Raputar ja Rominas :hug: teille molemmille!
Putunen: ihania oireita, toivotaan kovasti plussaa!!
Mahdotontako, täällä peukutellaan plussan puolesta :heart:
Ottis :hug:
ON Mökillä oltiinkin vähän pidempään kuin piti. EI maltettu lähteä kotiin kun vasta tiistaina aamutuimaan. Kerkesi mies vielä töihin hyvin silloin. Me jatkettiin pojan kanssa lomailua vielä tiistai ja lähdettiin uimaan kylpylään. Kyllä oli poika taas innoissaan uinnista.
Mulla ei ole hajuakaan onko ovis ollut mulla lainkaan. Jäi dippailut mökillä tekemättä, kun ei jotenkin innostanut puskapissien ja huussin lomassa ruveta purkkiin pisuttelemaan
Mutta oletus on, että se oli viikonvaihteessa ja silloin kyllä peitto helui ihan kiitettävästi. Jo loppuviikosta ja vielä nytkin on jatkettu.
Ihme, ettei ovis antanut mitään oireita oikeastaan : / Tai antoi, joskus kp 9-10, mutta silloin en dipannut, kun kierto on kuitenkin vähintään 30 vrk pitkä, joten en voi uskoa, että olisi ollut jo silloin...
No aika näyttää, 2 viikon päästä viimeistään taas tiedetään mitä on tapahtunut, vai onko mitään.
Mulla alkoi TAAS flunssa. Tää on varmasti jo 3. tai 4. tälle syksylle. Ihan tylsää! Nyt on tukkoinen olo, yskittää (ei onneksi kovin pahasti) ja ääni jäi jonnekin toissapäivänä.
Tulis edes kunnollinen flunssa kerran, eikä montaa tällaista pientä peräkkäin.
Vois nää loppua jo, että saisi edes vähän kuntoa kohotettua, kun nyt on aikaakin päivisin tehdä jotakin omaa, kun ei ole työvelvoitteita toistaiseksi
Nyt suunnittelen sitten pikku poikani 2-vuotis synttäreitä. Ne pidetään 31.10 eli halloweenina. Ajattelin leipoa haamukakun ja tehdä hämähäkki-muffinsseja ja lepakkokeksejä. Ja sitten tietty koristellaan koti asianmukaisesti haamuihin, lepakoihin ja hämiksiin...
Miten se meidän pikku sälli voi olla jo 2? Vastahan mä mietin, että ei toi lapsi tuolta masusta tule ikinä pois. Oli sen verran tuskaa viimeiset 3 viikkoa, kun olen lyhyt ihminen. Poika kyllä syntyi ihan laskettuna päivänä, ei sinänsä
No niin, hyvää torstaita, torstai on toivoa täynnä!
Tuli vähän omaa napaa, mutta....