Olen kirjoitellut tuolla fbn puolella,niin tänne kirjoittelu on jäänyt. Eli tilannekatsaus: plussasin siis viikko sitten lauantaina. Raskausviikoista ei ollut hajuakaan, koska imetän 1v1kk taaperoa. Maanantaina sain ihan kauhean vatsakrampin, ja tuntui, että kohta synnytän/kuolen, sitten holahti veret, mukana tuli 2 isoa hyytymää. Kipua kesti tunnin ajan, mutta se asettui, samaten vuotokin hiljalleen rauhottui. Soitin seuraavana aamuna neuvolaan, jossa ei suostuttu minua edes katsomaan. Väen vängällä sain ultra ajan torstaiksi. Hetken mietin asiaa, ja päätin, etten voi odottaa ylihuomiseen ja varasin ajan yksityiselle. 4 tunnin päästä soitosta, olin jo lääkärin tutkittavana. Hetken pyöriteltyään lääkäri sanoi, että on tuulimuna. Samalla löytyi vuotokohta jostakin kohdunseinämän seutuvilta. Uudestaan katsottuaan lääkäri löysi jotakin todella minimaalista. Sieltä löytyi hento syke, 3.7mm pikkuista vauvaa. Voi mikä helpotus!! En siis ollutkaan niin pitkällä, kuin itse arvelin oloista päätellen (7-8vko), vaan vauva vastasi rv.6+0
Pienen taistelun jälkeen julkinen puoli suostui ottamaan minut ultraan, ja seuraava ultra onkin 16.10, jossa varmistetaan, että onhan raskaus jatkunut ja mistä vuotoa edelleenkin tulee. Raskausoireista sen verran, että pahoinvointi on nyt minulla 24/7 kestosta ja iltakooma on jo seiskan jälkeen.
Nyt kun varmistui la, jos joku voisi minulle laittaa tuonne ekalle sivulle PAMPULAX/ 7.LAPSI/ LA 31.5./ KAKS