3d ultra/oyks

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen menossa rakenneultraan Oysiin synnytys- ja naistentautien klinikalle. Oon käsittänyt että siellä olis 3D, mut kai sitten olen käsittänyt väärin
: (

On Oysissa 3D -ultra, mutta sitä käytetään lähinnä sikötutkimuksiin, ei tavallisiin ultriin (info löytyy tekay.fi -sivuilta). Yksityisiltä pitäis kuulemma löytyä 3D-laitteita Oulussa mutta ei 4D.

Joo.. en sen tarkemmin tiedä. Tiedän vain kaverit jotka kävi Helsingissä 4D:ssä kun täältä sitä ei löydy.. ehkei sitten ole sitä 3D'täkään. Kummallista kyllä kun näinkin isosta kaupungista on kyse.

Minä kävin rakenneultrassa Oysissa 1,5 viikkoa sitten ja ihan tavallisella laitteella se tehtiin. Sitä 3D laitetta kuulemma tosiaan käytetään vaan erityistapauksissa. Minä kuulin myös, että Oulussa ei olisi edes yksityisillä noita laitteita, mikä on kyllä aika hämmästyttävää tämän kokoisessa kaupungissa. Luulisi, että täällä riittäisi kysyntää 3D ultraan, jos yksityisellä sellainen mahdollisuus olisi...

kuukausi sitten soitin kaikki maholliset ja mahottomat paikat läpi oulussa että onko niitä laitteita missää ainuat on oyssissa vain hätä tapauksia varten gynegoon on tulossa luultavasti joskus ens vuojen puolella vasta... kuopio on kuulemma lähin paikka... että sellainen kaupunki...=)