V
vauvan äiti
Vieras
ja maha välillä aivan kuralla onko syytä huoleen? vauva on syntynyt 35vkolla ja nevolasta sanottiin että oisi normaalia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Epäiletkö neuvolantätien sanaa? Ja luotat enemmän meihin mammoihin?![]()
Jokos annat (mun suosikkineuvo asiaan kun asiaan) maitohappoja? =Relatippoja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Epäiletkö neuvolantätien sanaa? Ja luotat enemmän meihin mammoihin?![]()
mut kun vauva ei ole ikuinen.. ni miks reloja ja kakkosen kohdalla niist ei ollu mtn. apua! ja eihän noi neuvolan täditkään aina kaikkea tiedä ajattelin et jos joku ois tääl viisaampi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Epäiletkö neuvolantätien sanaa? Ja luotat enemmän meihin mammoihin?![]()
mut kun vauva ei ole ikuinen.. ni miks reloja ja kakkosen kohdalla niist ei ollu mtn. apua! ja eihän noi neuvolan täditkään aina kaikkea tiedä ajattelin et jos joku ois tääl viisaampi!![]()
Apua mihin? Maitohapot ei ole mikään lääke vaivoihin, mutta auttaa ja tukee suoliston toimintaa ja lisää vastustuskykyä.
Vauva ei ole ikuinen?? Mä en nyt ymmärtänyt...
Ei tiedä täditkään- ei mun tarkoitukseni ollut mitenkään hyökätä! :hug: