3D Avatarpino:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Voitin kaksi leffavapaalippua Facebookin Sato-kyselyssä(vuokrapulju) :wave: :p :D ja pamautin eilen katsomaan Avatarin 3D:ä.

:o :o :o :o :o :o :o :p :p :p :p :p :p :p :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :D :D :D :D :D :D :D :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

Apua miten uskomattona upea leffa!!!!! Sanat EI riitä kuvailemaan.
Muita sen katsoneita ja ihastuneita? :wave:

Täällä yksi!!
Oli aivan uskomattoman hieno :heart:

Olin vielä aivan viimesilläni raskaana ja super herkässä tilassa niin pillitin varmaan puolet leffasta :D

tykkäsin niistä erikoistehosteista. ja oikeestaan tykkäsin siittä leffastakin. en ihan noin paljon ku ap mutta kuitenki. kolome deenä en oo sitä kattonu ku lentäsin tuolilta alas. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
Täällä yksi!!
Oli aivan uskomattoman hieno :heart:

Olin vielä aivan viimesilläni raskaana ja super herkässä tilassa niin pillitin varmaan puolet leffasta :D

:D . Mä olin osassa leffaa(ennen kamalaa sotaa) kuin pieni lapsi lelukaupassa, suu hieman auki, pää seuras liikkuvia osia :laugh: ja huokailin itekseen hiljaa. UPEA!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
tykkäsin niistä erikoistehosteista. ja oikeestaan tykkäsin siittä leffastakin. en ihan noin paljon ku ap mutta kuitenki. kolome deenä en oo sitä kattonu ku lentäsin tuolilta alas. :ashamed:

Siis ehdottomasti 3D:nä pitää katsoa!!! Menetit ison osan.

Alkuperäinen kirjoittaja bbs:
Huonoin elokuva pitkään aikaan minkä nähnyt.

Eli tykkäät enempi tyyliin: 3t häät 5t hautajaiset, Rakkaus sitä ja rakkaus tätä, morsian sitä ja sulhanen tätä? Tai taidepläjäyksistä tyyliin: näe ja koe nyt Ransaklainen taidepläjäys TISSI ja KUU :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Eli tykkäät enempi tyyliin: 3t häät 5t hautajaiset, Rakkaus sitä ja rakkaus tätä, morsian sitä ja sulhanen tätä? Tai taidepläjäyksistä tyyliin: näe ja koe nyt Ransaklainen taidepläjäys TISSI ja KUU :kieh: :laugh: :laugh: :laugh:

Juu enempi saw, sotaelokuvat ja toiminta muutenkin mutta toi oli suoraan sanottuna paska. visuaalisesti hieno mutta siihen se jäi.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Juu enempi saw, sotaelokuvat ja toiminta muutenkin mutta toi oli suoraan sanottuna paska. visuaalisesti hieno mutta siihen se jäi.

Ai, no sitten jopa ymmärrän :saint:

Yhteistyössä