40+ so what (vol. 3)




Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

anjamarita (40)...........kp3/32-36..............yk2.............2.
Saara10 (41)...............kp3/28.............yk?............1.
sinisyys (42)................kp5/25-28.......yk?............3.
Inia (42).................kp7/26-29......yk4......1.
pääpilvissä (46)..........kp10/25-43.......?........1.yhteinen
velmuliina74 (34).......kp12/24-30..........yk4.........6. /1.yhteinen kenzie64 (44).............kp15/28-29.......yk5............4.
Nuusku (43)................kp14/28............?................4.
Päikki (40)..................kp15/27.............y1,5v.........2.
ikiemo (44).................kp15/20-50...........y?............4.
liiza (42).....................kp16/28............yk7.............4.
pyrstötähti (48)..........kp16/28.............yk10...........4/1.yhteinen
Solakka Silakka (39)...kp17/25-27........yk4............1.
haave3 (39)................kp17/28.............?................3.
lumeton (39)...............kp17/?................?................2.
Minni007 (44) ............kp19/28.............yk7...........2./1.yhteinen
Matsalu (44)................kp21/24-25.........IVF?..........1.
AinoEmilia (44)...........kp22/31-34.......?................4./1.yhteinen
star-67 (42)................kp 23/26-27.........yk1..........3.
tirulii (40) "tuubat pois"......kp24/?............1. /1.yhteinen
Taikakuu (40).............kp25/27-32..........?..............2./1.yhteinen
Plättä (44)...................kp27/28-30.........?................7.
nillanilla (42) "yksityisyrittäjä"......kp31/28-30........1.
babo67 (41) piuhat katki..kp33/29-31..PAS 1/09..5./1.yhteinen
touhu tenava (46).......kp?/27-30.......y3v............6.
OnniMaija (41).............kp?/?..........yk1?..........5.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



Piinalijat ja muut jännääjät
babo67 (41)..........pp13
nillanilla (42) ..........pp15
tirulii (40)..........pp7
[/i]


Mukana myös:
Taustajännäilijät lapsellinen67 Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville,ikiemo, Pömppöli ja baby5


"Kadonneet lampaat", ilmoitelkaahan itsestänne
Kirsikka68 (40)......kp?/28-39...?..5.
Höpisijä (42)..........kp?/28..?..3.
Elina67 (40)...........kp?..?..1.
ruujakengu............kp?/28..?..3.
Mussukka67 (40)..kp?/29..yk?..2./1.yhteinen
Hellu1....................kp?/?..?..3.
[/i]

[/color] Pinon jättäneet:
mimmimamma, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:


torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008....kp37.....y1,5v..LA 8.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008..kp40......................

mimuli (42).....30.7.2008...kp29..........yk4..LA 8.4.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008....kp29.....yk1......................


[/b]



40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636




[/quote]

 
Ripulin voi katsoa r-oireeksi tästä lähtien,sovimme siis niin.Edellisessä plussakierrossa ennenkuin olin testannu oli ihan vesiripuli päivää kahta ennen plussaa :eek: Mut se ei ollu ku sen yhden aamun vaa.

Yhteenvetona siis tästä päivästä lähtien ripulin voi katsoa kuuluvan oireisiin kuten olikohan pyrstis joka sanoi issias kivustakin,niin kuulukoon sekin nyt tähän "katekoriaan"

Niin ja on pitäny munkin kommentoiman tuota ovisplussaa pyrstiksellä etten mäkään liuskatesteillä tommosta saanu ikuna.Siksi käytänkin digiä..
 
No niin, lapsettomuuslääkärillä käyty. Ja minä tyhmä menin hänelle raportoimaan näistä vuodoista. Kuten arvata saattoi, matto vedettiin sujuvasti alta. Mullahan oli se edellinen kierto ovuloimaton ja ultrassa näkyikin kierron lopulla puhkeamatta jäänyt munarakkula. Lääkärin mukaan se saattaa aiheuttaa tiputteluvuotoa vielä tässäkin kierrossa.

Et tsillai... Heti tuli paljon normaalimpi ja oireettomampi olo.

Kun/jos vuoto alkaa, aloitetaan sitten uusi ivf-hoitokierros. Lempeä lähtö: kp 2-5 Femar-tabletit ja sitten Puregon-pistokset alkaen kp 4, 250 IU/pva, jos toisia hoitolaisia kiinnostaa. Tällä kertaa tähdätään nimenomaan ivf.ään -jos vain miehen simpat sen sallivat - koska edellisessä icsi-yritelmässä munasolut hajosivat kesken kaiken.
 
Tsemppiä piinailijoille! Tuplaviivoja kaikille!!!

Matsalu eikö kuitenkaan ultrattu nyt? jos ei, niin eihän sitä voi varmasti tietää... Hyvä juttu joka tapauksessa, että hoidot taas etenee!

Mulla on vähän sekava olo, kun miesystäväni sanoi, että voisi ryhtyä isäksi, tuli mitä tuli - siis kävipä tän suhteen kanssa mitä tahansa. Ensin olin tietty tosi onnellinen, mutta nyt sitten epäröin... On tää niin outoa. Kun vielä ei ole oikein tottunut seurusteluunkaan, eikä siis oikein tiedä että jatkuuko tää forever, vai ei. Mutta viime vuonna alkanutta vauvaprojektia päätin silti jatkaa, kun ikä vaan kohisten lisääntyy... ja olin ihan tyytyväinen siihen vaihtoehtoon (siis insseihin lahjasimpoilla), ei sitten ole yhteistä lasta, jos yhteiselo ei jatkukaan. En tiedä kuinka paljon vaikuttaa se etten ole pitkään aikaan seurustellut, ja nyt sitten kovasti miettii voisiko tää suhde toimia vai ei (kun en nyt sitä Herra Täydellistä onnistunut löytämään...) Eli nyt on sitten klinikkaoptio vielä voimassa, ja toisaalta ehkä luomumenetelmäkin mahdollinen (ellei nyt mies tule toisiin ajatuksiin). No siis, ylipäätään sekaisin olen. :xmas: Ja lisäx vielä pelko, että jos tääkin kierto on vielä sekaisin, bongaako ovista, pääseekö ees yrittämään...

Mutta ihanaa kun täällä on vilskettä ja pino loistavia naisia!!! Ja monta RKKT!!!
 
Minni kiitos päivityksestä!!! Mä en aina ehdi, sorry!
Sen verran bongasin, että Saara10 ois kp3 ja sinisyys kp5 tänään? Ja oivikki oli tulossa listoille...

Ja kaikille: tämän mun sekalaista mieltä voitte halutessanne edelleen hämmentää kommenteillanne!

Etkö nillanilla vois mitenkään testata uusix...? Baboa myös odotellen!!! Kun itseään ei voi jännätä kuin pari viikkoa kk, on ihanaa kun täällä on muitakin jännättäviä!!!
 
Nyt on NIIN RasKAANA olo kuin olla ja voi. Pari pv on väsyttäny älyttömästi, alavatsaa on nipistelly ja tissit ovat turpoamassa. Kp 23/26-27 menossa. ovistestejä olen tehnyt vaihtelevasti mutta jostain syystä ei kyllä ole tullut positiivista, tosin vasta keskikierron jälkeen luin ohjeet että pitää tehdä klo 10-20 välillä eikä lainkaan aamuvirtsasta ja on kuulemma hyvin lyhyen aikaa positiivinen, jotta pitää tehdää joka pv samaan aikaan. Olen tehnyt niitä kotitestistä saatuja One step testejä. Keskikierrossa oli kyllä veriviiruvuotoja jota ei ole koskaan ennen ollut? Onko silloin hedelmällisempi kenties? :LOL:
 
pyrstötähti
pikapyrähdys, Inialle pakko kommentoida kun lukaisin äkkiä pinokuulumisia, että kyllähän se nyt kannattaa ottaa ne irtosiemenet talteen kun niitä kerran siinä ois tyrkyllä. Kyllä se luoja sitten omistaan aikanaan huolen pittää, sano mummovainaakin. Mitä sitä klinikalle turhaa lähdet hedelmöitymään jos voit siinä samalla kun lemmiskelet rattoisasti saada ihanasti vauvasi alulle. Mitä mieltä muut olette. Ja eikös ole aika ristiriitaista ehkäistä sitten siinä suhteessa ja toisaalta sitten hankkia lahjasiemeniä, meikäläinen on niin taloudellinen että ilmaseksi kyllä mieluusti ottaisin ne . Toisaalta kyllä siinä on puolensa että nythän lahjasiemenet on tanskalaismallia nykyään että tekee hyvää suomalaiselle geenikartalle. :D
 
Kiitos pyrstis! Mustakin ne tanskalaisgeenit ois ihan hyvä ajatus =) ... tosin ei tiedä mitä sieltä sitten tulisi, kun niissä ei oo tuoteselostetta mukana... Että luomusti ainakin tietäisi kenen perunanenän lapsi on perinyt ;)

Vielä, ei siis tuossa mun monsterikierrossa juuri ehkäistykään, ja vähän jo toivoin että jotain ois tapahtunukin, mutta siis ei... Eli vähän tjottailua oli jo... Ja jo alkuvaiheissakin sanoin että kerron kyllä kun kumipukua pitäis käyttää, mutta en siihen mitenkään pakota :whistle:
 
Matsalu vastaus kysymykseesi on kyllä, lahjasimpoilla yritän. Hyvä kun teillä on nyt hoitosuunnitelma odottamassa, jos ei tässä keirrossa +

Kiitos tervetulo toivotuksista! Itsellä tänään kp 2/23 - 28. Toivon että tässä kierrossa kasvais isoksi vahva munis ja ovis ei osu vkonlopulle.

Nilla mikä tilanne, oletko testannut uudestaan?
 
Inia, ei ultrattu nyt eikä siellä tietysti tässä vaiheessa mitään näkyisikään. Tuohon sun tilanteseen sanoisin, että eikö se kuitenkin ole kivampi tutuilla simpoilla? Varsinkin jos teidän suhteenne jatkuu, tilanne olisi helpompi. Ja vaikka ei jatkuisikaan, lapsella olisi kuitenkin isä olemassa. Voithan sinä niitä inssejä ym. hoitoja teettää miesystäväsikin simoilla. Näillä vuosilla ei luomuonnistumista kannata kovin pitkäksi aikaa jäädä odottamaan. Eri tilanne tietysti sitten, jos tuntuu, että et ehkä halua juuri tätä miestä lapsesi isäksi.

Ja Babollahan on huomenna testipäivä. Jännää!

Oma iltapäivänapa: Tänään on ollut ajoittain navakoita kk-kipuja, tai on ollut oikeastaan jo muutaman päivän. Eikä kunnon vuoto ole alkanut, hiukka niitä tuhruja vaan. Normikierrossa mulle tulee eka kivut ja sitten parin tunnin päästä kunnon vuoto ja thats it. Mutta nyt on siis kaikki toisin. Tietysti, jos ei ole ikinä ollut tuollaista puhkematonta munarakkulaa, ehkä se voi sitten aiheuttaa myös täysin ennenkokemattoman kierron. Mutta missään tapauksessa tässä ei voi muuta tehdä kuin vain odottaa. Ja sekös osaa olla piinallista!
 
Puuh! Olisipa edes joku oire :| ei tunnu missään mitään..
Mutta eihän vielä näillä kp:eilla tietenkään, oottelen sitten vielä viikon :whistle:

Olen kyllä aivan varma että helmikuussa saadaan ISO PLUSSA tähän pinoon, jos ei useampikin!! Voisin vaikka vetoa lyödä asiasta! Ootellan nyt sitten vaan :whistle:
 
Täällähän on vilskettä oikein kunnolla. Voi, kun tulisi oikea plussa-aalto =)

Minäkin, vanha tekijä, kun ihan varmasti tiedän ettei luomukierroilla mitään tapahdu, niin olen jo alkanut oireilemaan näitä kirjoituksia lukiessa...

Inia, vähän samoilla linjoilla Matsalun ja Pyrstötähden kanssa taidan olla. Jos siinä suostuvainen isäehdokas olisi. Voi jossain tilanteessa tulevaisuudessa olla tärkeäkin juttu.

Pitäisi kanssa tässä jossain vaiheessa apteekkiin suunnistaa Puregon-kynän ostoon. Ääh, vaikka niitä on urakalla pari vuotta sitten piikitelty niin taas jännittää että miten se nyt sitten menikään.
 
Heipsis kaikille, minä en meinaa päästä näille sivuille, jotenkin on linjat nyt sekaisin.

En ole testannu, kävi mieles että uskaaltaako, on kait samat ajatukset kuin Bobolla. Ei huvita katella vain yhtä viivaa ;) On ihan rauhallinen olotila. Tänään töissä tosissaan tuntuin mahassa sellaiselta että nyt täti tuli kylään oli pakko mennä vessaan kattomaan mitä näkyy ja ei näkyny mittään!
Nyt kun tässä kirjoittelen, vasenta jalkaa juimii luita myöden, ihan kuin aina ennen menkkoja. Mulla lahjasimpat on suomalaisia ;) eli suomalaisetgeenit jyllää jos jyllää :LOL: kauankohan tässä oikeesti jaksaa odotella sitä tädin vierailua...

Inia Minäkin vilkutan sinulle vihreää valoa luomusimpoille jos asiasta on teillä ollut keskustelua niin siittä vaan, tee kuin pyrstis tee ruokaa että toinen jaksaa painaa pitkää päivää =)
 
Star, sullahan on siellä keskikierrossa voinut olla vaikka ovulaatiovuotoa. Tämä naisen elämä on siitä mielenkiintoista, että vähän väliä voi jotain lorahtaa ....

Lumeton, alkaako sullakin nyt joku hoito? Mulla taas ei ole koskaan mitään tapahtunutkaan muuta kuin luomukierrossa, niin sen takia jaksan olla toiveikas. Taikka jaksoin, ennen tuota lääkärin lausuntoa.

Olo on suoraan sanoen aika kauhea. Vatsaan koskee, turvottaa, kasvot hehkuvat, päätä särkee ja välillä aivan selvästi tuntee, että pöksyihin jotain holahtaa... eikä sitten kuitenkaan mitään. Mutta varsinaisestihan menkkojen pitäisi alkaa - oviksesta laskettuna - vasta perjantaina. En ymmärrä, kuinka jaksan kärvistellä sinne asti. Särkylääkettäkään ei oikein viitsi ottaa, kun toisaalta haluaa kuunnella kipujaan.

Huomenna on onneksi kiireinen työpäivä, pakko suunnata katse omasta navasta hiukan laajemmalle.
 
Ai joo, olen tässä miettinyt että oikeestikkohan siihen liuskatestiin on uskominen kun negaa näytti. Ainahan sitä sanotaan että ne kaikki on niin herkkiä, luotettavia...??? Taidan huomisen viellä odotella?

Oivikki onko sun hoidot ollut luomuna vai mitenkä? mulla oli eka kerta clomeilla ja nyt kaksi kertaa luomuinssit.

Pyrstis mitenkä iskiasvaiva tai tää mun reisiluun juiliminen jotenkin liittyis raskausoireisiin. Kyllä se mulle passaa mutta onko joku oikeesti oireillut niin :whistle: vai meneekö se finni vasemassa poskessa listaan

Bobolle ++++
 
o.n pp8->rapisteltu nega viivanpaikkoineen.Elikkäs,pannahinen ne ovat samoja testejä joita olen käyttänyt aikaisemmin :( njäähh!
Toivo alkaa hiipua jos sitä edes ollutkaan.Sitä vaan oottaa et aina näkyis pp8 kun olen plussanut aikaisemmin k.o päivänä

Toki testailen joka päivä sunnuntaihin asti,mut en tiä pääsenkö ilmoittaan JOS jotain muutosta!

Babo;viimehetken peukutukset sulle!!Mul on hytinä et sää onnistut =)
 
pyrstötähti
:hug: babolle halaukset :hug: elämä on kyllä välillä niin syvältä.

Minä en tiedä vieläkään mikä se semmonen viivanpaikka on? Mun testit on jostain halpatestipaikasta ja joku vika niissäki on kun ei siihen the rapisevaan tule kuin yksi viiru. Mulla on sellainen teoria että kun olen näin varttunut niin siksi mulla varmaan sitä hormonia on niin hitosti että viivat on niin äkäsen värinen ja ilmestyy ennen sitä kontrollia. Mutta kun lapsellinen juuri siitä kertoi että se jää junnaamaan päiväkausiksi sellaista lähes tasavahvaa kun ollaan ehtoopuolessa niin sitä ei vielä näy vaan nyt oli jo haalistunut ja tunnelma on rauhallisempi mutta se tietty on muistettava että kun tuon ukon piiskaa tappotahtiin niin silllä ei sitten mene toi ovis heti kohta ohi vaan jää junnaamaan päälle :LOL:

Mulla on 1-vuotispinopäiväki just kohalla muistelisin. Huh kuinka vuosi onkin ollut tapahtumarikas ja kohtahan pitäisi toisen pinovaavin syntyä, esikoinen marille. Kumpa hän muistaisi siinä onnenhuumassa käydä kertomassa kuulumisia meille jotka vielä odotamme omaa ihmettämme. Terkut pikkumyylle ja kenzielle jotka ainakin ovat pinoilleet kauemminkin kuin minä. Täytyy myöntää että vähän ounastelen että myy saattaa liittyä kohta seuraamme enemmältikin, aurinko nousee korkeammalle ja surun voi pyyhkiä silmistä.

Mukavaa ja jännittävää keskiviikkoa toivottavasti pian saadaan se plussa.
 

Yhteistyössä