40+ so what (vol. 3)

OnniMaija ja Velmu, :hug: tädin tulosta! Harmi kun ei vieläkään sitä plussaa tullut! Nyt kuitenkin pääsette unohtamaan tädin pääsiäisen pyörteissä, ja sitten onkin jo uudet koitokset edessä! Jaksamista!

nillanilla, tiedätkö jo suunnilleen milloin sulla sitten on punktio? (siis eikös se ole eka toimenpide, vai?)

Päikki, jaksamista myös sinulle! Pidä itsestäsi huolta!
 
Päikki juu toivotaan, että kohtu on tyhjentynyt kerralla hyvin, jaksamista sinulle.

Velmu :hug:

Nillanilla ja Päikki mukava kuulla, teidän kokemuksia pistämisestä. Taitaa tässä lähestyä minuakin noi pistämis asiat, tuo kynä systeemi kuulostaa hyvälle. Etukäteen ajateltuna sen annotelu vaikuttaa vaikealta, siinä perinteisessä piikki ruisku systeemissä, mutta sekin on siis ihan mahdollista oppia.

Haave kiitos sinulle myös hyvää kevättä, tule toki joskus tervehtimään meitä sieltä taustalta. :wave:
 
Päikki minulla oli myös tuulimuna 10/07 ja tyhjennettiin lääkkeellsesti, tämä ei varmaan lohdua kauheesti mutta vuosin lähes 6 vk, mutta tämä voi jo lohduttaa: oli vain yhdet menkat ja olin taas raskaana... Tosin päättyi km h6+.

Inia onnittelut avoliiton alkamisesta!

Haavetule käymään josku smeitä moikkaamassa ja vaikka palaamassa takaisin?

NYYH. En taia päästä lainkaan tässä kuussa piinailijoiden listalle. Kp 16 eikä ovisplussaa ole tullut vieläkään. Clomit oli käytössä kp 4-7 1 tabl pvssä. Ovislimoja kyllä ja haluja bongasin jo kp 9-10 ilman ovisplussaa, sitten onkin ollut melko oireetonta ja kuivaa kautta, ei kai se voi noin v aan mennä se ovis ohi jo noin alussa clomien jälkeen?
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

OnniMaija (41)...........kp2/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp3/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Solakka Silakka (39)...kp4/25-27.........yk7........1.
Taikakuu (40).............kp7/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp7/28-30.........?.............7.
nillanilla (42)..............kp7/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp10/25-43.........?............1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp10/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp10/?....................yk2.........3.
Matsalu (45)...............kp11/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp12/28-30..........yk3...........3.
Uudi (46)...................kp14/24-30.............yk2...........3./1.yhteinen
oivikki (40).................kp16/23-28...........yk5........1.
star-67 (42)................kp17/26-33(-39)....yk3........3.
mimmimamma .............kp19/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp22/?.......................1. /1.yhteinen
ikiemo (44).................kp22/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp22/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp24/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp25/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp26/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp32/34-38.........yk3........2.
liiza (42).....................kp37/28..............yk9........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Minni007 (44)..........dpo11
anjamarita (40)..........dpo10
Inia (42)..........dpo9
oivikki (40)..........pp8
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.


(Roskis)haamuilijat







Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................





Mukana myös:
Taustajännäilijät
haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
haave, iloa elämääsi, ja tulehan kertomaan välillä kuulumisiasi! :wave:

star, jospa se sieltä vielä tulisi? Sulla on joskus ennenkin ollut pitkä kierto... Onko sulla ollut clomeja ennen? Ja kiitos onnitteluista, enpä ole vielä tullut ajatelleeksikaan tuota sanaa... avoliitto! Kuulostaapa oudolta näin ensikertalaiselle :)
 
HAAVE3 pistäydy joskus kuulumisia kertomassa :wave:

STAR67 onhan se niinkin että joku kuukausi jää ovis tulematta... mutta jospa se vielä tuleekin ja ehdittekö petipuuhiin 9-10 päivien tienoissa jos se tärppi jo kävikin? ;)

TAAS omaa napaa :ashamed:
PÄIKKI Juu noi Puregon piikitykset on ihan iisi juttu, no broblem!
En tiedä tarvinko sitä Olgarutlan-piikkiä kun mulla noi sumutteet käytössä. Sumutteet vain lopetetaan ja niiden loppuminen ajaa Olgarutlanin piikin. Näin ymmärsin, mutta kyllä se piikki heilahtaa kepeesti jos tarvis :kieh: Kyllä mulla almanakassa on jo kaikki tärkeet päivät ylhäällä, mutta onhan se tietenkin varauduttava muutoksiin jos follit kasvaa nopeemmin tai hitaammin. Mulla punktio päivä ma 20.4 ja jos kaikki okei ja lyhyt viljely ni 22.4 tuoresiirto. Pitkällä viljelyllä menee siirto sitten loppuviikkoon. Mua kiinostaa KAIKKI tieto viljelystä eli muistisopukoistanne kaivakaa tietonne ja tänne kertokaa =)
 
Päikki, :hug: . Koeta kestää ja helli itseäsi kaikin tavoin!

Haave :wave:

Star, aika kumma, jos ei clomeilla ovista tulisi. Kävitkö ultrassa eli tiedätkö, kypsyikö siellä muniksia? Tietysti voi olla jokin munasolun irtoamishäiriökin, mutta ainakin mulla clomit tuottivat erittäin tuntuvan oviksen. Se näkyi erittäin selvästi ovistestissä ja myös tuntui munasarjoissa. Olen kyllä kuullut, että joillakin clomit pidentävät kiertoa: ehkä ovis on sulla kumminkin vasta tulossa.

Nillanilla, onnea hoitoihin. Ei tosiaan tuo piikittäminen ole mitään kamalaa. Aika ronskiksi sitä lopulta tulee, kun hiukan harjoittelee. Kun sulla on nuo sumut, et tosiaan tarvitse Orgalutrania. Pregnyl on kanssa tavallisessa ruiskussa, mutta hyvin sekin nahkaan uppoaa. Noista viljelyistä olit kiinnostunut. Meille ainakin kerrottiin, että laboratoriossa ei kumminkaan alkioilla ole niin hyvät selviytymismahdollisuudet kuin kohdussa. Jos alkioita on vähän, ne kannattaa siirtää mahdollisimman nopeasti parhaaseen mahdolliseen kasvupaikkaan eli kohtuun. Jos taas alkioita on paljon, jo 3 päivän viljelyllä joukosta voi erottua se paras ja elinkelpoisin.

Omat munasarjat: ovistesti näytti aamulla railakkaasti plussaa. Nyt sitten miehen kanssa pähkäillään, että siemennettäisiinkö jo tänään vai vasta huomisaamuna. Molempi tietysti parempi, mutta kun jo eilen tuli otettua vähän förskottia... Ja tänään olisi vähän muitakin hommia. Ongelma tämäkin!
 
:eek: Tilasinpa lähes kaksi viikkoa sitten halvan ovistestin. Luvattiin toimittaa nopeasti ja huomaamattomasti. No tosi huomaamattomasti toimitettiin. En ole huomannut, että olis tullut vieläkään. :LOL: Matsalulle onnea yritykseen täällä sama homma päällä. :whistle:
 
MATSALU ja UUDI eikös joskus kirjoiteltu että ongelmien määrä on vakio, ongelmat vain vaihtuvat. Tällä kerralla tuollainen ongelma että milloin petipuuhiin, kiva että joskus kevyempää ongelmaa pukkaa ;)

Juu, toi viljely homma on ihmettäny ku jostain luin että nyt saatetaankin tehdä pitkäviljely josta suotuisia lopputuloksia on saatu. Mutta kai ne biologit tietävät parhaiten mitä soluja karsivat pois ja mitä jätetään jäljelle. Sekä monta päivää niitä oikeesti viljellään, pitää vaan luottaa niiden ammattitaitoon ja soittaa sit tulokset ja tyytyä siihen. Sekä toivoa parasta tietenkin =)
Kävin kävelylenkillä ja siinä kävellessä tuli semmonen deja´vu että ensi keväänä tässä sitä vaan vaunuja lykätään... :saint: huh, huh onko teillä ollut semmosia deja´vu-tuntemuksia?
 
Nillanilla niinhän tuo tuntuu olevan, että jonkilaista ongelmaa täytyy aina pukata, muutenhan tää elämä tietysti ois aika tasapaksua. Mulle ainakin tulee paljon noita ajatuksia, että nään itseni ja mieheni jo semmoisissa tilanteissa, että niihin liittyy vauva. Oikeasti kyllä tuntuu, että toteutuukohan tää koskaan. Nillanilla sinulle paljon onnea hoitoihin :hug:
 
Star clomien vaikutuksesta en osaa sanoa, mutta voihan se ovis mennä ohi testin, mun ainankin on testattava lähellä ovista yleensä kaks kertaa päivässä, jotta saan kiinni sen selkeän + o-puikossa, mutta voihan se oili olla vielä tulossakin.

Nillanilla ei ole tuommoisia tuntemuksia ollut. Kovasti kuitenkin toivon sitä aarretta.

Minulla ei mitään r-oireita ole tuntunut tännään, miten teillä Minni, Anjamarita ja inia onko teillä yhtään raportoitavaa? Milloin ajattelitte testata vai odotteletteko rauhassa, että täti ei tulekkaan kylään?
 
Pitkästä aikaa päätin kirjottaa muutaman rivin. Olen silloin tällöin käynyt lukemassa juttujanne mutten ole mitään kommentoinut.

Kyllä on ollut ankeat ilmat koko pääsiäisen. Auringosta ei tietoakaan eikä lämpöäkään ole ollut niin paljoa kuin luvattiin. Mutta jospa se aurinko ilmestyy ainakin tiistaina kun vapaat ovat ohi B)

Minulle tehtiin torstaina ensimmäinen inseminaatio ja jännityksellä tässä sitten tulosta odotellaan. Toivottavasti meille pieni ihme vielä suotaisiin.

Oikein mukavaa kevään jatkoa ja plussatuulia kaikille!
 
Äippä, Matsalu,Uudi tulkaa mukaan rktt listalle jännäämään :)

Uudi minneköhän ne testit ovat juuttuneet, viivytääköhän nämä pyhät niitä? Minä ole tilannut testejä sekä mammaksi että kotitesti.filtä ja ovat aina tuleet nopsasti.

Mikä siinnä on, että minua poltelee taas jo noi r-testit kaapissa, vaikka vasta pp9 ? :saint: Ehkä testaan jo huomenna, jos en millään pysty odotamaan pidempään. Miten te muut maltatte odotella? Kertoisitteko?
 
Päikki mulla nyt kp 18 ja aamulla ovistestissä jkv toinen viiva tummunut enempi, olisko tulossa? tai menossa, ajattelin tehä uuden testin vielä illalla ettei mene ohi, tai sit ollu jo ennenku aloitin testaamistakaan ( kp 10). Tänään on kyllä alavatsassa nipistellyt ja nyt halutkin kasvamassa et oisko tulossa? Olaan kuiteski koko ajan pidetty hulta et 2-3pvn välein on simppoja tarjolla kun ei noista testeistä oikeesti tiiä...=)

Oivikki testaa vaan, mulla ainakin auttaa kestämään tätiä ku saa vihjeitä jo etukäteen siitä onko plussa tulossa ja onhan se niin et haamuja tulee jo aikaisin jo plussa on tulossa :heart:

Äippä67laita ittes piinalistalle niin saadaan piinailla yhdessä B)
 
JUU KAIKKI RKTT LISTALLE VAAN on sitten mitä jännätä

OIVIKKI iteki olen testannu aikaisin, siinä jotenkin saa paineet purkautumaan kun jotain tekee ja eihän sitä tiedä jos jonkinlainen haamu ilmestys ja sitä sitten pääsis oottamaan että vahvistus se haamu!

Ei ollut lämmintä ulkona ei, pipo unohtu päästä ku lenkille läksin ja ihan korvat punasina ja pääjäässä kotiin tulin :ashamed:
 
Täällä ollut erittäin lämmintä ja aurinkoista pääsiäissäätä. Oltiin just isännän kanssa autoajelulla ja juotiin termarista kahvit välillä. Oli niin rentouttavaa olla välillä pois samoista maisemista tehtiin aika pitkä ajelu.
Oivikki pääsiskin jollekkin listalle jo jännään sitähän tässä odotetaan kuin kuuta nousevaa. :)
Olis sen testin jo luullu tulevan on siitä jo kuiteski sen verran aikaa, mutta kun tää törttö tilas sen Ruotsista, kun oli tarjouksessa et silleen. :ashamed:
 
Lisään tässä, että minä en ole hyvä odottelemaan, että testaisin varmaan joka välissä, kun jotain testattavaa olis. Oivikille vielä onnea testaukseen ja plussia muillekkin. Tyhmä kysyy vielä mitä tarkoittaa haamuilu ja Oivikilla pp9
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

OnniMaija (41)...........kp4/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp5/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Solakka Silakka (39)...kp6/25-27.........yk7........1.
Taikakuu (40).............kp9/27-32.........?............2./1.yhteinen
Plättä (44)..................kp9/28-30.........?.............7.
nillanilla (42)..............kp9/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp12/25-43.........?............1.yhteinen
Saara10 (41)..............kp12/28...............yk?........1.
mur-mur (43).............kp12/?....................yk2.........3.
Matsalu (45)...............kp13/24-25...................1.
Jadette (39)...............kp14/28-30..........yk3...........3.
Uudi (46)...................kp16/24-30.............yk2...........3./1.yhteinen
oivikki (40).................kp18/23-28...........yk5........1.
star-67 (42)................kp19/26-33(-39)....yk3........3.
mimmimamma .............kp21/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp24/?.......................1. /1.yhteinen
ikiemo (44).................kp24/20-50.........y?..........4.
Inia (42).................kp24/26-29.......yk6....1.
äitijo2x (45)...............kp26/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp27/28...............yk9........2./1.yhteinen
lumeton (39)...............kp28/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp34/34-38.........yk3........2.
liiza (42).....................kp39/28..............yk9........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen



Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
Minni007 (44)..........dpo13
anjamarita (40)..........dpo12
Inia (42)..........dpo11
oivikki (40)..........pp10
Matsalu (45)..........dpo1
star-67 (42)..........dpo0
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.


(Roskis)haamuilijat







Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................





Mukana myös:
Taustajännäilijät
haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:
pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



[/b] [/color]


40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
äippä, hieno homma että yritys jatkuu!!! Kerro jos haluat RKTT-listalle, sinne oisi tosiaan kiva saada lisää jännättävää!

Päinvastoin kuin viime kierrossa, jossa olin viikon tukevasti raskaana, nyt ei ole mitään oireita :/ Mitä nyt normaaliin tapaan rinnat ihan hiukkasen kipeet. Mutta ei siis myöskään odotuksia odotuksen suhteen...

Mä en inssien jälkeen testannut, täti tuli ajallaan kylään niin eipä ollut tarvetta. Viime kierrossa testasin kp1 aamulla, no ois siis vaan pitäny malttaa odottaa, kun tätikin oli jo tulostaan vihjannut... Mutt siis, yleensä oottelen tätiä, menee rahaa jo tarpeeksi noihin ovistesteihin. Puhumattakaan mahdollisista tulevista hoidoista. Ja toisaalta en ehkä kuitenkaan uskois mitään testiä, ennenkuin menkat on myöhässä. Tai ei kai se oo rahasta kii, mutt en vaan haluu tietää etukäteen. Viimeksikin oli niin kiva olla viimeinen piinaviikko raskaana! :D

Mun nettiovistestit on kyllä tulleet perille ruottistakin (halpatestistä ), ja pian. Että tiedustelua vaan perään!
 
Kiitos vastauksitanne. Testasin tänään negan :( . Uskon, että herkällä testillä näkyisi kyllä jo haamuviiva, jos olisi + odotettavissa. Testaan toki vielä sitten loppuviikosta niin tiedän lopettaa luge lääkkeen, joka on tukena tässä rktt vaiheessa. Kyllä tämät tieto tosiaan antaa minulle aikaa valmistautua tädin tuloon ja ajatukseen, että ensi kierrossa on sitten lääkkeet mukana tukemassa myös alkukiertoa, mikäli mahdollista. Kyllä alkaa näyttää siltä, että IVF:kin lähestyy, mikäli sitä edes voidaan mulle toteuttaa.

Uudi haamu tarkoittaa heikkoa testi viivaa raskaustestissä, siis sellaista, josta ei voi olla varma, että on + ja roskishaamu samanlainen, mutta heikko viiva ilmestyy vasta testi ajan jälkeen. pp tarkoitaa päiviä hoidon jälkeen, eli minulle tehtiin pp0 inseminaatio.
 
Hyvää pääsiäismaanantaita kaikille :flower:

Päikki, kovasti vomia ja kaikkea onnellista toivon sinne :hug:

Haave :wave:

Sitten vähän omaa napaa. Torstaina kävin ultrassa, tsekattiin että hoidon jälkeen munasarjat ja kohtu ovat normaalit ja kaikki oli ok. Lääkäri oli pohtinut sitä mun migreeniä e-pillereistä ja oli tullut siihen tulokseen että kun limis ja muu on mulla olleet aina kohdallaan, niin passia yritettäisiin luonnonkiertoon. Mutta kun vappu sotkee aikatauluja, niin jos täti tulee tällä viikolla ti-to välillä (niinkuin se kaikkien merkkien mukaan tekee) niin käytetään sitten estradol-laastareita.

No joo, mutta sitten eilen heräsin vatsakipuun, joka paheni pahenemistaan, niin että lopulta jouduin hakeutumaan päivystykseen. Mulla on joskus ollut vastaavia vatsakipuja, muttei koskaan noin pahana. Sitä sitten tutkittiin, mutta verikokeissa eikä missään näkynyt mitään, Ja lääkäri lopulta päätteli, että mulla voisi olla klamydia tai joku gynekologinen vaiva (vaikka myönsi, ettei oikein oireitä ole, mutta kun 'naisten jutuista ei koskaan oikein ota selvää' ). Itse epäilen jotain suolistokramppia kun meni itsekseen illalla jo poiskin, niinkuin on ennenkin tehnyt. Mutta nyt mun pitää syödä 10 päivää jotain vahvoja antibiootteja enkä tiedä voiko/kannattaako sitä hoitoa tämmöiseen kiertoon tehdä. Ärsyttävää, välillä tuntuu että tänä vuonna kaikki (monet muut asiat kuin tää vauvakuume) menevät niin päin seiniä kuin vaan voi...

Soittelen klinikalle huomenna ja pyydän ultraa, että saavat katsoa miltä tuo alapää näyttää. Päivystyksessähän ei ollut mitään ultralaitetta ja se nuori mieslääkäri kysyi multa toisena kysymyksenä että 'tuleeko sulle vielä menkkoja?'. Sanoin sitten, että useimmille kyllä tässä iässä vielä tulee. Mutta masensi tuokin kommentti :(

Ai niin, tuosta alkionsiirrosta. Mulle on jostain syntynyt se käsitys, että suosivat pitemmälle viljeltyjä alkioita siksi, että ei tarvitse tehdä 'turhia' siirtoja. Eli niitä, jotka lopettavat jakautumisen 2. tai 3. päivän jälkeen, ei siiirrettäisi lainkaan. Meille tosin lääkäri sanoi taannoin, että koska meillä noita alkioita alussa karsiutuu, niin joidenkin alkiot ovat vaan sen verran herkkiä että eivät keinotekoisissa liuoksissa pysy elossa kun taas kohdussa voivat hyvinkin niin tehdä. Näistä on tosin varmasti montaa mielipidettä
 
Mut voi laittaa piinalistalle, dpo 0. Eilen aamulla vahvin viiva ovisliuskatestissä joka haaleni sit illalla jo. Tänä aamuna heräsin klo 06 kipuun oik muniksissa joka kesti ad 30min, oletan et oli muniksen irtoaminen! :D Klo 12 sitten simpat sisään, ed kerrasta kun oli jo 4 pv. Toivottavasti vielä päästettiin kulkemaan perille saakka!!! Tietääkö kukaan muten miten kauan kestää siittiön matka sinne munanjohtimen päähän jossa munasolu odottaa!!!??? :LOL:

Tämä siis clomikierto, aika myöhään ovis. Mulla on lugejakin varastossa joten taitaa täytyä aloittaa skein kun tuo luteaalivaihe uhkaa tulla melko lyhyeksi muuten?? Tietääkö tästä kukaan?
 
Hei!!

Mukavaa 2:sta pääsiäispäivää :wave:

star-67-> jostain olen lukenut että matka simppojen uida on n. 15cm. ja aikaa minuuteista useampaan tuntiin-raskas on taival ;)

Täällä pikkasen mieli matalana kun eilen oli selviä H hetki kipuja vasemmalla puolella munasarjoissa ja ei päästy miehen kans pupuilemaan-oli vieraita ja valvotiin myöhään..sitten oli jo niin väsy että suoraan mammimaan.. aamulla sitten poikanen tuli herättelemään aikaiseen..juuh..ilalla täytyy sitten siitäkin edestä, toivottavasti ei mennyt aika jo ohi :/

Ovislimoja ei ole ollut ja tikuttamallakaan ei vielä näy..vuotellaan siis..EI vuodella!!! :LOL:


mur-mur
 

Yhteistyössä