Heissan kaikille , taasen kirjoittelen omaksi huvikseni, teidän kiusaksi jälleen;=)
Liityin tuonne laiduttaja osioon ja ajattelin, että siellä "minun pinoni", no en millään osaa olla kokonaan täältä poissa, mitenköhän se onnistuisi edes? Heinäkuussa 2007 aloitin vauvahaaveilijoissa...ja niin ahkeraan olin mukana, että on "vieroitusoireita"
No täällä eilen alkoi kp 31 tuhruilu ja tänä aamuna kunnon menkat, joista olen onnellinen, kaikki ei ehkä olekkaan sekaisin kohdussani :heart: Uusi HCG kuitenkin 19.1.2009, ilmenee, ettei mitään ainakaan ole jäänyt kohtuun, kuulemma voi olla vaikka menkat olisivatkin palanneet jo, en kyllä usko, että mitään häikkää sen suhteen on!
Minun gyne sairaalassa oli kyllä niin kannustava, että oikein ihmettelen, no ainakaan ei ollut vanhempien äitien raskauksia vastaan, tosin ei ollut sairaalan vanhempi mieslääkärikään, hän vain puhui siitä, että kestääkö pää menetyksiä? Minun pääni tuntuisi kestävän.....mutta mies on sitä mieltä, että olemme tulleet tiemme päähän vauvahaaveilun suhteen, hänelle asia ottaa niin koville, oman pään takia ja myös sen kun näkee, kun kidun tuskissani"fyysisten" keskenmenon aikaan. Asiasta olemme puhuneet "miljoona kertaa" hän tietää, että haluaisin jatkaa haaveilua, mutta sanoo, että painostan häntä puheillani.
Harrastuksista: Aloimme tanssimaan Jivea yhdessä alkeista aloitimme, nyt osaamme jo jatkoakin, eilen olimme tanssiamssa eka kerran ravintolassa, kokeilemassa Jive taitojamme ja hyvinhän se sujui"aloittelijoiksi" selvinpäin siis, tänään menemme lavalle tanssimaan Taikakuun ja Johanna Pakosen tahdissa, ainakin sellaista suunnitelmaa on ollut meillä.
Ehkäisyä nyt ei edelleen ole, kun minulla se ultraus vasta 1.4.2009, tai aina kondomit on olemassa, mutta niiden käyttö :headwall: :$ unohtuu..
Olen niin hassu..Sisukas elämässäni en ole antanut periksi koskaan, näinköhän tässä asiassa joudun antamaan?
Elämämme on liikuntaa, tanssia tulvillaan ja työ on mielenkiintoista haasteellista hallinnolisen uudistumisenkin myötä..uusi aika alkaa, mutta meille yhteinen vauva olisi vaan niin suloinen ja lapsi yleensäkin. :heart:
Niin
Plättä taas kirjoitti oikein, jos kaikki menisikin hyvin, kun huolehtii itsestään, mutta ei se ei ole auttanut meillä...Ehkä joskus irtoaisi hyvä munasolu joka olisi vahva , vauvan aikaansaava, mutta*pystytäämpä housuissa edelleen*
Ihanaa viikonloppua kaikille ja PlussailuOnnea! :heart: :flower:
Rva Pikkumyy :heart: :wave: