3v tyttö valittaa että alapää kipeä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut äiti"

Vieras
Tänään huomasin että tyttö vähän väliä raapii alapäätään ja valitti että on kipeä.. Mitään ei näy ulkoisesti, ei punoitusta tms. mutta tosi arka se on, itku tuli kun sitä sitten huuhtelin jos auttais :/ Virtsatietulehdus tuli ekana mieleen, mutta ihan normaalisti käy potalla ja joka kerta tulee pissaa aika paljon ja ihan normaalille se haiseekin. Itellä ku ollu tulehduksia niin sitä on koko ajan rampannu vessassa mutta mitään ei ole tullut vaikka muka joka kerta kova hätä.
Mistä muusta toi vois johtua ? vai olisko kuitenkin tulehdus ?

Voi kurjuus :(
Pienillä tytöilläkin voi olla hiivatulehdus, ajattelin vaan että jos tuo suihkuttaminen vaikka kirveli.
Ei siellä mitään haavaa/nirhamaa näkynyt? Eikä ole mitään pientä esinettä pimppaan vahingossa sujauttanut?

Soitahan huomenna vaikka neuvolaan, että pieni saa helpotusta jos vielä huomennakin arka :)

En kyllä ole ainakaan huomannut että olisi satuttanut... En sitten sen tarkemmin tutkinut, kun vaikutti niin aralta niin en viitsinyt toista huudattaa :/ Pitää kyllä huomenna soitella neuvolaan jos vielä samanlainen..

[QUOTE="huolestunut äiti";27028132]Hyväksikäyttö on kyllä poissuljettu, olen kahden pienen lapsen yh-äiti..eikä tytöllä ole mitään kontakteja miespuolisiin ihmisiin.[/QUOTE]

Huh.hyvä :) Näinä päivinä kun mitä vaan kauheaa voi tapahtua! Mun 2-vuotiaalla oli virtsatietulehdus, joka oirehti juuri niin, että tyttö sanoi, että pimppa on kipeä. Mentiin lääkäriin, niin selvisi, että tauti oli levinnyt jo munuaisiin ja kolmen päivän sairaalareissuhan siitä tuli! Onko ollut kuumetta?

Ei ole ollut kuumetta.. Kävin ny katsomassa paremmin kun tyttö nukkuu..oli sielä toisella puolella sellanen punoittava kohta, oisko sittenkin jonnekin kolhinut leikin tiimellyksessä...laitoin nyt bepanthenia, jos vähän rauhoittais..

[QUOTE="huolestunut äiti";27028132]Hyväksikäyttö on kyllä poissuljettu, olen kahden pienen lapsen yh-äiti..eikä tytöllä ole mitään kontakteja miespuolisiin ihmisiin.[/QUOTE]

Myös nainen voi olla hyväksikäyttäjä, vaikkaki harvemmin ku mies!

Yhteistyössä