4 lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vauvakuumeilija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vauvakuumeilija"

Vieras
Hei vaan. Kaipailisin ajatuksia ja kokemuksia 4 lapsisilta perheen äideiltä. Minulla on lapset 13v, 5 v ja 3v. Itse olen 35. Vuoden päivät olen nyt pohdiskellut mieheni kanssa mimmoista elämä olisi neljännen lapsen kanssa. Suhteemme on erittäin "rakastava" ja toists kunnioittava. Isä todellakin osallistuu arkeen enempää en voisi edes toivoa. Molemmilla on vakituinen työ keskipalkkainen sellainen asumisjärjestelyt kunnossa. Ainoa mitä mietimme on että muuttuuko arki paljon jos vielä yhden lapsen saisimme. Kuulisin mielellään niin positiivisiä kuin negatiivisiä asioita suusperheen arjesta.

Mun lapset on 10,8,3(kuukauden päästä 4) ja 2,onhan siinä vilinää,mutta mä en kyllä miellä meitä edes suurperheeksi,sellaisia ovat pari tuntemaani 9 lapsista perhettä. :D

Ainut asia mikä on ehkä olennaisin on se että normi henkilöauto ei enää riitä, muuten en ole kokenut että neljä olisi sen hankalampaa kuin kolmekaan.

Muoks,me asutaan rivitalossa 4h+k

Viimeksi muokattu:
Mitään järkeähän tuossa ei ole vaan kyseessä on lähes poikkeuksetta hormonien sekoittamana tehty ja miehen aivopesulla aikaansaatu päätös.

Lisääntymisvietti + hoivavietti + pesänrakennusvietti = suuria ja useimmiten umpihölmöjä päätöksiä

Meillä on neljä lasta. Asutaan ihan Helsingin keskustassa kerrostalossa, 5h ja k. Auto on 7-paikkainen, mutta ei mikään tila-auto kuitenkaan.

Elämä on äänekästä, kiireistä, omaa-aikaa on todella vähän. Lasten harrastuksiin viemistä, siivousta, ruoan laittoa, pyykkiä yms paljon :) Toisille tällainen elämä sopii ja toisille ei. Itse haaveilen vielä viidennestä lapsesta ;)

Yhteistyössä