4-vuotias syö peukkuaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kouluun mentyään ei imenyt peukkua kun väsyneenä ja joskus huomaamattaan. En usko, että ainakaan moni kaveri tiesi. Kotona saatoi väsynä katsoa telkkua ja imeä peukkua. Ja unissa meni peukku kyllä aina suuhun. Mutta loppuihan se lopulta.
Ja sille ei voi mitään, peukkua ei voi antaa tontuille tai pikkuvauvoille, ainakaan meillä ei auttanut mikään. Ja vauvana koitettiin vaihtaa paukku tuttiin, mutta ei kelvennut, ei vaikka unissa olisi vaihtanut.

Minä söin peukkua vielä ekallaluokalla ainakin, en muista tarkkaan milloin jäi pois. Imin peukkua ja sitten mulla oli peiton kulma jota haistelin ja sitä peittoa ei saanut sitten pestä, koska se hyvä haju olisi sitten hävinnyt.
No mun peitto hävitettiin tai niin mulle uskoteltiin ja se oli kova pala, mutta unohtu kyllä, sillä löysin sen peiton jonkun ajan päästä, mutta ei se enää silloin kiinnostanut ja peukusta mulle sanottiin, että se mitä imin jää pienemäksi kuin toinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sanovat jo neuvolassa että tutti takasi jos peukkua sitten ruvetaan imemään.

Meillä ei lapsi koskaa huolinut tuttia. Koitettiin pienenä noin 1 kk - 5 kk ikäisenä vaihtaa tutti peukun tilalle, kun lapsi nukkui, mutta sylki sen aina pois. Ei kelvennut, ei ikinä. Lensi isossa kaaressa lattialle.

Yhteistyössä