3v kanssa uimahalliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suunnitelmissa olis mennä uimahalliin 3v:n kanssa, viimeksi käyty yli vuos sitten. Mitä tuon ikäisen kanssa siellä leikitään/peuhataan? Voiko sinne ottaa omat kellukkeet ja lelut? Miten tuon ikäistä voi muuten totuttaa veteen? Kotona tykkää polskia ammeessa ja kesällä ulkona leikkiä rannalla, mutta mulla ei ole hajuakaan, mitä tehdä uimahallissa.

kellukkeet päälle ja altaaseen! Meullä jo alle 3v "ui" itse isossa altaassa kellukkeiden kanssa. Tai sit istutaan lastenaltaassa läträämässä, taatusti lapsi viihtyy!

[QUOTE="vieras";24712992]kellukkeet päälle ja altaaseen! Meullä jo alle 3v "ui" itse isossa altaassa kellukkeiden kanssa. Tai sit istutaan lastenaltaassa läträämässä, taatusti lapsi viihtyy![/QUOTE]

Meidän uimahallissa isoon altaaseen ei saa mennä kellukkeiden kanssa ollenkaan eli pienten kanssa polskitaan lastenaltaassa. Voi olla omat kellukkeet mutta yleensä uimahalleistakin löytyy lainattavaksi. Ja lapsi kyllä osaa varmasti ihan itse tehdä sitä mikä on kivaa, älä turhaan stressaa.

otan mukaan allastossut (jarrusukat käy myös),liukastumisen estämiseksi. Jotain pikkuevästä,pala leipää tai banaanin + pillimehun olen varannut mukaan,voi sitten lähtiessä pukkarissa syödä kun itse puen ja kampaan tukan yms.

Yhteistyössä