Q
Quenn
Vieras
Onko kokemusta, miten käy kun toiselle osapuolelle iskee järkyttävä neljänkympin kriisi? Miehelleni näin on ilmeisesti käynyt, ja hän on muuttunut aivan toiseksi ihmiseksi.
Aiemmin äärimmäisen huomaavainen, hellä, ihana, rakastava ja tunteellinen mieheni on nykyään itsekäs, kiukkuinen, vastuuta pakoileva ja sulkeutunut
Hänellä ei omasta mielestään ole mitään kriisiä, vaan on vain lakannut rakastamasta minua. Siltikään ei lähde lopullisesti, tekee vain useiden viikkojen reissuja ympäri Suomea, asuu kavereillaan jne. Töissä hän ei ole tällä hetkellä. Hän on lakannut pitämästä yhteyttä lähimpiin kavereihinsa, ja soittelee ainoastaan kaukopaikkakunnilla oleville ystävilleen.
Olen kaiken lisäksi raskaana, ja mies ei ole pätkääkään kiinnostunut vauvasta. Lasta on yritetty 3 vuotta ja nyt sitten tärppäsi - ja mies ei enää haluakaan lapsia.
En tajua, mikä tää tilanne on. Selvästi näen, ettei mies ole oma itsensä. Ainoa mitä osaan tehdä on antaa aikaa hänelle, enkä painosta. Mutta mitä ihmettä tästä voi tulla??
Aiemmin äärimmäisen huomaavainen, hellä, ihana, rakastava ja tunteellinen mieheni on nykyään itsekäs, kiukkuinen, vastuuta pakoileva ja sulkeutunut
Olen kaiken lisäksi raskaana, ja mies ei ole pätkääkään kiinnostunut vauvasta. Lasta on yritetty 3 vuotta ja nyt sitten tärppäsi - ja mies ei enää haluakaan lapsia.
En tajua, mikä tää tilanne on. Selvästi näen, ettei mies ole oma itsensä. Ainoa mitä osaan tehdä on antaa aikaa hänelle, enkä painosta. Mutta mitä ihmettä tästä voi tulla??