4-5 ämpäriä tunnissa hyvältä paikalta, mutta 30 ämpäriä päivässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuon verran saa marjoja, jos kerää eikä mieti. FB:ssä sai parikymppiä ämpäriltä. 600 euroa päivässä silloin, kun on marja-aika.

Tällä minä olen Thaikkulan talvet maksanut. Ennemmin metsään kuin hoitajaksi sairaalaan...
 
vierailija
Jos mustikoita ajattelit kerätä, saat tunnissa ehkä yhden 10:n litran ämäpärin täyteen.
Sen kun vielä puhdistat kotona, eli poistat roskat pois, siihen menee toinen tunti, joten millään et pääse 600:n euron päiväpalkoille.
 
vierailija
TaikaBerry akkukäyttöisellä marjapoimurilla tekee isoa tiliä. Poimuriin käy 18V Makitan sähkötyökaluakut. Nyt kun Suomeen ei tule thaikkupoimijoita voi hyvin pyytää 10 euroa mustikkalitrasta.
 
vierailija
4-5 ämpäriä tunnissa hyvältä paikalta, mutta 30 ämpäriä päivässä
Tuon verran saa marjoja, jos kerää eikä mieti. FB:ssä sai parikymppiä ämpäriltä. 600 euroa päivässä silloin, kun on marja-aika.

Tällä minä olen Thaikkulan talvet maksanut. Ennemmin metsään kuin hoitajaksi sairaalaan...
Bullshit jää kyllä kalajutut toiseksi näiden metsien "mustan kullan" juttujen jälkeen 😆

Ja poimimisen lisäksi vielä marjojen aikaavievä puhdistus päälle, jos haluaa saada 10 litran ämpärillisestä mustikkaa 50 euroa siis 5 euroa litralta. Marjafirmat maksaa litrasta noin 0,90-1,00 euroa litralta. Ei rikastu.
 
vierailija
TaikaBerry akkukäyttöisellä marjapoimurilla tekee isoa tiliä. Poimuriin käy 18V Makitan sähkötyökaluakut. Nyt kun Suomeen ei tule thaikkupoimijoita voi hyvin pyytää 10 euroa mustikkalitrasta.
Taikaberry nappaa mustikan varvut mukaan ja jumiutuu vähän väliä, katso myyjäliikkeiden asiakasarviopalautteet, puolukoissa toimii kuulemna paremmin.
 

Yhteistyössä