eek: :eek:

Onnea todella paljon Uudi ja Murmukka!

Toivotaan että kaikki jatkuu ihanasti eteenpäin ja ovat hyvässä tarrassa kiinni! :heart: :heart:
Me tullaan perässä!!

Lämmöt pomppas nyt 37.9C..noudattaa samaa kaavaa kuin yleensä Oilin tultua..mutta paleltaa ihan sikana ja olo hutero, huono..EN halua tulla kipeeeääääksiiii|O..peiton alla vaan makoilen..:(..niin, ja koneella tietty välillä pomppaan-sen verta aina jaksaa!:D

mur-mur

Heippaus jälleen....
Kysynpä vielä, että tunsitteko mahdollisen alkion kiinnittymisen juuri plussan saaneet Uudi ja Murmukka?

Kiitos Mur-mur, ehkäpä nyt sitten voipi minulle laittaa RKTT listalle dpo 7 . Kiitos :flower:

Onko muilla paljon nyt enemmän liukkautta, jos plussa pärähtänyt? Olen kyllä aika ihmeissäni, ehkäpä alapää haluaa vuotaa nenän kanssa kilpaa? :D

Kovasti taas alkanut jännittää tässä vaiheessa kiertoa :snotty: , vaikka monen monta keskenmenoa takana, en osaa luopua ajatuksesta saada pieni käärö vielä! :heart:

Murmukka tai Uudi : Onko teillä Lugesteron apuna?

Terveisin mahdotontako :heart:

Nyt kun oireista puhutaan, niin täältä tulee eritevaroitus! Mulla tulee ihan kamalasti valkovuotoa, sellaista oikein juoksevaa. Nyt on dbo4 ja munis varmaan on (jos siis on) saapunut kohtuun, mutten tiedä voiko tällainen valkovuoto merkitä mitään. Kiinnittymisvuoto on tietääkseni verensekaista vai onko? Kertokaa viisaammat.
Voihan tää johtua menossa olevasta flunssastakin, mutta outoa on.
Hastun tavoin olen kaikenlaisia oireita kehitellyt tässä vuosien aikana, mutta tällaista en ole edes keksinyt :)
Ja niin kuin Pinkkis totesit, niin paljon tulee juttua pinoon. Ei meinaa millään pysyä perässä tai pysyy kaukana perässä.

Terkkuja muillekin tasapuolisesti!

Mur-murilla onkin lämmöt tosi koholla. Mulla oli juuri äsken mitattuna 37,2 astetta.
Toivotaan, että keltarauhaskuuri auttaa Hemppaliinan tilanteeseen. Onko tää eka kerta, kun niitä syöt?
Leena, sinä sitten tiedät, mitä on olla yksinhuoltajana, joten varmasti sinulla on ihan realistiset lähtökohdat.

Terry: Sinullakin siis vuotoa, minä jo ihmettelin tätä juttua;=)) Kiinnittymisvuodon ei tarvitse olla verensekaista, minulla ei ole koskaan ollut, vaikka monta kiinnittymistä tapahtunut. Kipuna olen tuntunut kiinnittymisen ainakin kerran siksi ainakin kuvittelin sen :D Nyt on ollut aikaa tarkkailla itseään, kun ei jaksa kuin maata, nukkua ja kutoa :D Huomenna siis läkäriin jälleen, maanantaina jo kävinkin.

Täällä lämpö 37,4 aamulla alle 37. Eli joko flunssasta johtuvaa tai jostain muusta :D

Mene ja tiedä tätä naisen elämää :heart:

Saisiko plussatestien kuvia????? Odottaa kovasti näkevänsä sellaisen! :heart:

Mahdotonta

Mur-mur toivotaan ettei, olis flunssa tulossa. Onnea sinulle niihin labratesteihin.

SS kiitos ihanasta kuvasta ja kiitos muiillekin onskuista !!!

Mahdotontako en ole oikein osannut koskaan kroppani tuntemuksia eritellä. Ennen on lapset tulleet niin helposti, ettei paljon ole tarvinnut kuulostella ja siitä on jo kauan.
Ei minulla ole niin erityisiä tuntemuksia tainnut olla.
En ole tarvinnut lugeja ihan on ilman mitään lääkitystä tärpännyt.
Kuvaa en pysty laittamaan, kun ei ole vehkeitä siihen, jospa Murmukka pystyis.

Onnea lääkärikäynnille. Toivotaan, ettet ole flunssaa saamassa. :flower:

Hei kaikille, kivan paljon on juttua, en varmaan kaikkea muista kommentoida.

Murmukkaaivan mahtavaa, onnea! Kyllä se tahdonvoima auttoi, kivaa myös, kun noin aikaisin näkyi jo testissä. Oliko sinulla herkkätesti käytössä ja oliko liuska- vai puikkomallinen. Kyllä kokeilen tota tahdon voimaa ensi kierrossa :D

Taikakuu paranemista ja isot pahoittelut sinulle tädistä, mutta onnea alkaneeseen kiertoon.

Hemppaliina kystille kyytiä toivottelen.

Liiza,Terry ja mahdotontako tervetuloa rktt joukkoon.

Paljon Onnea Murmukka!

Uudi kiitoksia paljon! Kurkkukipu menikin jo ohi, join lämmintä ja se auttoi..

Mahdotontako kiitoksia paljon! Tosiaan kiva asunto löytyi..viikonpäästä pääsee muuttamaan.. =)

Tässä mietin että pitäiskö sittenkin laittaa tämä päivä kp1,kun se eilen oli semmoista tuhruttelua ja tänään alkoi kunnolla vuotamaan.. |O Kiitoksia Inia listan päivityksestä...

Oikein mukavaa iltaa kaikille! :wave:

Hei piinailijat!!..vai että liukkautta on alakerrassa:D..kylläpä se tuo runsas valkovuoto on hyvinkin selkeä r-oire monilla ;)..vitsi kun jänskattää teitin puolesta Terry64&Mahdotontako lisää plussia vaan!!:wave:

Taikakuu onpa mukava, kun tauti talttui jo heti alkuunsa=)..se tuo "ressi" varmaan on kova meillä monella ja pistää kropankin koville
Muistakaatte huolehtia ja helliäkkin ittiänne säännöllisesti-ukon könsikkäälle muuten hyvä virka:D ..silittelyä, hiplausta ja koplausta, niin johan on pare mieli!!;)

Ps. Omani juuttaan laiska tuohon hommaan, jos pyydän vaikka jalkoja/hartioita hieroskelemaan..mutta annas olla, sitten onkin sänkykamarin puolella jo toinen ääni kellossa..:D..niinpä, niin..:whistle:..mutta en pistä vastaan, en..:saint:

mur-mur

Vähän omaa napaa.

No nyt se minäkin vasta tajuan, että oirehan se tuo valkovuotokin on. Minulla tuntunut pari päivää housut kostealta ja aina pitänyt käydä kurkkasemassa, joko se ryökäleen täti tuli, mutta ei sitähän se olikin.

Nytkin sellainen hikinen olo ja sydän varmaan jännityksestä jumputtanut jo muutaman päivän. Tuli alku stressi, että mihinkähän sitä nyt päänsä laittoi ja jaksankohan varmasti, mutta nämä on vain näitä alkutuntemuksia, kun en uskonut, että mulla vielä onnistuis tää raskautuminen.

Hyvää yötä kaikille. !!!!

Yhteistyössä