3vkon ikäisen vauvan pierut haisee tosi pahalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vauvan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kesällä kävin kylässä ja siellä oli n. 3kk.n ikäinen vauva, joka oikeasti haisi tosi äkäiselle kun paukutteli koko ajan. Eli normaalille kuulostaa. omat lapset jo vähän isompia niin aika kai kullannut muistot;)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Epäiletkö neuvolantätien sanaa? Ja luotat enemmän meihin mammoihin? :)

Jokos annat (mun suosikkineuvo asiaan kun asiaan :D ) maitohappoja? =Relatippoja

mut kun vauva ei ole ikuinen.. ni miks reloja ja kakkosen kohdalla niist ei ollu mtn. apua! ja eihän noi neuvolan täditkään aina kaikkea tiedä ajattelin et jos joku ois tääl viisaampi!:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jokos annat (mun suosikkineuvo asiaan kun asiaan :D ) maitohappoja? =Relatippoja

mut kun vauva ei ole ikuinen.. ni miks reloja ja kakkosen kohdalla niist ei ollu mtn. apua! ja eihän noi neuvolan täditkään aina kaikkea tiedä ajattelin et jos joku ois tääl viisaampi!:)

Apua mihin? Maitohapot ei ole mikään lääke vaivoihin, mutta auttaa ja tukee suoliston toimintaa ja lisää vastustuskykyä.

Vauva ei ole ikuinen?? Mä en nyt ymmärtänyt...

Ei tiedä täditkään- ei mun tarkoitukseni ollut mitenkään hyökätä! :hug:

Mun 2 viikkoisellakin nuo kaasuttelut on välillä todella tujun hajuisia... Mut miks ne sen kummemmalle haisis tai ois haisematta kuin aikuisenkaan. Ei se vaadi supermausteista ruokaa tms et hajuja muodostuu. Yks haisuli lisää perheeseen ei tunnu missään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Apua mihin? Maitohapot ei ole mikään lääke vaivoihin, mutta auttaa ja tukee suoliston toimintaa ja lisää vastustuskykyä.

Vauva ei ole ikuinen?? Mä en nyt ymmärtänyt...

Ei tiedä täditkään- ei mun tarkoitukseni ollut mitenkään hyökätä! :hug:

No nythän mä hokasin- sä tarkoitit itkuinen, eikös vaan :) ?
Ei relatippoja tartte vain itkuisuuteen käyttää- vaan ennaltaehkäisemään mahavaivoja.

Juu, mä olin kanssa yllättynyt meidän vauvan haisevista pieruista! Ihan kuin aikuisen! Ja rintamaitoa vain saa. Kakka ei niinkään haise pahalle, makealla vain. Pulautus haisee kuivuttuaan ihan oksennukselle! Jota se kai onkin... Luulis vain, että noin söpö pieni otus ei voi haista aikuisten hajuilta!

Yhteistyössä