4 lasta alakautta.. pelottaa sektio....kokemuksia!!!

• Viestiketjun aloittaja Tsempatkaa...
  • Ensimmäinen viesti
älä huoli!
Mä en oo synnyttäny kun sektiolla. Menin sovitusti osastolle josta pääsin nopeesti leikkaussalliin. Siellä laitettiin epiduraali jonka jälkeen vauva syntyi,sain pitää rinnalla. Sen jälkeen menin tunniksi heräämöön ja vauva oli isän rinnanpäällä. Sitten pääsin osastolle. Kävelin samana iltana,kävin suihkussa yksin seuraavana ja kotiuduin 4 päivän kuluttua leikkauksesta. Olen parantunut kaikin puolin täydellisesti.

Toivotaan että kaikki menee hyvin! :flower:
Mulla tehty kaksi sektiota, ja viimestään kolmen viikon päästä meen kolmanteen, kaikki menny niin hyvin, ja oon todella nopeasti toipunut, etten osaa yhtään pelätä mitään..
Mullaki samalla laitetaan piuhat poikki..
Tsemppiä! :hug:

vieras
Minulle tehty hätäsektio, ja yllätyin nopeasta toipumisajasta!
Leikkauspäivä oli pahin, ja eka ylösnousu sängystä..Sitten kun oppi kellahtamaan ensin kyljelleen ja sieltä ylös, niin johan helpotti! Tikkien poiston jälkeen oli jo melkein "normi" olo..
Tsemppiä täältäkin!

Mulla suunniteltu sektio ja aivan ihana kokemus karmivan alasynnytyksen jälkeen. Olin jalkeilla melkein heti eikä ollut haava kipeä. Toipuminen todella nopeaa. Se on tietty yksilöllistä mutta ei ne kauhuskenaariot 2kk toipumisajasta aina osu kaikkien kohdalle.

Vieras
Mulle keskimmäinen tehtiin sektiolla ja minut ihan nukutettiin (harvinaista! kohdun menettämisen vaara).

Sektio oli pahempi kuin nämä kaksi alateitse synnytystä. Ekassa toki kesti repeämisten paranimiset aika kauan, mutta kuopuksen aikaan sattui supistukset, mutta kun olin saanut melkein repeämättä lapsen ulos, niin olisin ollu valmis vaikka maratoonille - eli ei sen jälkeen tuntunut missään!!!

Voimia! Kyllä sektiosta selviää, mutta kipuahan se on mahanseudulla!

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Mulla suunniteltu sektio ja aivan ihana kokemus karmivan alasynnytyksen jälkeen. Olin jalkeilla melkein heti eikä ollut haava kipeä. Toipuminen todella nopeaa. Se on tietty yksilöllistä mutta ei ne kauhuskenaariot 2kk toipumisajasta aina osu kaikkien kohdalle.
Joo, määki molemmissa sektioissa päässyt kotiin jo neljäntenä päivänä leikkauksesta, enkä oo siinä vaiheessa tarvinnu enää yhtään särkylääkettä.. Eli tosi äkkiä toivuin. Jälkivuotokaan ei kestänyt ku pari viikkoa.

Yhteistyössä