38 kokoiset only farkut, jos haluan tuumissa mikähän olisi vastaava koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuumakoot;

xs
24",25"

s;
26",27",28"

m;
29",30",31"

L;
32",33",34"

Ja tuo 38 taitaa olla kokoa S? Tosin riippuu tietty mitä housuja on käyttänyt, onlyn farkuissa koko 38 ei ole sama esim grazy age (? tai joku tälläinen) farkuissa, tuo jälkimmäinen on pienempää mitoitusta.

Mutta ilmeisesti olet onlyn farkkuja kokeillut ja etsit onlyn farkkuja?Jos on niin niin sitten 26" 27" tai 28" tietysti sitten onko 38 vähän löysä niin pienempää tuumakokoa tai jos just just sopivast niin keskimmäinen, tietysti myös materiaalista riippuen. Jos on joustavat niin itse ottaisin tuon 26".

Tuli kyllä aika sekasta, toivottavasti ymmärsit :D

[QUOTE="a p";28136060]yhdet 28 kokoiset onlyt löytyi kotoota eikä kyllä menny jalkaan ees samalla tavalla kuin 36 kokoiset[/QUOTE]

Ainiiiin, unohdin sanoa, että nuo tuumakoot jotka laitoin ne on hennesin sivuilta otettu ja kopioitu. Eli varmaankin on joustavan materiaalin tuumia :) Itse olen kokoa 36 ja tällä hetkellä fakut jalassa jotka ovat 25"/32.

Muistakaa myös, kun olette farkkuja ostamassa (uusia, käyttämättömiä) niin housujen tuleekin olla tiukat, löystyvät käytössä.

Voithan toki ottaa mittanauhan esille ja mitata paljon vyötärösi on senteissä ja sitten muuttaa tuumiiksi. :) Googlettamalla löytyy tälläinen muunnin.

niin, yhdet 29 kokoiset mulla on, mutta ne on aivan liian isot, eli eroja varmaan on hirveästi.

Oon ajatellu et noissa 29 kokoisissa on pakko olla joku isompi mitoitus, onlyn nekin kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja oiskonäin;28136105:
Ainiiiin, unohdin sanoa, että nuo tuumakoot jotka laitoin ne on hennesin sivuilta otettu ja kopioitu. Eli varmaankin on joustavan materiaalin tuumia :) Itse olen kokoa 36 ja tällä hetkellä fakut jalassa jotka ovat 25"/32.

Muistakaa myös, kun olette farkkuja ostamassa (uusia, käyttämättömiä) niin housujen tuleekin olla tiukat, löystyvät käytössä.

Voithan toki ottaa mittanauhan esille ja mitata paljon vyötärösi on senteissä ja sitten muuttaa tuumiiksi. :) Googlettamalla löytyy tälläinen muunnin.

mutta kun kaikki farkut tulevat ihan eri korkeudelle vyötäröä. Mun vyötärönympärys on 62cm, jos tämän mukaan otan farkut niin ne taitaa olla xs kokoiset.

Lantiolle nuo onlyn kaikki farkut ainakin jää, toiset ylemmäs kuin toiset, sen vuoksi haara-vyötärö mitta on aika tärkee, muuten ei tee vy mitallakaan mitään

[QUOTE="a p";28136112]niin, yhdet 29 kokoiset mulla on, mutta ne on aivan liian isot, eli eroja varmaan on hirveästi.

Oon ajatellu et noissa 29 kokoisissa on pakko olla joku isompi mitoitus, onlyn nekin kyllä...[/QUOTE]

Tosiaan riippuu paljon materiaalista. Älkää kivittäkö, en ole asiantuntija näissä asioissa. Ostin vasta uudet farkut jotka on denimiä ja kun niitä kokeilin ja löysin sopivan koon joka on minulle tuo 25" kokeilin sitten täysin samoja housuja, mutta erivärisinä, mutta siis samaa kokoa. Ne oli aivan liian isot, eikä 24" edes ollut.

Ennen kun käytin onlyn 38 kokoisia farkkuja niin sitten kun tulivat tuumakoot niillekin niin vastaava koko oli ainakin minulle 29, paitsi jos on paljon streciä niin sitten 28.

Niin, entä jos se ongelma ei olekaan vyötärö vaan reidet ja takamus :D Käytän 36, S, ja 26" farkkuja, mutta esim Dr. Denimeissä pitää ottaa kokoa M, jotka ovat sitten hurjan suuret. ja olen huomannut noissa dr. denimeissäkin jopa väreissä olevan eroja, tummissa M on hilkulla onko liian löysä ja vaaleissa L ei mene jalkaan.

Yhteistyössä