40+ so what (vol. 3)

pikaiseltaan babolle vielä,montako päivää sun alkioita viljeltiin ja moniko soluisia ne olivat sulatettaessa ja sitten moniko soluinen oli se yksi priima joka siirrettiin?

Komppaan kyllä täysin
Matsalua edellisessä viestissä tos jännittämis asiasssa.Juurikin ajattelen samalla tapaa..
 
Listan päivittäjälle (mä olen sellanen hakkeri, et häviää koko ketju, jos menen sorkkimaan sitä..). Mut voi siirtää taustailijoista yrittäviin. Mitään "aktiivista" yrittämistä ei ole, mennään sillä tulee jos on tullakseen -linjalla. Pillerit jäi pois 21.1. ja nyt odotellaan tätiä. Kierronpäivistä ei siis ole mitään tietoa.
Haaveissa siis viides!
 
Inia, kultaseni, jos sä jossain vaiheessa päivität, niin tiedoks, että mä sekoilin eilen pahasti kp:den ja yleensä viikonpäivän suhteen. Luulin eilen melkein koko päivän, että oli jo tostai! Kävin yhteen tämänpäiväiseen kokoukseenkin pyrkimässä ja sitten tuli se tyypillinen tilanne kokoushuoneen ovella: kun joku pyrkii sisään ja koko salillinen ihmisiä kääntyy katsomaan, että kukas sieltä tulee... Ja minä, että anteeks ketä te olette? Eli siis eilinen lista oli ihan oikein ja nyt vasta on mulla kp 16.

 
Morjesta kaikille,

täällä on kärsitty kohta viikko noro-viruksesta koko perhe ja vieläkin on varsin kummallinen olo... Laihdutuskuurista tämä kyllä käy, mutta enpä silti uudestaan haluaisi ihan justiinsa kokea :eek:

Pikaisesti lukaisin kirjoituksianne, mutta en millään oikein jaksa paljon kommentoida.

Minä ihastuin miehessäni siihen, että hän vaan oli se mikä oli. Ja siihen, että meillä mielenkiinnonkohteet ja harrastukset sopi yhteen niin hyvin. Lisäksi yhäti ihmettelen sitä valtavaa yleistietoutta mikä ukkoon uppoaa, kadehdituttaa oikein.

Tuohon raskautumiseen liittyvään jännitykseen. Olen sitä kanssa miettinyt kun ekoissa hoidoissa laskin kaiken niin tarkkaan ja yritin tehdä ja syödä ja olla just niinkuin pitää. Ja niistä tuli negat niin että puksahti. Viimeisellä kerralla en uskonut enää raskautumisen oikeasti olevan mahdollista ja meinasi välillä lugetkin unohtua laittaa. Ruotsinlaivallakin tuli oltua ihan rennosti - ja sitten kumminkin lapsi siitä tuli.
Mulle siis tuli siitä enemmänkin sellainen tunne, että itse en pysty vaikuttamaan asiaan sitten millään omilla tekemisilläni tai stressaamisillani. Että tämä on sellainen asia jota en pysty hallitsemaan vaikka mitä yrittäisin. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan.

Mutta nyt on lähdettävä kauppaan ostamaan maitoa ja jotain muutakin kun kaapit ammottaa tyhjyyttään.
 
Moi taasen,
Voi kun se raskautuminen olisikin niin helppoa että vaan miehen sänkyyn saamisella tulisi raskaaksi, mutta kun tuntuu ettei siltikään. Mkä menee vikaan?

Kerroin miehelle eilen etukäteen, että tänään torstaina on Valtterin nimipäivä, jos halutaan saada se Valtteri-poika, täytyy tänään panna alulle =) odottelen nyt että mies herää yövuorostaan..
nyt siis ehkä ovis tuloillaan kp12, vaihdoin tikkumerkkiä, näyttää lähes vahvaa. Nippailut ei ole kovia, enkä ole huomannut valuvia limoja , tässä kierrossa ei olekaan greippimehuja apuna. Toisaalta hoidatin viikko sitten antibiootilla pois bakteeritulehduksen, luulen että vaikuttaa kiertooni?

En malta odottaa teidän hoitolaisten oireiluja ja testailutuloksia, viikonloppuna on menoakin niin paljon.. pakko päästä välillä tsekkaamaan tilanne. Muuten, miten siellä inssissä tai ivf:issä toimitaan, jäättekö hoidon jälkeen lepäämään paikoilleen, että jää paremmin sisään?? En ole vielä hoidoissa ollut..

Mukavaa päivää ja mieltä kaikille

:flower:
 
pyrstötähti
B) taivalsin läpi tuulen ja tuiskun ja hirveän rekkamäärän sun muuta taas. Henkensä kaupalla sinun pitää stana leipäsi tienaaman. Tääki on niin turhaa hommaa ettei mikään.
Hyvin tulis maailma toimeen ilman munkin tyhjänpäiväistä työpanostani mutta hyvä kun joku hullu tästäki maksaa ettei lopu leipä talosta.

Mahtava meininki pinossa alkaa sivua tulla ku entiseen malliin. Ja se tarkottaa vääjäämättä plussamyrskyä ja jännittäviä päiviä. HOitoplussaa ja ovisplussaa ja vihdoin haamujen isoäidit ilmestyy the rapisevan rapisevaan. Aino empun pitäs hierasta kristallipalloonsa.

Galluppiin mihin ihastuit miehessäsi niin kyllä se oli niskan seudun tuoksu ja se joka onkalosta tursuava testosteroni yhdistettynä hirveään intoon saada pillua, ihan ronskisti ilmaistuna. Että joku on niin höppänä että ilman mitään erityistaitoja ja ominaisuuksia reippasti pyöräyttää lottokonetta ja antautuu mitä ilmeisimpään vaaraan joutua nolatuksi. Siitä pitää saada kyllä jonkinlainen palkinto ja siitähän se sitten lähti käyntiin. Hyvä huumori ja omituiset kotiolot vetivät myös puoleensa. Ja se epäsovinnaisuus kaikinpuolin joka liittyy meidän romanssiin. Kun tiesin että kukaan ei ymmärrä valintaani ja joudun ystäväporukkani kokoamaan uusiksi. Jotenkin vaan hulluna hypätä ihan höyrypäiseen suhteeseen. Siinä se.

Mitä ilmeisimmin olen joutumassa viikonlopuksi kunnon ovismyrskyyn. Keli sitä luokkaa kohillaan pikkuhiljaa. Joten sillä sitä pitää vaan mennä mitä on annettu. Ja sitten onkin kohta tohtorin vuoro toivottavasti jää leipärahasta sen verran on aika tyyriitä tutkimuksia. Ja siitähän se jatko riippuu jos suosittelee jotain hevoskuuria vielä vanhoina päivinä.

Mä olen vähän samoilla linjoilla ton mielialan vaikutuksesta hedelmöitykseen matsalun ja tiruliin kanssa. Varmaan se hedelmöitys tapahtuu jos olosuhteet on suotuisat. Kyyneleillä tai ilman niin hyvässä kuin pahassakin. Mulle käy mikä vaan kunhan kuoriutuu ja kulkee oikeaan paikkaan niin voin olla hulluuden partaalla tai ihan zombina.

Joo ihan selvä nipistely orastelee klo 11 kohdalla josko sieltä nyt super liikkuu ja vanha leidi suostuu amatöörisimpan kanssa hippasille. Toivotaan ja samaa toivon koko pinolle :heart:
 
pyrstötähti
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7447942.stm

Muistinvirkistykseksi vielä että kun munasolu irtoaa niin ei siinä taida mielialalla paljon olla tekemistä. Äkäisen näköinen tapahtuma. Veteraanipalstalaiset älkööt älähtäkö ajattelin että uudempi väki ei ehkä ole tähän törmännyt ja onhan tämä melkoinen elämän ihme.
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42).............kp2/26-29....yk4....1.
pääpilvissä (46)..........kp5/25-43.......?........1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp7/24-30......yk4..... 6./1.yhteinen
kenzie64 (44).............kp9/28-29.......yk5............4.
Nuusku (43)...............kp9/28............?................4.
Päikki (40)..................kp10/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (43)................kp10/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp11/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp11/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp12/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp12/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp12/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp14/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp17/31-34.......?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp16/24-25.........IVF?..........1.
star-67 (42)................kp 17/26-27.........yk1..........3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp19/?.......1./1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp20/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp22/28-30.........?................7.
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp26/28-30........1.
Saara10 (41)...............kp26/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp26/25-28.......yk?............3.
babo67 (41) piuhat katki..kp28/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
anjamarita (40)..........kp33/?..............yk1.............2.
touhu tenava (46).......kp?/27-30.......y3v............6.
OnniMaija (41).............kp?/?..........yk1?..........5.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp8
nillanilla (42) ..........pp10
tirulii (40)..........pp2
[/i]


Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




 
Tuosta jännittämisestä minä kans,...toisaalta olen samaa mieltä kun Matsalu, mutta toisaalta ajattelen että kyllä voi vaikuttaa. Tosin kutsuisin sitä tässä nimellä stressi, eli kyllähän se tiedetään että jos on ns. normaalistressiä niin se vaikuttaa melko moneen asiaan, joten miksi ei tämä stressi saada lasta hiukan vaikuttaisi olotilaan.

Tästä miehen osuudesta olen myös sitä mieltä että yhteinen projekti homma on ja miehenkin pitää jaksaa ottaa vastuu yhdynnöistä yms.. Mulla oli aluksi sama juttu, etten kertonut ja sitten aloin kertomaan, että nyt olis ajat (joka oli siis miehenkin mielestä hyvä asia) mutta kun viimekerta oli taas niin vaikea kokeilin tälläkertaa taas tätä.Tosin voihan se olla, että mies on ehkä arvannutkin asian, kun niin hanakasti olen tässä toiminut. Ensikerralla kyllä aion taas kertoa...jota tietysti toivon ettei tulisi.

Kattelin tuota meidän plussalistaa...kyllä on pitkä aika edellisestä. Voi kun nyt jollain nappaisi, saisi siihenkin taas yhden nimen lisätä.

ON: Lekurilla tuli käytyä, paikat ok, limakalvo ehkä hituisen ohkainen, mutta lekuri sanoi, että jos on jo pari kertaa tarttunut niin ei välttämättä ole siinä mitään vikaa. Munasarjat ok, mutta ei ehkä niin vilkkaat kuin nuoremmilla. Kierron alusta lähtee sitten homma eteneen verikokeilla yms. ja niitten tulosten jälkeen tsekataan tilanne. Monta kertaa painotti tätä ikää, että munikset eivät ok enää ja tuotanto hiipuu kun ikää tulee lisää. Mutta kun kerroin, että olemme päättäneet yrittää ettei sitten kaduta, niin ymmärsi ja oli samaa mieltäkin että vielä kantsii.
 
nillanilla oletkos malttanut olla testailematta?

matsalu no hätä, ittekin sekoilen usein näissä päivityksissä vielä, joten kiva kun joku muukin välillä :)

Tuota meidän listaa voisi joskus koristella kuvituksilla, osaisiko joku neuvoa miten se tapahtuu? Tai jos joku muukin innostuu päivittämään, niin joku kuva ois kiva!

Hurjasti plussaonnea kaikille piinailijoille, ja touhukasta loppuviikkoa kaikille muille! (jos ei ovis ole vielä kohdalla, voihan sitä vähän harjoitella etukäteen)
 
=) Iloinen tervehdys kaikille vanhoille tutuille sekä niille monille jotka ovat liittyneet joukkoon sen jälkeen kun itse vetäydyin taustalle.
Kuulkaas, ajattelin palata ihan oikeasti listoille, jos sakkiin sopii :) Eilen kävin taas yhdelle tohtorille puhumassa tästä haaveesta joka ei vaan ota häipyäkseen. Hän suhtautui kovin myönteisesti asiaan. Toki realistisesti, mutta kannustavasti.
Joten nyt olis mulla kp 10/20-50... ja 4. haaveissa. Ei tästä nyt varmaankaan mitään "huikeita tositoimia" seuraa, mutta olemassa oleva mahdollisuuden hitunen kummiskin...
Kirjoittelen myöhemmin lisää. :heart: ikiemo
 
Nostelen tässä aamutuimaan, kun oli jo ihan kakkossivulle pudottu. Ikiemo, kiva kuhn tulit taas! Onko Babolla ja Tiruliilla ilmaantunut lupaavia oireita?

Mullahan oli koko eilisen iltapäivän ja illan ikäänkuin menkkakipuja. Mutta kun kipuja oli vain liikkuessa, epäilen sittenkin ilmavaivoja...
 
Matsalu ei vielä mitään oireita(ihan kuin niitä olis sitte tulossa.. :p )
Sen voin myöntää,että lugetkin aiheutta näköjään tässä kierrossa miulle ilmvaivoja,mä todella haisen :ashamed:
Voi mies parkaa :LOL: mun seurassa.Vaikka töhöykset päästän muualla,niin koko kämppä haisee :eek:
Ja lugen aiheuttama väsymys on kehissä.Kauhulla odottelen huomista,kun silloin pitäs kiinnittyä lääkärin mukaan jos on kiinnittyäkseen :/

Nyt töihin :wave:
 
Inia Kyllä, ensi kierrossa oletaan sitten tositoimiin eli piikittelemään, jotta saataisiin monia, monia (toivon, vaikka tod.näk. parhaimmillaan muutama) munasoluja, jotka sitten kerätään hedelmöitettäväksi. Näin etukäteen nenäsumutteilla on tarkoitus pysäyttää munasarjojen oma toiminta, jotta sieltä ei ala se yksi munis (joka tavallisestikin alkaisi) kasvaa kiivaammin kuin muut. Kun tuota ikää on, niin kyllä vähän pelottaa tämä oman toiminnan alasajo. Tosin minulle on kyllä vakuutettu, että oma hormonitoiminta palautuu sitten kyllä.
Paljon kiitoksia sinulle listan päivityksestä!

Vilkasta viikonloppua!
 
Heippaus kaikille ja hyvää alkavaa viikonloppua!

Gynekäynti takana..huh huh. Kyllä minua jännitti. Ihan lakanan valkoisena istuin odotushuoneessa ja kuulin kun sydän tykyttää korvissa.
Sinänsä kaikki ihan ok siis ikään nähden. Limakalvo oli aika ohut eli 5mm nyt kp10 ja kuuluu siis ikään. Munasarjat eivät vielä vaihdevuosissa. Lääkärin mielestä tämän ikäisen raskautuminen on poikkeus.
Oli kyllä semmoista tekstiä mitä en halua kuulla vaikka tiedänkin faktat :(
Määräsi mulle Primolutia Terolutien tilalle. Jokuhan täällä muistaakseni nappaili niitä. Olisikohan ollut Pyrstis.
No, vuosihuolto on tehty ja kaikki hyvin. Vähän on kyllä alakuloinen olo.
 
Älä Nuusku masennu! Tosi on, että meidän vuosillamme raskaaksi tuleminen on poikkeuksellista. Mutta ei silti mahdotonta! Ihmettähän me kaikki odottelemme, eikä kukaan taikka mikään kiellä haaveilemasta sen ihmeen tapahtumista juuri omalla kohdalla. Realisti tietysti miettii elämänsä eväät senkin varalle, että ihmettä ei itselle suoda.

Piinailukumppanini, voisiko turvotus olla r-oire? Paino on laskusuunnassa, mutta nesteitä tuntuu kertyvän elimistöön. Entäs kurkkukipu? Mitään muuta mulla ei nyt ole tälle tarjottimelle panna...
 
Nuusku Niin se vain aina masentaa kuulla noita "faktoja", vaikka ne kuinka on omassa tiedossa! Mutta tämä pinohan on sitä varten, että täällä heitetään "faktat" romukoppaan, ja korvataan ne hullulla haaveilulla! Sillä siitä masennuksen suosta noustaan, aina vaan uudestaan. Tsemppiä kaikille!

Luin taas eilen illalla sitä ekaa ketjua, ja kyllä taas välillä hörötytti ääneen :LOL: Voi hyvänen aika sentään! Että jos mieli uhkaa mennä matalaksi, niin esim. siellä saa mielen kohotusta!

lapsellinen Sunkin tarinasi alkua siis luin, ja malttamattomana heräsi kysymys, kuinka sun oikein kävi? (en jaksanut vielä lukea koko ketjua, 2-ketjusta puhumattakaan) Silloin aloittelit korvaushoitoja, mutta oletko päätynyt minnekään muualle hoitoon? Tarkoitan siis näitä yksityisiä klinikoita.

ON: Tänään postipoika toi pinon ovistestejä, ja mä niin ilahduin että meinasin heti mennä lorauttamaan testin! =) On niin kiva kun vihdoin pääsee jotain konkreettista tekemään! Tai siis kohta, nyt vasta kp 3... (en sitten kuitenkaan lorauttanut ;) )
 
Vielä: Mäkin soitin tänään klinikalle, ja kyllä ne muakin kehotti harkitsemaan koeputkihommelia, tän iän takia :( Ja hemmetti kun en oo ees ikinä päässy luomusti yrittämään! Niin heti vaan pitäis putkihommiin ryhtyä... Tuntuu jotenki niin :'(
 
Vaikuttavaa mielenmalttia jättää pissaamatta, Inia. Minä puolestani kunnostauduin tänään netissä: olin jo näpytellyt superherkkien raskaustestien tilauksen, mutta kun viime vaiheessa piti klikata "Lähetä tilaus" -nappia, niin ajattelin että mitä hittoa ja siirryin toiselle sivustolle. Tämä on kyllä vähän tylsää käytöstä näin pinon ja kuumeilun kannalta, mutta kun sen tuloksen tietää taas. Parasta antaa päivien valua sinne kolmenkymmenen lähistölle. Loppuvaiheessa saa muutaman päivän olla jo niin raskaana niin raskaana.

Onkohan kenelläkään muulla samaa huolta kuin minulla: minä pelkään, että nettitestifirmat muistavat minut ja lukuisat tilaukseni ja höröttelevät pakkaushuoneessa, että taas tämä sama nimi. Joku vääräleuka saattaa epäillä, että olen neitsyt tai ennen sotia syntynyt, kun ei sitten millään tärppää. Siksi yritän aina vaihtaa kauppaa, etten ihan itseäni nolaisi.
 
Plättä Ei kannata kauppaa vaihtaa, mä sain jo paljousbonustakin :LOL:

Matsalu Joo, niin saisin, jos tuon miehen kanssa yrittäisin. Mutta tässä vielä kuulostellaan sekä tätä suhdetta että miehen lisääntymishaluja... Mullahan tuli toi mies elämääni häiriköimään mun viime vuoden vauvaprojektia, johon tuli puolen vuoden tauko. Nyt aion jatkaa, joko miehen kans tai ilman (suhde kyllä jatkuu, toivottavasti, mutta siis vauvaa saatan yrittää lahjasimpoilla).
Onko siis niin, että (jos parina mennään hoitoihin) meitä ei julkiselle enää huolita mun iän takia, mutt yksityisellä saatais kelakorvaukset?
Mix hemmetissä ne kattoo vaan naisen ikää, eix vois ottaa vaikka molempien keskiarvon :LOL: (munkin kulta on nuorempi)
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (42)...............kp3/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp6/25-43.......?........1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp8/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen
kenzie64 (44).............kp10/28-29.......yk5............4.
Nuusku (43)...............kp10/28............?................4.
Päikki (40)..................kp11/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44)................kp11/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp12/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp12/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp13/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp13/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp13/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp15/28.............yk7...........2./1.yhteinen
AinoEmilia (44)...........kp18/31-34.......?................4./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp17/24-25.........IVF?..........1.
star-67 (42)................kp 18/26-27.........yk1..........3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp20/?............1. /1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp21/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp23/28-30.........?................7.
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp27/28-30........1.
Saara10 (41)...............kp27/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp27/25-28.......yk?............3.
babo67 (41) piuhat katki..kp29/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
anjamarita (40)..........kp34/?..............yk1.............2.
touhu tenava (46).......kp?/27-30.......y3v............6.
OnniMaija (41).............kp?/?..........yk1?..........5.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp9
nillanilla (42) ..........pp11
tirulii (40)..........pp3
[/i]


Mukana myös:
Pinon päivittäjä lapsellinen67
Taustajännäilijät Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




 
Tervehdys,
Tohtori jonka luona toissapäivänä kävin, on erikoistunut erilaisten riskiraskauksien hoitoon. Minulle hän sanoi, kun kyselin iän tuomista riskeistä, että kun minulla on kolme tervettä lasta, sama mies, eikä aiemmissa raskauksissa ole ollut verenpaine tai -sokeriongelmia eikä keskosena syntyneitä ja jos osallistun alkuraskauden seulontoihin yms. tutkimuksiin, ei ihmeempiä riskejä pitäisi olla. Raskaaksi tulemisen helppoutta hän ei minulle tietenkään povannut, ja sanoi, että jos tulisin raskaaksi, olisi noin 70% todennäköisyys, että raskaus jatkuisi loppuun asti. Mutta kaikkinensa hän puhui varsin myönteiseen ja kannustavaan sävyyn. Hän kertoi että vanhin hänen hoitamansa synnyttäjä on ollut 53v. Että semmoista =)
En suinkaan ole alkanut penkoa vauvanvaatteita esiin, mutta sallin vauvahaaveeni kulkea mukana, korvan takana kuiskimassa. Se on kaikessa vakavuudessaan niin kovin kutkuttava. :)
Mieheni mielipide on, tässä vajaan vuoden ajan jatkuneessa, ailahtelevassa kuumeilussani, ollut vaihteleva, mutta viime kierrossa taas oli ns. "suojaamatonta pupuilua", muttei kyllä kovin otolliseen aikaan...
Ai niin, eilisistä tietojeni päivityksistä jäi pois ikävuosieni suurehko summa, 44v (ja tänään kp11).
 
pääpilvissä Yritän tuota listaa vähän yhtenäistää, joten tiedustelisin, kuinka mones lapsi sulla on haaveissa?

tirulii Samoin listasta: sulla on vähän hassusti lapsitoive, että 1./1. yhteinen? Eli onko sulla kaikenkaikkiaan 1. lapsi tuloillaan (jolloin tuon 1. yhteinen vois jättää pois)? Nopeasti kuluvia piinapäiviä sulle!
 

Yhteistyössä