37-vuotias mieheni puhuu koko ajan naispuolisesta työkaveristaan.

  • Viestiketjun aloittaja "EpÄiLyS"
  • Ensimmäinen viesti
nöf nöf
[QUOTE="EpÄiLyS";29979848]Muun muassa kehuu häntä. Kyseinen työkaveri on 22-vuotias.

Mitä mieltä? Pitäisi huolestua?[/QUOTE]

Pyydän nainen teille sänkyyn "kolmanneksi pyöräksi".
 
heeeei
Ei silloin ole syytä mistään huolestua, jos toinen puhuu jostain henkilöstä puolisolleen paljon. Ihastuksista ei puolisolle jutella, en ainakaan minä ole koskaan kyennyt.
 
naispuolinen työkaveri
No en usko että pettää. Tilanne saattaa olla sellainen, että he tekevät tällä hetkellä yhdessä jotain projektia ja viettävät sen takia aikaa yhdessä, joten luonnollisesti siitä muodostuu työkaveruus. Jos miehesi tekisi samaa projektia jonkun 50-vuotiaan miehen kanssa, hän saattaisi puhua kotona tuosta työkaverista ihan samalla lailla, mutta et kiinnittäisi siihen mitään huomiota, kun kyse olisi samasta sukupuolesta.
 
Ihok
Itse nussin tällä hetkellä meile kahdeksi vuodeksi töihin tullutta harjottelijaa joka on 21 vuotta. Oli siinä sellainen pakkaus, että ei sitä alussa edes uhtonut mahdolliuuksiinsa, mutta kyllä vaan se esimiesasema (en tosin hänelle millään tapaan suoranainen esimies) yliopstotutkint, komea palkkakuitti, sporttinen ulkokuosi ja vaikkei nyt vielä harmaa mutta kuitenkin maalmaa nähneen miehen kokemu tekivät vaikutuksen. Itse tuli ehdottamaan minulle treffejä eräänä perjantaiaamuna, kun kukaan muu ei ollut töissä. Nyt sitä on puoli vuotta ja sanotaan, että tässä suhtessa on kaksi tyytyväistä.


34 vuotias FM, MBA ja muutenkin kova jäbä
 
"xyz"
Ei silloin ole syytä mistään huolestua, jos toinen puhuu jostain henkilöstä puolisolleen paljon. Ihastuksista ei puolisolle jutella, en ainakaan minä ole koskaan kyennyt.
Voi ihastuksesta puhuakin, jos ei itse ole vielä huomannut ihastuneensa. Ap:nä heittäisin vitsinä hymyssäsuin väliin että ootko ihastunut kun jatkuvasti hänestä puhut. Mies miettikööt sitten itse tilannettaan ja puhumisiaan.
 
"HAHA"
Ajatteleeko joku olevansa kova nussiessaan 21 vuotiasta ja itse on reilu 30v. Mun mies on sitten todella kova kun sai mut oikein naimisiin asti, mä oli 19v kun tavattiin ja mies 32v. :D
 
"..."
Itse nussin tällä hetkellä meile kahdeksi vuodeksi töihin tullutta harjottelijaa joka on 21 vuotta. Oli siinä sellainen pakkaus, että ei sitä alussa edes uhtonut mahdolliuuksiinsa, mutta kyllä vaan se esimiesasema (en tosin hänelle millään tapaan suoranainen esimies) yliopstotutkint, komea palkkakuitti, sporttinen ulkokuosi ja vaikkei nyt vielä harmaa mutta kuitenkin maalmaa nähneen miehen kokemu tekivät vaikutuksen. Itse tuli ehdottamaan minulle treffejä eräänä perjantaiaamuna, kun kukaan muu ei ollut töissä. Nyt sitä on puoli vuotta ja sanotaan, että tässä suhtessa on kaksi tyytyväistä.


34 vuotias FM, MBA ja muutenkin kova jäbä
*tyrsk*
 
"hansu"
Niin kauan kun puhuu naisesta niin en olis huolissaan, ei ihastuminen ole rikos vaikka olisikin suhteessa!! Jos lakkaa puhumasta ja alkaa viettää öitä pois kotoa niin sitten olisin huolissani.
 
.......
Hei meillä on se tilanne! Minulla on yksi miespuoleinen kaveri jonka kanssa olen samassa työpaikassa.
Mieheni valittaa minulle kokoaja siitä, kun puhun hänestä niin paljon.
En todellakaan ole ihastunut häneen, enkä voisi kuvitella mitään hänen kanssaan.
Jos toisen kans viettää aikaa joka päivä lähemmäs 8h niin kyllä siinä alkaa jututki olemaan sitten sitä, että tänään tehtiin sitä ja sitä ja hänelle on tapahtunut sitä ja sitä.

Joten en usko, että sinun pitäisi huolestua :)
 
"Sanna"
Itse nussin tällä hetkellä meile kahdeksi vuodeksi töihin tullutta harjottelijaa joka on 21 vuotta. Oli siinä sellainen pakkaus, että ei sitä alussa edes uhtonut mahdolliuuksiinsa, mutta kyllä vaan se esimiesasema (en tosin hänelle millään tapaan suoranainen esimies) yliopstotutkint, komea palkkakuitti, sporttinen ulkokuosi ja vaikkei nyt vielä harmaa mutta kuitenkin maalmaa nähneen miehen kokemu tekivät vaikutuksen. Itse tuli ehdottamaan minulle treffejä eräänä perjantaiaamuna, kun kukaan muu ei ollut töissä. Nyt sitä on puoli vuotta ja sanotaan, että tässä suhtessa on kaksi tyytyväistä.


34 vuotias FM, MBA ja muutenkin kova jäbä
Onko käsi kipeä kun oot tolla fantasialla vatkannut hanskaasi? :)
 

Yhteistyössä