4 kertaa plussa kotitestissä,labra nega?? keskeytynyt keskenmenoko?kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä nyt?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä nyt?

Vieras
eli tein 4 raskaustestiä jotka kaikki plussia,soitin lääkärille ajan joka tutki kohdun,kohtu kasvanut ja viikkoja nyt pitäisi olla 5+6.. labran pissatesti antoi negatiivisen vastauksen.. mulla ollut raskausoireet tosi vahvat mutta nyt ovat melkein kokonaan kadonneet??.. eli onko mulla keskeytynyt keskenmeno vai mitä?? kokemuksia?

Hyvinkin voi olla mahdollista jotta alkuraskauden km..:|

Kysyisin kuitenhin..ultrasiko lääkäri, vai tekikö vain sisätutkimuksen?
Oliko virtsanäyte, jonka labraan annoit, kuinka pitkään ollut rakossa?(nesteitä kuinka paljon juotu?)

Olivatko plussat kaikki tulleet testiajalla ja selkeitä punaviivasia?(vai teitkö CB:n digin)
..ja milloin teit viimeisen positiivisen testin/milloin se labratesti?..

Tiedätkö tarkan ovulaatio hetken/dippailitko ovulaatio testejä?

Tulipa monta kysymystä!=)

Viimeksi muokattu:
ei ultrannut,tunnusteli mahan päältä ja teki sisätutkimuksen...2h oli ollut rakossa ja puolikkaan kahvikupin olin juonut. oli tullut testiajalla ,niin että joka päivä kun tein uuden niin plussa oli tummempi. viiminen positiivinen testi oli viime sunnuntaina,labratesti (joka nega) tehtiin keskiviikkona. :) ... oireina pientä rintojen aristelua ja lievää pahoinvointia..

Kaverini sanoi, että hänellä ei neuvolan virtsassa näkynyt mitään, mutta verikokeessa näkyi, voisikohan olla sinullakin sama. Tosin kahden tunnin virtsassa ei välttämättä näy lainkaan, jos hormonia ei kovin paljon ole? Aamuvirtsa muistaakseni on se paras kun on koko yön ns. muhinut :D

ap..kertomasi perusteella, saattaa niin ikävästi olla, että alkuraskauden km tosiaanhin..voi surku:hug:

Dippaappa vielä yksi testi - vaikka aamulla?..ja jos siinä viiva himmentynyt selkeästi tai ei näy ollenkaan enää, on asia melkeinpä selvä..

Toivotaan kuitenhin sitä parasta:heart:

Ps. Itselläni noita alkuraskauden km jo 3..ja kyllä niissä se R-testin viiva ei vaan vahvene tai hiipunut poijjes..ja oireetkin kadonneet aika äkkiä..
Voi kun siulla kävis toisella tapaa:kiss:

Viimeksi muokattu:
keskeytyneessä keskenmenossa mulla ainakin kuukauden päästä katottii sitte vielä raskaushormoni verikokeessa. Kyllä raskaus pitäs näkyä sulla tk:n testeissäkin, jos raskaana olet, vaikka keskeytynyt km oisikin

Yhteistyössä