35+ vauvan odottajat

Heiii!!! Täällä kiirettä pidellyt, kun myytiin asunto. Nyt muuttohässäkät päällä väliaikaiseen asuntoon, kunnes löydetään oma uusi talo. Se ois trakotus löytää nyt pian ennenku vauva syntyy, eli kiire on! :D En haluis täällä anoppilassa olla kun vauva tulee, vaan haluan rauhassa asettua omaan kotiin. Saas nähä!

Onnea niin paljon kaikille synnyttäneille <3 <3 <3
Aika poikavoittoista on joo! hih, mut tänne pitäis olla tulossa tyttö, sitten kesä-heinäkuun vaihteessa. Riippuu leikataanko. Synnytystapa- arvioon meen 15.6, silloin rv 36.

Tsemppihalit odottajille!! Kohta kohta :)

Anis rv 28+6
 
  • Tykkää
Reactions: Sariaana82
ODOTTAJAT❤



DISCO VOLANTE 37v/la 7.5.2021

LATILA 39v/la 12.5.2021

SARIAANA82 38v/la 4.6.202

SOFIROSD ?/la 22.6.2021

OLIIVI3 35v/la 28.6.2021

MUSTALILJA/la 7.7.2021

ANITZ81 39v/la 6.7.2021

ANTZU 39v/la 7.8.2021

BRUNET82 38v/la 10.8.2021

SARAHEINÄ 36v/la 17.8.2021

MAMSELLI78 42v la 21.8.2021

RUST 36v la 12.9.2021


SYNTYNEET❤

Hypsy 37v poika 27.11.2020
Saaga79 41v poika 8.2.2021
Niiskuneiti poika 17.2.2021
Shibali poika 19.3.2021
Forester poika 8.4.2021
 
On kyllä hauska sattuma että kaikki syntyneet olleet poikia :giggle:
Vappu lähenee..täällä sitä ollaan yhdessä koossa, Supisteluja on harvakseltaan mutta luulen että tämä olotila vielä jatkuu jokusen aikaa. viime viikonlopulla mies kokosi pinnasängyn, pitäisi sekin laittaa kuntoon (uudet ihanat petivaatteet odottaa) ostin torista uudenveroisen soittomobilen vaan 5 eurolla.
Pikku tytöt pitää kiireisenä mutta nyt onneksi enemmän omaa aikaa kun 3v tarhassa.

iloista kevään jatkoa kaikille, seuraavaksi vuorossa onkin sitten Disco Volante❤

ylihuomenna alkaa jo rv 35:love:
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81
Heissuli

onko tullut lisää vauvoja maailmaan.
me oltiin tämä viikko korona karanteenissa, kun pojan eskarissa todettiin tartunta ja altistui siinä. Tulos oli onneksi negatiivinen.
Tänään alkoi jo rv 36, nyt ollaan jo turvallisilla vesillä, olen aiemmin synnyttänyt 37+0 37+1 ja loput 38+0, 37+5, 37+6 ja esikoinen 39+4...eli tuskin enää kovin kauaa menee.

iloista vappua kaikille❤
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali
Ryhmä hiljentynyt, aika moni jo synnyttänyt oman pienokaisensa. Eilen käyty Tayssissa ja lääkäri sanoi että paikat kypsyneet entisestään ja synnytys voi alkaa koska vaan.. kipeitä Supisteluja tulee mutta ovat vielä epäsäännöllisiä. Raskausviikko 37 pyörähtää perjantaina käyntiin ja 17.5 on lääkäri ja ultra jos sinne asti päästään.
laittakaahan jotain kuulumisia❤

Mukavaa keskiviikkoa kaikille.
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja Oliivi3
Tervetuloa uusille ja ihanaa vauva-arkea kaikille vauvan saaneille ❤
Täällä olis meneillään 32+3 tänään ❤ Vointi ollut hyvä koko ajan, nyt olisi enää yksi työvuoro ennen lomaa ja sitten äippäloma. Aika mennyt hurjan nopeaa, jotenkin ei edes aina käsitä että kohta tämä pieni poikanen on sylissä. Vauvaa varten olen jo melkein kaiken kotona laittanut valmiiksi, sairaalakassinkin jo pakkasin kun oli supistuksia tuossa joku aika sitten. Nyt onneksi rauhoittunut. Poikanen on hurjan vilkas tapaus, liikkeessä koko ajan ja vastaa kyllä aina potkuilla silittelyihin sun muihin.
Syntymäpainoarvio ~3800g. Rakastan vauvamasua ylikaiken eikä olo ole mitenkään tukala tai vaivalloinen.
Ihanaa kevättä kaikille ja tulevaa Äitienpäivää ❤

Oliivi 32+3 ❤
 
Tänne syntyi eilen illalla terve pieni poika 3300g. Synnytys meni hyvin ja nyt opetellaan kovasti imemistä. Huomenna todennäköisesti kotiudutaan ja ihana vauva arki voi alkaa.. kertokaahan tänne koska vauva on syntynyt niin päivittelen tiedot ja saadaan kaikki vauvat syntyneet listalle❤
Disco Volanten ja LatiLan tietoja odottelen❤ omalta kohdaltani 9kk matka on päättynyt.

t. Sarianne ja pikku poika
 
Viimeksi muokattu:
ODOTTAJAT❤



DISCO VOLANTE 37v/la 7.5.2021

LATILA 39v/la 12.5.2021

SOFIROSD ?/la 22.6.2021

OLIIVI3 35v/la 28.6.2021

MUSTALILJA/la 7.7.2021

ANITZ81 39v/la 6.7.2021

ANTZU 39v/la 7.8.2021

BRUNET82 38v/la 10.8.2021

SARAHEINÄ 36v/la 17.8.2021

MAMSELLI78 42v la 21.8.2021

RUST 36v la 12.9.2021


SYNTYNEET❤

Hypsy 37v poika 27.11.2020
Saaga79 41v poika 8.2.2021
Niiskuneiti poika 17.2.2021
Shibali poika 19.3.2021
Forester poika 8.4.2021
Sariaana82 poika 18.5.2021
 
@Sariaana82 Onnea paljon pienestä pojasta, ihanaa :) <3 Milläs viikoilla hän nyt syntyikään?

Tervetuloa joukkoon @Twinmum :) Mites meni varhaisultra? Elämä kyllä yllättää välillä. Meilläkin tämä toinen tulokas tuli aika yllärinä spontaanisti, kun esikoista yritettiin yli 5 vuotta, ja lopulta pitkien hoitojen jälkeen hänet saatiin. Ikää tulee tänä vuonna mulla ja miehellä molemmilla 40.

Itse en ole saanut aikaiseksi tänne kirjotella jostain syystä. Tää loppuraskaus jotenkin vienyt voimia ja varsinkin kun muutto ja talostressit ollut päällä, mutta nyt alkaa hommat selviimään. Alle kuukausi, niin päästään uuteen omaan kotiin rauhottuun ja laittaan paikkoja nopsaa kuntoon ennenkun vauva saapuu. Nyt pitää vaan toivoa että hän jaksais köllötellä tuolla vielä. Oon saanut varattua jo uuteen asuinkaupunkiin neuvolan ja synnytystapa-arvion, niin on huojentunut olo. Ihana kun mut otetaan vastaan vaikka en ole vielä kirjoilla kaupungissa.

Olo muuten ollut ihan ok, mut väsymys aika valtava välillä. Hemoglobiini heittelee, ja oli taas viimeksi laskenut, vaikka syön lisärautaa ja lisäsin annostakin. Jostain syystä ei vissiin imeydy tms. No kunhan ei alle 100 mee, niin kai täs pärjää :D nyt siis 108.

Tsemppiä kaikille, ja ihanaa kesää <3 Kiva ois kuulla muidenkin kuulumisia :)

Anis rv 33+1
 
@An1z81 Hyvin meni ultra, kiitos kysymästä . Yksi syke löytyi tällä kertaa. Neuvolan laite oli toki aika alkeellinen, mutta oletetaan, että näytti silti oikein. Tänään on jo 9+5 ultran arvion mukaan. Kuukautisten mukaan n. 9+1 Nt-ultra on n. 2 viikon päästä. Nipt reilun viikon päästä. Ne kyllä jännittävät.

Sujuvaa loppuraskautta sinulle! Olet jo hyvillä viikoilla! Vauvan hoitoa ja valvomista kestää paremmin, kun on kesä vastassa. Viime kesä meni valvoessa kaksosten kanssa. Kolmas tulokas syntynee joulukuussa tai marraskuussa, joten silloin on sinniteltävä hereillä pimeästä huolimatta. :sleep::D
 
vierailija
Ihanaa lukea tällaista ketjua.
Itseäni huolestuttaa kun ikää 35v ja toive olisi vielä ainakin yhdestä lapsesta. Yksi alakouluikäinen löytyy jo. Aika vaan menee eteenpäin. Olen uudessa suhteessa ja mieskin haluaa lapsia, ja nyt on mulla pelko jos ei onnistuisikaan. Täältä tulin hakemaan rohkaisua että uskaltaisi pitää vielä toivoa yllä ja mielen positiivisena sen suhteen.
 
Ihanaa lukea tällaista ketjua.
Itseäni huolestuttaa kun ikää 35v ja toive olisi vielä ainakin yhdestä lapsesta. Yksi alakouluikäinen löytyy jo. Aika vaan menee eteenpäin. Olen uudessa suhteessa ja mieskin haluaa lapsia, ja nyt on mulla pelko jos ei onnistuisikaan. Täältä tulin hakemaan rohkaisua että uskaltaisi pitää vielä toivoa yllä ja mielen positiivisena sen suhteen.
Toivoa on todellakin :) Mullehan sanottiin ekoissa lapsettomuustutkimuksissa, että on alentunut hedelmällisyys, amh oli vaan 0,31 ja että ainoa vaihtoehto on ivf. Mutta niin vaan täällä hoidan nyt 2kk vanhaa ihanaa poikaa, joka sai alkunsa luomuna just ennen hoitojen aloitusta. Ja sain pojan 41v-synttäripäivänäni :love:
 
Kuulumisia, meillä nousi 3 päivänä pojalla bilirubiiniarvot ja niitä seurattiin pari päivää nyt laskeneet ja vauvakin jo huomenna 2 vko. Nopeasti menee aika mutta olen yrittänyt nauttia joka minuutista hänen kanssaan koska tämä on nyt mun viimeinen vauva.
Todella kiltti ja rauhallinen vauva, syö 2x yössä ja ei kyllä turhia itke.

t. sariaana ja poika
 
Meille syntyi sunnuntaina 13.6 poika, rv 37+6. 3560g ❤ kaikki hyvin, sokerit pienellä matalalla mutta huomenna saatetaan päästä jo kotiin. Synnytys meni hyvin, salissa oltiin 5h 30 min, kotona supistuksia otin vastaan noin 9h. Sairaalaan tullessa olin auki 3-4cm.
Nyt tissitellään ja elellään vauvakuplassa. ❤ Pieni on mitä maan mainioin ja rauhallisin tapaus ❤
 
Meille syntyi sunnuntaina 13.6 poika, rv 37+6. 3560g kaikki hyvin, sokerit pienellä matalalla mutta huomenna saatetaan päästä jo kotiin. Synnytys meni hyvin, salissa oltiin 5h 30 min, kotona supistuksia otin vastaan noin 9h. Sairaalaan tullessa olin auki 3-4cm.
Nyt tissitellään ja elellään vauvakuplassa. Pieni on mitä maan mainioin ja rauhallisin tapaus
Onnea pienestä pojasta :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Oliivi3
Oliivi3 Onnea pienestä pojasta❤

Täällä eletty ihanaa vauva arkea, poika on ihanan rauhallinen, nukkuu ja syö hyvin. Kaikki mennyt loistavasti❤
päivittelen listaa tänään. Onko muita syntyneitä? Nimijuhlat viikon päästä ja siitä viikon kuluttua miehen kanssa laatuaikaa?
ootteko miettinyt ehkäisyä? Mä en oo sitten yhtään.

Asuuko kukaan muuten treella jos joskus pidettäisiin äiti lapsi treffit? Onko tämmöisen kiinnostusta?

Ihanaa juhannusta kaikille❤❤

t. Sariaana ja poika 1kk
 
Onnea paljon @Oliivi3 ihanasta pojasta <3 :) Mites teillä on kesä lähtenyt sujumaan?

@Sariaana82 Ompa kiva kuulla että vauva on rauhallinen jne. :)
Treffit kuulostais hyvältä, mut me asumme Lahdessa. Muutettiin tänne pari viikkoa sitten vasta. Ehkäisyä me ollaan miehen kans sen verran mietitty, et jommalta kummalta piuhat poikki sitten kun on sen aika :D Lapsiluku jää tähän kahteen. Ollaan 40.v molemmat, tai noh, mä täytän muutaman viikon päästä, eli nuor tyttönen vielä hetken :D

MItes kaikki vietteli juhannusta? :) Me oltiin vaan täällä uudessa kodissa. Vielä on laitettavaa, kun tässä viimeisillään en jaksa paljoa kerralla varsinkin kun ollut niin kuuma!
Käytiin toki joka päivä jossain koko perhe, että taapero sai purkaa energiaa, ja jäätelöä on syöty ja muita herkkuja :p

Täällä ollaan siis vielä yhes koos! Huomenna vaihtuu rv39! Tänään vielä ois neuvola. Vauva on ollut jo monta viikkoa raivotarjonnassa, mut selkeitä merkkejä ei silleen ole ollut että syntyis pian. Ehkä hän tulee yllättäen :) Ehkä yks merkki mikä tullut tässä esille, et mun vatsa toimii vähän liiankin hyvin :D Supisteluja joka päivä, mut ei mitenkään kivuliaita tms. Mutta kaamea väsymys! Onneksi mies piti juhannuksen lomaa, niin ei mun pelkästään tarttenut juosta pojan perässä, vauhtia nimittäin riittää :) Hän täyttää pian 2.5v.

Ihanaa viikkoa kaikille!! Kirjoitelkaa kun ehditte :)

An1s ja vauva rv38+6
 
  • Rakkaus
Reactions: Shibali
Onnea synnyttäneille ja uusille odottajille! ❤

Olen vähän huono kirjoittelija, kun unohdan käydä täällä sivustolla. :confused:Meillä arki sujuu tasaisesti. Poika on jo 7kk ja vauhtia riittää. Ryömii lähinnä peruuttamalla ja liikkumalla sivuille, konttausasentokin alkaa olemaan kohta hallussa. Pari hammasta sai vastikään esille ja samana päivänä rauhoittui yöt niin, että nyt nukkuu yhdellä herätyksellä n. 11h. Hirveän kovaääninen lapsi hän kyllä on, keneen lie tullut.:LOL:
 

Yhteistyössä