4 vuotiaan käytöksestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No periaatteessa on, mutta toi meijen 4v muksii usein miestä ja mua, koska ei vaan osaa käsitellä pahaa mieltään muuten. :| :ashamed:

Mutta muitten lasten hakkaaminen ym on ihan kiellettyä ja en mä jaksa kattella itteni rusikoimistakaan kovin pitkään :whistle: :ashamed: :D :snotty:

Kaivappa se ketju, oli illalla. Meillä ainakin tyttö "lyö". On sen verran monta kertaa jo kielletty ja istunut jäähyjä ettei lyö enää vaan töykkää lähinnä kädellä. Pikkusiskoa kans lyö kun luulee ettei näe, mutta toivottavasti on jo tarpeeksi monta kertaa saanut rangaistuksen ja on oppinut että äiti näkee kaikkialle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaivappa se ketju, oli illalla. Meillä ainakin tyttö "lyö". On sen verran monta kertaa jo kielletty ja istunut jäähyjä ettei lyö enää vaan töykkää lähinnä kädellä. Pikkusiskoa kans lyö kun luulee ettei näe, mutta toivottavasti on jo tarpeeksi monta kertaa saanut rangaistuksen ja on oppinut että äiti näkee kaikkialle.

mikä ketju? oliko samasta aiheesta?
en osaa etsiä noita vanhoja..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mikä ketju? oliko samasta aiheesta?
en osaa etsiä noita vanhoja..

No mä voin kaivaa, kirjaudun

Nostin sen ylös, ellet vielä huomannut niin se on 4v vanhemmat...

HEMMETTI,ANNA JO HELV OLLA.Saa täällä tehdä aloituksia vaikka prkle kuinka samasta aiheesta kuin on TEHTYKKIN.Älä meuhkaa ! Se ole sulta pois mitä ap kysyy

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Nostin sen ylös, ellet vielä huomannut niin se on 4v vanhemmat...

HEMMETTI,ANNA JO HELV OLLA.Saa täällä tehdä aloituksia vaikka prkle kuinka samasta aiheesta kuin on TEHTYKKIN.Älä meuhkaa ! Se ole sulta pois mitä ap kysyy

Onko ollut kurja joulu? Monikahan tähän aikaan enää vastailee???

Hyvaa, normaalia kaytosta odotetaan semmosta kun tervehtiminen, toisten huomioonottaminen, oikeastaan samanlaisia kun muiltakin en osaa erikseen mitaan tiettya asiaa mainita. Meidan 4-v kayttaytyy mun mielesta hyvin, ei mitenkaan taydellisesti mutta normaalisti. Parjaa vanhempienkin kavereiden kanssa hyvin leikeissa ja varmaan sekin vaikuttaa etta aloitti poikkeuksellisesti eskarin jo 2-vuotiaana ja koulunkin tana syksyna (asutaan ulkomailla). Mun mielesta koulu ei kuitenkaan ole muuttanut hanen kaytostaan, tietoa kyllakin mutta sama sydamellinen tytto on aina ollut. Mitaan rangaistuksia meilla ei esim ole tarvinut ottaa kayttoon.