Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:ihana.meillä 4v kysy yks aamu että "onko pingviinillä peppua"
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Alkuperäinen kirjoittaja tiina:ihana.meillä 4v kysy yks aamu että "onko pingviinillä peppua"
Mitä sä vastasit? "Kyllä pingviinillä on, mut muumeilla ei oo"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Meidän kohta 6-v lyyli kysyi, että miten me ollaankaan äiti tutustuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Meidän 4v katsoi kyttiksellä (kun oltiin passinhakureissulla) että kato äiti, poliisit KÄVELEE! Osaako ne ihan oikeesti kävellä, äiti?![]()
On vissiin kuvitellut että istuvat aina vaan autossa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mulla on tällainen tiimarivihko (oikeesti!) mihin kirjoittelen lennosta lasten lausahduksia, niin tämä sama 4vee kysyi 10.3 wc-pytyllä istuessaan "äiti kuinka vanha sä olit pikkutyttönä?"
sitten kun ovat teinejä ja nuoria ja tyttö-/poikaystävineen meillä niin voin tarvittaessa kiristää "otan tiimarivihon esiin ja luen ääneen ellet sitä/tätä/tota...."
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mulla on tällainen tiimarivihko (oikeesti!) mihin kirjoittelen lennosta lasten lausahduksia, niin tämä sama 4vee kysyi 10.3 wc-pytyllä istuessaan "äiti kuinka vanha sä olit pikkutyttönä?"
sitten kun ovat teinejä ja nuoria ja tyttö-/poikaystävineen meillä niin voin tarvittaessa kiristää "otan tiimarivihon esiin ja luen ääneen ellet sitä/tätä/tota...."
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Meidän 4v katsoi kyttiksellä (kun oltiin passinhakureissulla) että kato äiti, poliisit KÄVELEE! Osaako ne ihan oikeesti kävellä, äiti?![]()
On vissiin kuvitellut että istuvat aina vaan autossa![]()
![]()
Aika hyvä kysymys... (luin muuten tosta että olitte paskanhakureissulla, tuli heti mieleen että miestäs olit hakemassa :ashamed: anteeksi)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä 4-vuotias tyttö kovasti kyselee vauvoista ja syntymäsät ja mahassaoloajasta..sitten kun mihen kans ollaan puheltu jotain vanhoja muistoja ja likka kysyny et oliko mua sillon ja minä vastasin että ei vielä ollut, niin tyttö kysyy että missä mä sit olin jos en ollu vatassakaan vielä...ööööö vaikee kysymys, maitokaupan hyllyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mulla on tällainen tiimarivihko (oikeesti!) mihin kirjoittelen lennosta lasten lausahduksia, niin tämä sama 4vee kysyi 10.3 wc-pytyllä istuessaan "äiti kuinka vanha sä olit pikkutyttönä?"
mulla on kans tota varten tiimarivihko käytössä. Tosin välillä unohan kirjottaa sinne...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä 4-vuotias tyttö kovasti kyselee vauvoista ja syntymäsät ja mahassaoloajasta..sitten kun mihen kans ollaan puheltu jotain vanhoja muistoja ja likka kysyny et oliko mua sillon ja minä vastasin että ei vielä ollut, niin tyttö kysyy että missä mä sit olin jos en ollu vatassakaan vielä...ööööö vaikee kysymys, maitokaupan hyllyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mulla on tällainen tiimarivihko (oikeesti!) mihin kirjoittelen lennosta lasten lausahduksia, niin tämä sama 4vee kysyi 10.3 wc-pytyllä istuessaan "äiti kuinka vanha sä olit pikkutyttönä?"
Wau! Häpäisyä tiedossa teini-iässä.....![]()