Vadelma 71, ei jumalauta!! Täällä päässä pääsee kyllä kirosanoja useampia! En ala säälimään että voi rassukkaa, se tuskin juurikaan auttaa, sanonpahan vaan että toivottavasti asianajajasi on sen verran pätevä että saat tuntuvat korvauksen sinulle kaikesta tuosta. Rahahan ei asiaa paranna, mutta tuo "rangaistus" varmasti mielihyvää. En voi millään tavalla ymmärtää mitä olet läpi kaynyt, vain kuvitella ja sekin saa minut voimaan pahoin. Siis että tuolla tavalla käy ja kohtelu on todella ala-arvoista. Itse olin myös Kättärillä, synnytys sujui suht' ongelmitta, tehtiin episiotomia ja kuusi tikkiä, eli menen juuri tähän ystäviesi kastiin. Olin myös osastolla 3 ja sinne en enää KOSKAAN palaa. Mun kohdalla kätilöt olivat aivan ihania, oli oppilas KATSOMASSA vieressä, tuskin olisin antanut harjoitella tulevaa ammattia itselläni. Mutta osasto 3. Töissä olleet ihmiset eivät todellakaan ole soveltuvia alallensa. Itse sain myös osakseni vähättelyä, halveksuntaa ja kysymysteni törkeää ohitusta. Tilanteeni ei missään vaiheessa ollut verrattavissa sinuun, mutta se kohtelu "itsestään huoltapitävää äitiä" kohtaan oli jotain todella kammottavaa. Mulla oli takana pitkällinen käynnistys ja olin henkisesti väsynyt saliin päästessäni. Nukkunut en ollut juurikaa kolmeen vuorokauteen, saatiin miehen kanssa perhehuone ja sehän LUONNOLLISESTIKIN tarkoittaa (ainakin Kättärillä ) että apua ei tule. Olisin todella tarvinnut unta, mutta minkäs teet kun lapsi kiljuu ja on väkipakolla syöttää. Sanoin ettei maitoa tule eikä homma luonnistu, eivät antaneet lisämaitoa lapselle ennen kuin mies meni vihaisena luukulle haukkumaan että on se nyt p*rkele. Miestä kyllä kuunneltiin, ei minua. Siinä oli niin paljon kaikkea väärää koko osastossa, että pahaa tekee.
Jos haluat vaan purkaa tuntoja ja valittaa, niin tänne suuntaan voi YV:tä laittaa. Vaikken samaa ole kokenut, olen silti ihan hyvä ottamaan vastaan tuntoja :heart:
Ihan oikeasti, todella paljon jaksamista :flower: