3kk ruuat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maisa

Vieras
tyttäreni 3kk ja olen iltasella antanut 2kon ajan peruna-porkkanavelliä,koska rintamaitoni ei tuntunut riittävän eikä tytär hyväksynyt tuttelia eika nania.lääkäri käski aloittaa vellin. nyt tuntuu ettei yöimetysten jlkeen aamulla maitoa ja ajattelin antaa myös aamulla velliä..mutta kannattaisiko antaa eri velliä aamulla kuin illalla?

syökö muiden 3kk jo muuta kun maitoa?mitä?kuinka usein?vai olenko ainut äiti,jonka joku "hyvä"äiti voi nyt "teilata"...

heips!!!
me annettiin pojalle 3,5kk myös maissivelliä myös.kokeile sitä ihmeessä.meillä poika söi noita maissi-ja peruna-porkkanavelliä 3,5kk ikäisestä 4kk ikään asti jolloin aloitettiin kiinteitä.syötiin siksi velliä koska meni yli litra maitoa.hän söi iltaisin velliä 100 ml ja aamulla saman verran..sit vaan sitä maitoa litki :)

3 kk ikäisen on myös tiheän imun kausi,muista ite kuinka tuntu että kokoajan vaavi rinnoilla.Mulla takana 9 kk pelkkää imetystä,vaavi ei huolinut muuta siihen asti.JA hyvin kasvoi.

Oon kuullut ettei velli sen paremmin pidä nälkää kuin maitokaan,että kannattaa antaa joko perunaa tai bataattia.

Meillä tyttö nukkui tissimaidolla ihan 9 h uniakin.Tosin ei tiheen imun kausina!!

Jaksamisia.

Yhteistyössä