4 v. ja kiljuminen

Onko kellään neuvoja jokapäiväiseen kiljumiseen?
meillä 4 v poika kiljaisee aivan yhtäkkiä ilman mitään näkyvää syytä ja hän kiljuu myös kaupassa,, kirjastossa, puistossa,kotona jne... Olen kokeillut vaikka mitä konstia ettei poika kiljuisi. Ei toivottua tulosta. Kohta ei kehtaa lähteä ovesta ihmisten ilmoille silmätikuksi. Poika kotihoidossa ja pikkusisko reilu 1 v.
 
Mulla on kans himpun vajaa 4 v tyttö ja hillitön kiljukaula :) Tosissaan kiljuu korkealta ja kovaa, heti ku ei hommat mee niinku hän haluaa, ja paikasta riippumatta. Mä oon testannu suunnilleenki kaikki temput mitä on mieleen tullut. Tyttö vallan hyvin tietää ettei saa kiljua mutta eipä auta.

Nyt oon ottanu käyttöön sellasen homman että jos tyttö uhmaansa alkaa kiljumaan, mä kävelen tilanteesta vaan pois, en sano mitään. Kun kiljuminen on loppunu (pariin kertaan heti ku oon menny), oon menny takas ja selittäny miks menin pois. Tämä tuntuis vähän tehoavan.

Sais kyllä pikkuhiljaa loppua tuo kiljuminen, on suht inhottavaa.. etenki jos sattuu oleen jossain asioilla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
kuuluukohan ikään?....meil poika 4v ja alkanu karjahdella "äijämäiseen "tapaan..aaaaaaargrrrr..en tiiä mistä oppinu.... :/ mut kauheen söpön kuulosta ei ole todellakaan....
en mä tiiä kuuluuko ikään.. meillä on tyttö kiljunu alle vuoden ikäsestä.. just totesin tossa yks päivä ku kattelin videopätkiä joita oon tallentanu. Ennen en oo vaan asiaan kiinnittäny huomioo.
 
meillä kans kohta 4v poika karjuu ja murisee eikä todella katso aikaa eikä paikkaa kun sen tekee ja just liittyy kun sanotaan odota tai kohta niin johan tulee murinaa vastaukseksi ja kun se ei tepsi ääni kovenee ja kohta jo karjuu :headwall:
ei todellakaan kivaa......
 
:LOL: meillä kanssa kiljutaan. Varsinkin jos on useampi samanikäinen tyttö kasassa niin voi korvaparkoja. Ja meidän 10kk on ottanut oppia siskostaan, joten kiljuntaa löytyy. Aivan hirveetä. Meillä tolle isomalle onneksi toimii kehoitus pitää pienempää ääntä. Ja kiljuminen on yleensä ei uhma kiljumista, vaan innostuessa.
 

Yhteistyössä