40+ so what! (vol. 4)

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

star-67 (42)................kp2/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp4/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp5/28............?..............4./1. yhteinen
Päikki (40).................kp6/?...............y.2v.................2.
oivikki (40).................kp8/23-28...........yk5........1.
Inia (42).................kp10/26-29.......yk8....1.
äitijo2x (46)...............kp11/27-28............yk?........3.
liiza (43).....................kp12/28..............yk12........4.
Taikakuu (40).............kp16/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp16/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp16/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp18/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp21/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp22/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp23/28....................yk3.........3.
tirulii (40) "tuubat pois"....kp33/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (40)...............kp37/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp37/34-38.........yk4........2.
pääpilvissä (46)..........kp50/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp62/20-50.........y?..........4.

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
tirulii (40)..........pp16
lumeton (40)..........pp16
mur-mur (43)..........dpo10
Solakka Silakka (40)..........dpo6
Jadette (39)..........dpo6
liiza (43)..........dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3......5. ......LA......16.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Tänään on sitten vatsa ollut melko kipeä, sellaista menkkamaista jomotusta, heti on sellainen tunne että mitähän ikävää tämä tarkoittaa :( Oli kyllä helpottavaa lukea Velmuliinan kokemuksia. Täytyy vaan toivoa ettei olisi mitään vaarallista, mutta huolettaa silti.

Velmuliina kiva kuulla sinun kokemuksita, voimia sen ensivkon ultran odotukseen!

Star voi ei :'( :hug:

Uudi huh onneksi en käynnyt pahemmin, ehkä se miehesi auttaminne vei stressiä kuumeiluta ja silleen vaikka auttaa tässäkin asiassa.

Inia niin isot onnittelut ovis + ja tärppi onnea teille huomiselle tai jos vaikka tärppäs jo eilien. Mukavaa matkaa. Kuullan sitten ma. Miten meni.

Lumeton varmasti huolettaa, mutta toivotaan, että on noita kohdun kasvu kipuja, joista velmuliina kertoi.

ON ehkä tämä lääke jotenkin vaikuttaa, mielialan lisäksi, viime yk oli ovis + jo kp 8. Nyt oli samana kp vain todella himmeä haamuviiva ovistikussa. Huomenna sitten kuulen miltä näytää ja toivottavasti myös arvion milloin hoito tehdään, jos näytää kaikki siihen olevan kunnossa. Ihanaa, kun on pyhäpäivä ja voi olla ilman mitään aikatauluja :)

Ei se tuo täti osaa pysytellä poissa vaikka kuinka sanois että "ei ole tänne tulemista"!!!Jaksuhalit sulle Star-67 :hug:..ensi kiertoon uusin voimin =)

Itsellänikin on välillä olo että "nyt on tärppi käynyt"..sitten taas välistä kun oireita ei kummoisia, "täti tulee kummiskin"..tätä se on ees sun taas!!

..muutama päivä vielä kärvistelyä minulla edessä ennen testailua(ellei vuoto ala jo aiemmin)..

Tällaisen huomasin: Jos kaunis, aurinkoinen keli se pettymys vuodon alkamisesta menee nopsempaan ohitse, auringolla ja lämmöllä siis mahtava voima :flower:

Kaikille RKTT listalaisille plussapuhureita :whistle: ja tietenkin muillekin!! :wave:

mur-mur

Helatorstaita kaikille, ihanan lämmintä

Oivikki ja Inia työhän meette nyt samaa aikataulua jos kummallakin huomen inssit, kiva juttu! nyt sylikaupalla onnea.

Uudi toivottavasti ei pahemmin käynnyt. Raskasta on yrittäminen mutta niin paljon antoisampaa kuitenkin vaikka paljon se työtä teettää mutta tekeepähän itselle kuitenkin, voimia siihen projektiin.

Star :hug:

Lumeton ja Tirulii voimia piinailuun

rktt läisille nauttikaa olotilastanne

Kyllä tämä väsymys ja itkuisuus johtuu mulla ainakin tästä hoitokerrasta, oli kait liian suuret odotukset ivf hoidosta vaikka tieto oli ettei ehkä onnistu, mutta kun ihmismieli on voimakas ja tekee tepposet itse kullekkin niin putosin itse rähmälleni maahan. Ja siihen päälle tietenkin kaikki mahdolliset ja mahdottomat itse syytökset ettei ryhtyny AIKAISEMMIN tähän hommaan, jos käy niin ettei koskaan sitä nyyttiä kainaloon saa niin kuinka sitä itselle pystyy anteeksi antamaan, siihen saattaa mennä vuosia että sopeutuu. Luulen että näitä projekteja kun käy läpi ja negaa paukkuu niin alitajuisesti työstää itseään valmistautumaan tyhjään kainaloon... mutta nyt ollaan taas noustu jaloilleen ja tähytään niitä huuru-ukkoja, ne ainakin katsotaan ja kummatkin samaan siirtoon. Lääkkeelliseen tai luomukiertoon en tiedä vielä, itse ehkä tahtoisin luomukiertoon mutta se keskikesänjuhla, juhannus saattaa sotkea niin että lääkkeellä mennään kun silloin ei tarvi tikutella ovista ollenkaan.

Palstasiskot, terveisiä teille kaikille. Voimaa ja jaksamista. :flower:

Inia siinnäpä kysymys, toisaalta yritys on alkanut, toisaalta, jos en pääsekään IUI asti niin siten ei olekaan yk 6. Tehdään nyt niin, että jos pääsen hoitoon asti niin samalla, kun ilmoittaudun rktt jengiin niin sitten laitetaan se yk 6. Kiitos taas listan pitämisestä ajantasalla :flower: , minusta ei siihen olisi. Äläkä missään nimessä stressaa, jos kukaan ei osaa päivittää sitä, kun olet matkoilla.

Mur-Mur niin ne tuntemukset vaihtelee. Ja on niin totta, mitä tosta auringon vaikutuksesta puhut. Minusta ihan huippuaikaa tämä valoisin aika vuodesta. Pimeällä aina nousee mieleen, miksi en asu jossain aina lämpimässä, mutta sitten tulee kevät ja kesä ja muistan, että on todella ihanaa asua täällä missä on näin pitkät valoisat päivät ja yöt!!

++++ RKTT:läisille ja muille aurinkoista mieltä.

Huomenta!

oivikki toivotaan että kaikki menee mallikkaasti
nillanilla Kyllä tämä väsymys ja itkuisuus johtuu mulla ainakin tästä hoitokerrasta, oli kait liian suuret odotukset ivf hoidosta vaikka tieto oli ettei ehkä onnistu, mutta kun ihmismieli on voimakas ja tekee tepposet itse kullekkin niin putosin itse rähmälleni maahan. Ja siihen päälle tietenkin kaikki mahdolliset ja mahdottomat itse syytökset ettei ryhtyny AIKAISEMMIN tähän hommaan, jos käy niin ettei koskaan sitä nyyttiä kainaloon saa niin kuinka sitä itselle pystyy anteeksi antamaan, siihen saattaa mennä vuosia että sopeutuu. Luulen että näitä projekteja kun käy läpi ja negaa paukkuu niin alitajuisesti työstää itseään valmistautumaan tyhjään kainaloon... mutta nyt ollaan taas noustu jaloilleen ja tähytään niitä huuru-ukkoja, ne ainakin katsotaan ja kummatkin samaan siirtoon. Lääkkeelliseen tai luomukiertoon en tiedä vielä, itse ehkä tahtoisin luomukiertoon mutta se keskikesänjuhla, juhannus saattaa sotkea niin että lääkkeellä mennään kun silloin ei tarvi tikutella ovista ollenkaan. <-juuri kuin mun kirjoittamaa txtiä.Suuren suuri :hug: ja jaksuja tuleviin hoitoihin
mur-mur olen seuraillut sua muista ketjuista :whistle: :ashamed: ja kyllä sulla taitaa olla pullat hyvin uunissa... :saint:
lumeton mä luulen kans että tietynlaiset kivut kuuluu kuvioon mukaan.Mä jo toivoisin,et mullakin olis jotain tuntemusta masussa,ni luulisin sit niitä vaikka kohdun kasvukivuiksi..mulla ei ole ollut sen pp10 jälkeen ihan mitään tuntemuksia.Tänään vasta pp17 oli sit yhtä vahvat viivat vasta tikussa,eli aikaste myöhään.Luulen et ihan turhan myöhään.
Tulehan kertoileen miten siulla on mennyt..ja olen ihka varmana unohtanut onnittellakin sua :ashamed: Siis ONNEA!!!
Iniaoivikin sanoihin yhtyen päivityksestä..KIITOS! :flower:
Uudi no olipas sulla onnettomuus.Onneksi ei käynyt kuinkaan.
Kaikille mukavaa alkanutta vkl.En jouda näköjään täs nyt kommentoimaan enempää->isäntä odottaa ostoksille lähhtöä

).(en tiedä jaksanko raahautua sinne verikokeeseen..tällä hetkellä tuntuu,että olkoon! Tulee mitä on tullakseen,olen niin paljon stressannut nyt muutamana päivänä,että jo tällä saan pilattua kaikki jos niikseen menee..

tirulii pp17

edelleen isot peukut plussanneille ja tietysti sitä odottaville ihan yhtä isot peukutukset !
Ei nyt taas oikein meinaa ymmärtää että mikä viikonpäivä tämä on kun nuo pyhät sekoittaa tätä pientä päätä :)
Puutarhanhoitoa, pihan muokkausta, eli kaikkea ihanaa tehtiin vapaapäivänä vaikka vettä tulikin niskaan aika ajoittain. Naama on kuin teini-ikäisellä, finnejä pukkaa enemmän kuin koskaan. Johtuu mistä ?

Rentouttavaa viikonloppua teille kaikille !

Tirulii, meillä on klinikalla ohjeena, että testataan pp14 ja jos tulos silloin epäselvä (negaa tms.) niin uudestaan pp16. Eli, jos sulla viivat tasavahvat pp17, niin olet raskaana ja varmasti hcg on noussut jos viivat ovat koko ajan vahvistuneet. :heart:

Ämy
Kova vauvakuume, muuta riskit pelottaa. Millä palstalla voi näitä asioita pähkäillä? Mitä lääkärit ovat teille sanoneet riskeistä? Mistä voi lukea "onnistuneiden" raskaus ja synnytyskokemuksia?

Hei Ämy, tuolla on palsta Plussalaiset --> Äidit 40 +. Sieltä voi kysellä ja Odottajien puolella on onnellisesti raskaana olevia ja tälläkin palstalla jokunen synnyttänyt yli nelikymppisenä. Tämä on erityisesti lasta kuumeilevien palsta ja luulen, että kohta suurin riski on se tullako raskaaksi? Se on varsinkin henkisesti rasittavaa. Toiset vielä kuumeilevat esikoistaan. Itselleni ei lääkärit ole puhuneet riskeistä, eikä hirveästi ole korostaneet ikää missään vaiheessa, olen 40 v. Riskejä varmasti on, kuten elämässä yleensä. Jokaisen yksilöllinen fyysinen ja henkinen terveys varmaan ratkaisee. Luulen, että jokainen kuumeilevaan alkanut nämä riskit tiedostaa ja ovat nämä mielessään käyneet läpi.

Tirulii ja lumeton hermoja edelleen tuleville päiville ja viikoille ja muistakaa nyt nauttia olostanne!! :flower:

mur-mur toivotaan sitä ihanaa tulosta lähipäivinä +++!

Mites oivikin ultrassa näkyi?

Inialla varmaan jo kyytiläiset matkassa? Peukkuja sinne, että tapahtuu hedelmällinen kohtaaminen :heart: :heart:

ON: oireita ei mitään, ehkä hienoista hyvin lievää kuvotusta, mutta söin yhtenä päivänä torilta ostetun pilaantuneen hajuisen karjalanpiirakan (niin, miksi söin :headwall: ) ehkä tullut joku pöpö.. tissit ei ole vielä edes pms-kipeät, niitä kipuja nyt ainakin odottelen..

Ihanaa viikonloppua kaikille :flower: Nauttikaa auringosta. B)

tirulii juu, mie palstailen välillä muuallakin ;) kyselen ja kommentoinkin aina välillä.

voi että, minä niin mielelläni ottaisin pullan tai pullat uuniinii ja paistelisin hyvin...

Paljon tulee päivisin ja öiseen aikaankin surffailtua kaksplussan sivustoilla kun unukka ei tule simmuun..siellä noita "yökukkujia" muitakin kun minä :p

Ämy, tervetuloa vain rentoon joukkoomme kuumeilemaan :wave: kysellä saa ja kertoilla omista tuntemuksistaan, kovasti toisiamme tuemme tällä mutkikkaalla ja joskus niin vaikeallakin raskautumisen tiellä.

ON(omaa napaa)..pientä menkkamaista juilintaa aivan nivusissa ja selässä..muutoin ei mitään..rinnat raskaanoloiset mutta ei kipiät..peppu prutkuttaa kyllä aina kun jotain suuhuni pistän :x mahdottomasti ilmaa kerääntyy huh, huh.. :D

Minkäänmoista ärtymystä ei ole enää ilmassa pikemminkin sellainen rauhallainen, seesteinen olo :)

Auringonpaistetta kaikille ja tarvitsijoille kunnon plussapuhuri PHUUUUIIII :whistle:

mur-mur

Tirulii hyvä, kun on yhtävahvat viivat nyt, ne on siis edelleen tosiaan vahvistuneet :)

Nillanilla hyvin kirjoiti, nyt sitten katse sinne huuru-ukkoja päin.

Pääpilvissä josko ne finnit kertoo sinun nuoruudesta ;) itse ainakin uskon niin , että olen aika nuori, kun vielä tulee finnejäkin.

Mur-Mur kuulostaa hyvälle, ihan kauheesti jännäilen ja peukutan sun puolesta.

Solkka Silakka no eihän niillä pms tissi kivuilla mitään kiirettä ole, jos vaikka siten noin vuoden kulutta tulis seuraavan kerran.

ON ultrssa edelleen kaksi hyvää pallukka ja limakalvo hyvä myös, IUI on maanantaina =) nyt voin vain toivoa, että irtoavat oikeaan aikaan. Tilasin digitaalisia ovistestejä, ne olivatkin niin isossa paketissa, että eivät ke olleet mahtuneet luukusta, joten hain ne vasta tänään postista, mukana tuli myös 3 rtestiliuskaa, niitä joilla saan usein niitä viivanpaikkoja.

+++++ kaikille rktt:läisille :whistle: aurinkoa muille

Hieman huonoa oloa, päänsärkyä ja alavatsassa turvonnut, painava olo..

Nämä ovat minulla aika tyypillisiä oireita kun "se" aika kuukaudesta lähenee.. :/
..toivottavasti minun kohdallani nämä nyt näitä raskausoireita..pitäkää peukkuja siskot minulle pystyssä =) jännittää nyt niin pirskatisti!!!!!!!

Rentoa Launtai iltaa kaikille :wave:

mur-mur

Voi mur-mur on se niin väärin että nuo raskausoireetkin voi olla melkein mitä vaan, että ei sitä tiedä ollako vai eikö olla.. ootellaan vielä muutama päivä. Toivon sinulle parasta plussaa ++!!

Tsemppiä oivikin maanantaille!! :flower:

Päivitän tähän perään listaa, niin ei Inialla ole sitten niin iso laskeminen.

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

star-67 (42)................kp4/26-33(-39)....yk5........3.
Uudi (46)...................kp6/24-30.............yk4...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp7/28............?..............4./1. yhteinen
Päikki (40).................kp8/?...............y.2v.................2.
oivikki (40).................kp10/23-28...........yk5........1.
Inia (42).................kp12/26-29.......yk8....1.
äitijo2x (46)...............kp13/27-28............yk?........3.
liiza (43).....................kp14/28..............yk12........4.
Taikakuu (40).............kp18/27-32.........?............2./1.yhteinen
siira (43)...................kp18/27-28...........yk?............2.
nillanilla (42)..............kp18/28-33.........yk5........1.
Solakka Silakka (40)...kp20/25-27.........yk8........1.
Jadette (39)...............kp23/28-30..........yk4...........3.
Saara10 (42)..............kp24/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp25/28....................yk3.........3.
tirulii (40) "tuubat pois"....kp35/?.......................1. /1.yhteinen
lumeton (40)...............kp39/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp39/34-38.........yk4........2.
pääpilvissä (46)..........kp52/25-43.........?............1.yhteinen
ikiemo (44).................kp64/20-50.........y?..........4.

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
tirulii (40)..........pp18
lumeton (40)..........pp18
mur-mur (43)..........dpo12
Solakka Silakka (40)..........dpo8
Jadette (39)..........dpo8
liiza (43)..........dpo4
Inia (42)............pp1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 11.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3......5. ......LA......16.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

Mur-mur nyt minä kyllä puhallan ja rajusti, että se täti pysyisi poissa. :whistle: :whistle:

Oivikki hyvältä näytti ultra, nyt vain kovasti onnea maanantaille.

Solakka Silakka kiitos päivityksestä ja toivotaan, että ovat raskausoireita nuo kuvotuksen tunteet.

Inia hyvää matkaa ja paljon onnea tuleviin hoitoihin.

Lumeton ja tirulii kummallekin iso voima :hug: :hug:

Nillanilla sinulle myös paljon voimia ja onnea tulevaan, toivottavasti "huuru-ukot" ovat voimissaan.

Hyvää pyhää kaikille siskoille !!!

Iltaa arvon naiset. Piipahdin tänne vielä näin myöhään kommentoimaan ja kyselemään neuvojanne. Minut nimittäin pysäytti tässä äskettäinen wc:ssä käynti. Pikkuhousuissa oli nimittäin pari pienen pientä veritippaa, aivan kirkkaanpunaista ja tuoretta. Dpo on vasta 8, joten voisiko tämä nyt olla jotain mahdollista kiinnitysvuotoa, vai mitä?? Milloin suurin piirtein se kiinnittyminen mahtaakaan tapahtua? Ovista en tikutellut - päättelin sen ajankohdan kivuista ja limasta. Kivut tosin olivat vielä kovat kp17, joten testasin ovistestillä kerran sinä päivänä ja sain kaksi lähes tasavahvaa viivaa vielä silloinkin. Oikea ovis tapahtuikin ehkä vasta kp 16, joten nyt olisi vasta dpo6. Anteeksi nyt tämä omanapaisuuteni, mutta milloinkaan ennen ei ole ollut minkäänlaisia välivuotoja, niin jotenkin tämä nyt pysäytti, että mitäs tämä?!!

Solakka Silakka, Oivikki ja Uudi kaunis kiitos peukutuksista ja puhureista =) niitä nyt tarvitsen!!

Olo ei enää "seesteinen ja rauhallinen" :/ vaan todella hermostunut..pariin yöhön uni ollut katkonaista ja rintakehä hiestä märkänä olen heräillyt, illasta kuitenkin aina palelee kovin.

Eri palstoilta olen käynyt katselemassa, millä raskausviikoilla odottajat plussanneet. Monilla tuo plussa on näkynyt vasta kuukautisten odoteltuna ajankohtana-osalla tosin jo hyvinkin aikaseen..minullahan sunnuntaina dpo13..

Saa nähdä maltanko odottaa Ma-Ti..vaiko testailenko jo huomenissa?? :p ..jännittää ja pelottaakin(vatsan pohjassa aivan kiemurtaapi..)..voi mahdoton sentään tämän kuumeilun kanssa en paremmin sano!!!!!!!!!!!!!!

..osittain jo hymyilyttää kun tarkemmin ajattelee :D ..huomiselle on keksittävä jotain touhua etten koko aikaa vain tarkkaile itseäni hysteerisenä ;) kyl se taas tästä..

Ps. Hei Jadette olisko ollunna kuule kiinnittymisvuotoa(se n. viikko hedelmöittymisestä)..on, on usko vain :D täältä kovat peukutukset lähtee heti tulemaan ja plussapuhurit päälle PHUUUIII :whistle: , kas noin!!!!

Ötyä vielä valvoville kanssasisarille toivotan :wave:

mur-mur

pääpilvissä mmmh...finnejä toivotaan et hormonisi ovat ryöpsähtäneet "sen takia".. :whistle:
lumeton juu kyllä viivat vahvistuivat,mutta nyt onkin pelko siitä,että vahvistuivatko tarpeeksi nopeesti,siis että tuplaantuuko hormoni niin kuin pitää,että olisi mahdollisuus jatkua tän odotuksen? Oot kyllä ihana kun tsemppaat mua niinku kaikki olis ihan ok. :hug:
Ämy komppaan kyllä aivan satasella tohon sun kyssäriin Solakka Silakkaa
Solakka Silakka thanks toivotuksista,mutta en minä kyllä osaa tästä tilasta nauttia,tietenki olen silleen kiitollinen ja tavallaan onnessaan,että tärppi kuitenkin kävi,mutta kyllä tämä edelleen on ressamisen puolella enempi.
Ja tuskinpa se pilantuneen hajuinen tekele monttaa päivää kuvottaa ;)
Peukkuja pidellään sullekkin :)
mur-mur kyllä jännittää sun puolesta.Oireet kyllä lupaa todella hyvää sulle.Voi kunpa... :flower:

oivikki ihanaa,sinäkin pääset rktt-listalle!Jospas sieltä molemmat "möllykät" kypsyis ja irtois...WOW!! ja kiitos kun osallistut päivitykseen! Siis listan päivitykseen!

Jadette eikös tuo kuulostaisi juuri siltä,että olisi tapahtunut kiinnittyminen?? Eikös mur-murilla ollut juuri melkein samoin? Ja kuinka hyvät oireet hänellä nyt on...ei muuta kuin rktt listalle sinäkin =)
mur-mur miulla oli myös tuota et yöllä hiestä märkänä heräsin.Luulin ensin et se on siinä,et ny lämmöt laski ja nega tulee ja osittain pistin sen lääkkeitten piikkiin,mut jospas se olisi the-oire? Haa..sithän mullakin olis ollut ainakin yksi oire =) .Muita oireita mulla ei ole ollutkaan.Ja ala mennä jo testaileen,mua jänskättää
:whistle:
Uudi sinä ikuinen tsemppaaja. :hug: Haleja sulle mielettömästi.Jaksat meitä jokaista aina muistaa tsempata =)

Soitin perjantaina kuitenkin sinne hoitopaikkaan ja ne sanoi et vois jo perjantaina ottaa uuden verikokeen,et kyllä siinä pitäs jonkinmoista nousua näkyä vaikka ei ole kuin tiistaista perjantaihin se väli kokeitten oton välillä.Ei muuta kuin pirssi alle ja kokeeseen.Maanantaina saan tulokset puolenpäivän jälkeen.
Paljonkohan se arvo voisi olla jos olisi oikein noussut?Kun ti pp14 oli se 180 ja pe oli pp17? Hei apua? Kuinkas toi nyt pitäs laskea?
Ja tietääkö kukaan mistä löytäisin sellaisen taulukon jossa olis hcg viitearvot suhteutettuna piinapäiviin? En tarkoita sitä metkun taulukkoa,koska sitä ei oikein voi käyttää kun hoidoissa ollut.Olen lukenut ketjuista et sellainen olis olemassa,mutta linkkiä en ole löytänyt.

Ei kai siinä ku rentouttavaa sunnuntaita kaikille =)

tiru pp19

Yhteistyössä