40+ so what! (vol. 4)

Tässä vielä 9.5 tehty varmistus plussa,ja kaikista kolmesta testistä yhteis poseerauskuva.http://www.aijaa.com/v.php?i=4200772.jpg.http://www.aijaa.com/v.php?i=4200778.jpg.
Tänään meen hcg mittaukseen vielä ja tuun kertomaan onko noussut tuosta tiistain arvosta ja kuinka paljon.hieman kyllä jänskättää et onnistuuko tämä nyt vai ei ja maanantain ultra jännittää kaikista eniten,onneksi mies pääsee tulemaan mukaan tueksi.
Oikein ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan että tämä kevät ja aurinko toisi plussia oiken ropinalla tänne. B)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4200863.jpg tämmönen tuli nippanappa testiajan sisään..näettekö tässä jotain?? Tää oli eka tämmönen apteekin oma testi(ennen ostanut aina tätä,mutta se on ollut erilainen) ja vahassa testissä ei tulosta saa lukea enää 10 min jälkeen ja täs uudessa ei enää 5 min. jälkeen.Ja viiva(jos sitä voi sanoo siksi..nii ilmesty ehkä 6-8 min ajan jälkeen!
Eli ei taida olla ihan 100% :headwall:
Kertokaa oletteko itte testaillu tuolla ja mimmoisia kokemuksia teillä on?
Olen huolesta hukassa täällä..

Sehän täs onki,etten ihan mitenkää!Tissit löpsähti pp6 ja kn alhaalla ja pehmyt.Eka kertaa piiniksen aikana testasin vasta pp10 koska olen ollut niin varma taas epäonnistumisesta.
Itkeskelin eilen miehelle,etten jaksa testata ollenkaan,mutta puoliunissaan tein sitten testin :/
Ja eihän tässä olekkaan mitään varmaa vielä,lähti vaan mopo käsistä taas..ehkä turhan aikaste..

http://www.aijaa.com/v.php?i=4201031.jpg

Tässä se on kuivunut nyt 2h..

No onpa ihmeellistä, ettei mitään oiretta..? Ja niitä oireita nimenomaan me yritetään bongata. Tossa kuivuneessa tikussa näkee vielä paremmin sen viivan!! Ei muuta kuin huomenna uusintatestiä.. ja ylihuomenna, onhan sinulla tikkuja varastossa? =)

Ei mulla ole ihan aikuisten oikiasti mitään tuntemuksia :eek:
Juu ja on pari testiä vielä..
Monet kun kirjoittaa ettei ole oireita,niin sit kuitenkin alkaa paljastuu esim;tissikipuu,pientä etomista yms.,jotka kuitenkin mun mielestä on oireita.
Mulla eivaan mitään..siksi on vähä epäilevä olo..

Tirulii kyl toi sitä nyt on, kiinnittyminen on ainakin tapahtunut, toivottavasti tarrasi kunnolla...Mulla ei kummassakaan synnytykseen päättyneessä raskaudessa ollut mitään oireita ennen kuin kahvi alkoi maistua yököttävältä viikolla 5-6. Nimenomaan oireettomuus on mulla se raskausoire ollut. Normikierrossa tulee siis oireita ennen tätiä.

ONNEA, kyllä jännittää....

ON: mulla eilen juoksulenkin jälkeen niukka verislima pyyhkiessä eli KIINNITTYMISVUOTO! Juuri sopivaan aikaan ainakin eli dpo 6. sen jälkeen jkv alamahatuntemuksia illan ajan.

KYLLÄ meille nyt plussia ropisee, eikä ropina tule loppumaan =)

Tirulli, niinkuin olen joskus kirjoitellutkin, niin ei mullakaan oikeasti ollut mitään oiretta alkuraskaudessa. Ei mitään. Vasta joskus seiska viikolla alkoi se pahaolo. Ei niitä vaan kaikille aina tule.

..juu kaksi laitettiin..
Lumeton;pelottaa vaan niin..kun aina mieluummin se nega kuin km,tuulimuna yms..liian monta pettymystä on miullakin ollut :headwall: en jaksas millään enää kokea yhtään turhaa toivetta..

Hurjasti onnea tirulii ja tarrasukkasia pikku matkaajalle(jille ;) ) Ihana aina lukea noista onnistumisista ja nähdä testin +

Star-67 toivotaan että pikkunen tarttuupi kunnollla ja pysyy matkassa-jos oli kiinnittymisvuotoa sulla..toivotaan kovasti!! =)

ON kaikki oireet viittaa tädin tuloon :ashamed: huoh..mutta tästä vaan jatketaan..jospa kesä toisi pikku yllärin plussan muodossa meidänkin perheeseen =)

Oikein kaunista ja aurinkoista viikonloppua kanssasisarille!!

mur-mur

Mulla alkoi aamulla kuukautiskivut ja pientä tuhrua tulee. Niinpä ryntäsin ostamaan raskaustestin, jotta ehdin tehdä ennen tädin tuloa (lugejen läpi mulla on aina tuhruttanut ennen tätiä ) ja tein sitten plussatestin :eek: Aika selvän, haamua vähän vahvemman. En osaa sitä tänne kuvana laittaa.

Tirulii, ymmärrän niin täysin, mitä tarkoitat. Mulla tämä on nyt vaan pelkkää pelkoa, että onko menossa heti kesken :( En muistanut miltä tämä tuntuu. Voima sinne, ja toivotaan että meillä molemmilla matkalaiset olisivat sen sortin sissejä etteivät vähästä säikähdä.

Voimia ja tsemppiä kaikille muille myös!

Mahtavaa Tirulii ja Star-67 ja kaikki kellä vähänkin plussaan viittavia oireita ! Nyt pidetään peukut ja varpaat ja vaikka nenäkin pystyssä (toivottavasti ei sada ;) ) jotta pikkuiset pääsevät maaliin saakka !

ON: ei mitään muutosta

Mukavaa viikonloppua jokaiselle ja yrittäkäähän ottaa iisisti ! B)

Voi lumeton Onnea hurjasti!!...kunpa pikkanen pysyis nyt matkassa :heart: kovasti sulle voimahaleja :hug: ja tarrasukkasia pienen pienelle!!

Mulle tuli heti parempi olo kun näitä plussa uutisia lueskelen =) ihanaa!!!!!!

mur-mur

:flower: kaikille tsemppaajille :flower:
Lumeton ihanaa,että sait sen plussan..oliko sulla monipäiväiset alkiot siirrettäessä?
star-57 toivon sulle,että se olis kiinnittymistä se tippavuoto
uudille kans Solakka Silakan myötä paljon tsemppiä piinailuun.

Ja ihan kaikille..näköjään mur-mur ja pääpilvissä ehtivät tähän väliin jo kommentoimaan.

En ihan halua vielä onnitteluja :| on kuitenkin niin pelko pyllyssä,että haluan kattoo hiukka pidemmälle mitä tapahtuu..

Nyt pitää mennä kauppaan vkl ruokia osteleen :wave:

muoks*Matsalu kuin myös sinulle toivon sitä parasta :hug:

Tirulii, mullahan oli ihan ruttuset alkiot, kolmantena päivänä siirrettin, toinen oli 4-soluinen ja toinen pakastettaessa 3-soluinen mutta menetti sulatuksessa yhden solun...

Kiitos onnitteluista, mutta en uskalla vielä mitään toivoa.

Lumeton mullahan oli kaks päiväset ja myöskin 4-soluiset..vielä sen kysyn,että minkä nimisellä testillä testailit?
Olishan mullakin sit jo pitäny näkyy selvemmin testissä :eek: kun kerta samaa aikaa piinataan ja saman soluisilla :/

voi jurmu, jippii!!!

tirulii, kyllä tuli taas tippa linssiin, kun tuossa aiemmin luin uutisiasi, kun tuntui niin ihanalta! En vain ehtinyt kommentoida! Mutta nyt pidän peukut pystyssä ja kädet (ja jalatkin) ristissä, että pettymystesi jälkeen nyt vihdoin onnistaisi!

Ja nyt kun tulin kommentoimaan, niin mitä vanhat silmäni näkevätkään! lumeton myös nähnyt haamuja!!! Siis eihän tässä nyt enää voi pysyä nahoissaan! Samoin sulle kyllä nyt laitain kaikki vielä toiseen kertaan solmuun onnen tuomiseksi! Eiköhän sillä nyt jotain voimaa ole kun me kaikki täällä peukutetaan!

Ja velmullakin on ihanan vahvistunut plussaviiva!

Yhteistyössä