4.5v työntää sormet kurkkuun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä mä teen??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä mä teen??

Vieras
Mistä tällanen voi johtua? Edellispäivänä aloitti moisen ihan tyhjästä, työntää sormia kurkkuun ja kakoo. =o( Muutama vuosi sitten oli sama juttu, ja se meni kyllä sitten ohi. Mutta jo melkein 5 vuotias ja tulee tällaista niin ei voi olla kaikki kunnossa!! Kun esimerkiksi keskustellaan jostakin, niin hän saattaa aivan kesken lauseen työntää ne sormet kurkkuun. Vaikka sillä hetkellä juuri häntä huomioisin. Mä olen aivan raivon partaalla, vaikkei se tasan tarkkaan mitään auta. Pitäiskö tässä nyt ensin lähteä neuvolaan soittelemaan vaan suoraan lääkäriin? Onko kellään vastaavaa kokemusta???

Kyllä olen kysynyt, mutta sanoo vain ettei tiedä. Äsken kun sanoin että lähdetään kohta puistoon, niin sanoi siihen että täytyy sitten varoa ettei sormet mene taas kurkkuun. Mä en ymmärrä! Eilen illalla kun teki samaa, niin samalla itki että tuleeko nyt oksennustauti? Selitin ettei tule mutta oksennus kyllä tulee jos tuollaista tekee. Että pitikin nyt tällastakin tulla...

Onkoha se nähnyt jonkun noin tekevän? Ja jos on sitten vielä sanonut, että se helpottaa oloa? ( ihan siis jollakin ollut vatsatauti, muuten huono olo)?telkkarissa, siellä puistossa?

Meillä 1v tekee samaa ja on oksentanutkin.
Innostuu vain kun kieltää, en tiedä miten tuon saa loppumaan?
Onko keksinyt vaan "uuden hauskan" jutun vai?
Vai kaiveleeko hampaitaan joita tulee kokoajan lisää.

Pojalla oli myös joskus aikaisemmin tällaista, silloin teki selvästi sitä vain ärsyttääkseen meitä. Sen näki pelkästään ilmeestä. Tapa loppui siihen kun kerran tuli oksennus eteisen matolle ja taisi pelästyä. Olen yrittänyt jutella pojalle ja olen kysellyt miksi tekee näin, tai onko nähnyt jonkun tekevän. Ei ole kuulemma nähnyt. Ja alkoi aivan yhtäkkiä edellispäivänä. Kyllä mä yritin miettiä reagoisiko poika johonkin, muttei mulle tule mitään asiaa mieleen mikä tällaisen voisi aiheuttaa! Kotona mun mielestä kaikki on ihan ok. Nyt pitkän kesäloman jälkeen aloitti taas hoidossa, mutta paikka sama kuin viime vuonna ym. Yhdessä vaiheessa sanoi että kurkkua kutittaa, ja samalla kun hän työntää ne sormet kurkkuun niin raapaisee samalla, mutta sitten se sattuu. Seuraan tilannetta nyt viikonlopun ja maanantaina otan yhteyden lääkärin. Saa katsoa kurkun poissulkemisen vuoksi, ja sen jälkeen otan yhteyden neuvolaan.

Yhteistyössä