Hyi minua, kivittäkää pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sateenvarjo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sateenvarjo"

Vieras
Haimme tänään lapsen (1v ja 9kk) kanssa lounaaksi valmisruuat. Lisäksi lapsi sai muumiaskin ja minä pussin fazerin parhaita. Lapsi sai syödä askin jo ennen ruokaa. Valmisruokana oli joku lihapullat ja muusi pöperö. Aamupalaksi syötiin leipää pelkällä voilla. Lounaan jälkeen lapsi sai mummolassa jäätelötuutin. Päivälliseksi söimme kinkku-makarooni-salaattia. Iltapala vielä hakusessa, mietin, että hakisimmeko hesestä vai tekisinkö vaikkapa pannukakun.

Normaalisti teen joka päivä kaksi terveellistä lämmintä ruokaa + aamu-, ilta- ja välipalat. Pakkokin, koska olen perhepäivähoitaja. Lapsi ei ole ikinä syönyt valmislihapullia (tänään eka kerta), kalapuikkoja tai nugetteja, koska eivät kuulu meidän perheen ruokavalioon. Eivätkä muutkaan einekset kuulu normaaliin ruokavalioomme. Siltikin, joku täti kaupassa katsoi asiakseen paheksua, kun lapsi kantoi ja antoi kassalle itse oman valmisruokansa ja karkkiaskinsa. On se hyvä tehdä päätelmiä tuollaisesta yhdestä silmäyksestä. Jupisi miehelleen nuorista äideistä..

Missä te oikeasti törmäätte näihin jupiseviin mammoihin jotka kovaan ääneen aina paheksuvat teidän (aina ihan ekaa kertaa tapahtuvaa "kamalan turmiollista" tekoa)?

[QUOTE="a p";26388147]Oletko tarkoituksella töykeä, vai johtuuko töksäyttelevä tyylisi kirjoitustavastasi? Noin niinkuin ihan yleisluontoisesti palstaa seuranneena kiinnostaa.[/QUOTE]

Riippuu itse asiassa mielentilasta ja tietty aloituksistakin.

no jopas. kauhee puolustelu :D kunhan vaan luulit niiden arvostelevan ostoksia. ei kyllä ole kukaan sanonu tai mulkoillut vaikka olen miten lasten kanssa ostanut karkkia, limua, jädeä, sipsiä ym. Ei ole kyllä kukaan taputtanutkaan vaikka olis kärry täys vihannesta ja luomua :D

[QUOTE="Minna";26388182]Rivien välistä voi tulla kyllä kieltämättä sellainen vaikutelma että aloittaja itseasiassa kerjää kehuja kun niiiiin harvoin antaa lapselle valmisruokaa..[/QUOTE]

Naiset on kyllä himppasen hassuja. Rivien välissähän on tyhjää, ei siellä mitään lue. Paitsi jokaisen ihmisen omassa päässä ja siellä nyt voi sisältö olla ihan mitä vaan. Kannattaa keskittyä siihen, mitä riveissä lukee. Riveissä lukee, että harmistuin, kun pidin rötväyspäivän (yhden melkein kahdessa vuodessa) ja heti minut siitä joku tuntematon tuomitsi. Ei kovin mukavalta tunnu. Tavallaan jos se nainen olisi edes suoraan kysynyt, että miksi lapselle tuollaista syötät, niin olisin voinut vastata, että koen että se ei kerran kahdessa vuodessa ole niin vaarallista terveydelle, etteikö voisi syöttää. Tuolla lailla kun selän takana tuhahtelee, niin on aika vaikea puolustautua, kun hyökkäyskään ei ole suora.

No olisit siinä vastaavasti tuhahtanut että on se kumma kun ei kahdessa vuodessa voi pitää rötväyspäivää vaan heti on joku mummo paheksumassa, maksanut ostoksesi ja kävellyt pois.
Ei kai sitä kukaan estä itseään puolustamasta jos sen kokee tarpeelliseksi.

Yhteistyössä