3kk vanhojen muksujen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katie-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla tyttö tänään 4kk, mutta vastaanpa siltikin. Meillä nukkuu päikkärit omassa sängyssään
Ja nukahtaa yleensä ittekseen, välillä pitää käydä antaa tuttia ja harso poskelle. Vaunuissa nukkuu vain jos ne on liikkeessä ja jos pysähtyy niin varmasti herää heti.

Meillä poju nukkuu välillä parvekkeella vaunuissa, välillä sisällä ja välillä vaunukävelyllä päikkärit..kaikki paikat kelpaa yhtä hyvin. Ei yleensä kummemmin tarvitse nukuttaa, jos vaunuissa, niin heiluttelu nukuttaa nopeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:
No mulla tyttö tänään 4kk, mutta vastaanpa siltikin. Meillä nukkuu päikkärit omassa sängyssään
Ja nukahtaa yleensä ittekseen, välillä pitää käydä antaa tuttia ja harso poskelle. Vaunuissa nukkuu vain jos ne on liikkeessä ja jos pysähtyy niin varmasti herää heti.

onko nukkunu alusta asti vai nukutitko alussa jotenki muuten..

Alkuperäinen kirjoittaja katie1990:
Alkuperäinen kirjoittaja kotikurppa:

onko nukkunu alusta asti vai nukutitko alussa jotenki muuten..

Alusta asti nukahtanut ittekseen

Yhteistyössä