3kk ikäinen vauva viedään ulkoileen klo 22??!!

• Viestiketjun aloittaja outoa(ko)
  • Ensimmäinen viesti
outoa(ko)
Mitäs mieltä olette? Luin toista vauvapalstaa ja huomasin tällaisen seikan, että pieni vauva viedään iltalenkille n. klo 22 ja kaverin luona saatetaan olla vauvan kanssa aamu 3 asti. Asia ei mulle kuulu, mutta ihmettelempä silti. Ei varmaan ole vauvalle hyväksi...

Jos vanhemmat on siell kavereilla mukana, ja selvinpäin, ja vauvan tarpeisiin vastataan samallai, kun kotonakin, niin mikä ongelma siinä on? Itse kylläkin nukkuisin ihan kotona tuon ikäisen kans, mut jos toiset tykkää tehdä toisella tavalla, niin tehkööt. Ei kuulu sen enempää mulle.

vieras
outoo kyllä, mut tuskin se vauva siintä kärsii kun on niin pieni.. ei kyl juolahtais mieleenkää tuohon aikaa ite lähtee lasten kanssa minnee meillä nukutaan yöunia jo silloin

hmm
Voi kun olisi vielä se yksi pieni vauva jonka kanssa tuleminen ja meneminen oli niin helppoa :) En minä ainakaan näe tuossa mitään pahaa että ollaan kavereilla ym. jos siis tosiaan selvinpäin ja hoidetaan vauva samoin kuin kotona.

nekku
En ole tuota ketjua nähnyt, mutta naapurien vauvalla on rytmi väärinpäin. Valvoo yöt ja nukkuu päivät. On siinä perheellä kestämistä. Mies käy vielä päivät töissä. Tuli vaan mieleen, että mitähän joku kaltaisesi kyylä ko perheestäkin juoruilisi eteenpäin :D

En mä usko että vauvalle mitenkään vaaraksi :D Mutta jos ajattelet tilanteen niin, että vauva on levoton nukahtamaan, ja vaunuissa ja raittiissa ulkoilmassa nukkuu hyvin ja vanhemmat samalla reissulla ajattelevat käydä ystävien luona iltakahvilla... Paha tuomita kun ei tiedä tilannetta...

Mekin nukutimme esikoista joskus autoon, siis nukahti aina laakisti turvakaukaloon, kun heitti vartin lenkin, kotona sitten varovasti kaukalosta omaan sänkyyn.. Näitä kertoja ehkä 5 ja me oltiin kyllä joskus 21 aikaan liikenteessä...

pölö
Oi ku ois vaan yks ton ikänen vauva jonka kans vois mennä miten haluaa.. Esikoisen kans kyllä käyttiin illalla/yöllä heittämässä hurua kaupungilla ja vauva ei kyllä tienny tuon taivaallista asiasta.. nukku vaan tyytyväisenä.. :) En kyllä näe mitään omituista tuossa kuvailemassasi tapauksessa.

Me tavattiin esikoisen ollessa pieni liikkua paljon niin kavereilla että lähdettiin aika myöhäänkin pois. ei nyt ihan mihinkään kolmeen saakkaa aamuun oltu, mutta usein lähdettiin kotiin niin että syötettiin ilta puurot vauvalle kylässä ja laitettiin yöpuku päälle ja vauva nukahti kotimatkalla vaunuihin yöunille.

ja olempa liikkunut pienen vauvan kanssa kaupungissa keskellä yötäkin, reissut ei aina välttämättä mene niin kun on suuniteltu.

tuollasen pienen kanssa on niin ihanan helppo mennä ja tulla, ainakin meillä vauvat on nukkuneet vaunuissa siinä missä omassa sängyssäkin. isompien kanssa saa olla jo aikalailla aikataulujen kanssa menossa että ehtivät kotiin nukkumaan ajoissa.

Yhteistyössä