4 tunnin aikana olen saanut aikaiseksi:

Itselle sukat ja kalsarit jalkaan ja tytön kuiviin ja syötettyä. :LOL: Eikä tässä hätää ku mies tulee tunnin sisään ja lähdetää yökylään anoppilaan, pitäis olla jo pakattuna ja koti siistinä et päästää heti lähtee :whistle: :ashamed:
 
No sit vaan töpinää töppösiin! :D Mä oon ollu harvinaisen reipas tänään, tiskikone päällä, pyykkikone myös, talo järkätty ja imuroitu, lapset syötetty ja nyt nuorempi jo vetelee päikkäreitä. Oon kyl hyvä! :xmas:
 
No sit vaan töpinää töppösiin! :D Mä oon ollu harvinaisen reipas tänään, tiskikone päällä, pyykkikone myös, talo järkätty ja imuroitu, lapset syötetty ja nyt nuorempi jo vetelee päikkäreitä. Oon kyl hyvä! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taratello:
joo, puol tuntii tehokasta on pitkä aika :D mul on viel keitttiö vähä hyrskynmyrskyn ompeluiden jäljiltä... :whistle:
:D Mä välillä aamulla innostun ennen töihin tuloa(tulen 10 vasta aina) niin innostun siioilemaan,sitten harmittaa jos saa sellaisen kunnon vireen päälle ja tarvii lähteä töihin :whistle:

Tänään on pakko siivota kunnolla,matot hankeen jne..
 
Mä oon tehny aamu 8 jälkeen: laittanu puuron, syöty se, viety 3v kerhoon kahden 2v kanssa kävellen, käyty kaupassa samalla reissulla, tultu kotiin, tehty ruoka, syöty, haettu kävellen isosisko kerhosta, "syötetty" se, laittanu kaikki päikkäreille kera satujen, keittäny kahvit ja istahtanu tähän sohvalle :D

heps, oonhan mä imuroinutkin ja pyörittäny koneellisen pyykkiä =)
 

Yhteistyössä