"Minä vain"
Eli tällainen tilanne, suhteellisen tuoresta suhteesta raskaana, mies ei kanna vastuuta, aborttiko edessä? :/
Paitsi etten vain halua!!! :/No jos olet haarojas menny levitteleen niin eihän se auta kun kantaa vastuunsa. Tuossa iässä luulis olevan jos sen verran järkeä päässä että ymmärtää että petipuuhista voi tulla raskaaksi ja luulisi tuossa iässä olevan jo kaikki asiatkin niin hyvin että ei ole estettä synnyttää ja kasvattaa lasta.
Aikasen tyhmä aloitus sitten, vai kuinka?Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;25329290:Paitsi etten vain halua!!! :/
no sillon pidät miehet pois jalkovälistä. ON tää kumman itsekästä ja lyhytnäköistä touhua nykyään.Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;25329290:Paitsi etten vain halua!!! :/
Miten niin, tässä iässä pohtii kaikenlaista, kasvaisikohan sitä joskus nin aikuiseksi ettei tällaista sattuisi. Työpaikkakin on suhteellisen uusi, ja jäisin vielä yksin lapsen kanssa...Aikasen tyhmä aloitus sitten, vai kuinka?
niinno, pätee myös siihen mieheen. kyllä senki pitäis tietää että mitä siitä seksistä voi seurata. ja kyllähän se mies kantaa ainakin taloudellisen vastuun jos sitä vaaditaan.No jos olet haarojas menny levitteleen niin eihän se auta kun kantaa vastuunsa. Tuossa iässä luulis olevan jos sen verran järkeä päässä että ymmärtää että petipuuhista voi tulla raskaaksi ja luulisi tuossa iässä olevan jo kaikki asiatkin niin hyvin että ei ole estettä synnyttää ja kasvattaa lasta.
niin mutta vaikka olisit ollut kymmenen vuotta naimisissa ja nyt onnellisessa parisuhteess ja raskaana niin ukkos saattais muutaman vuoden päästä lähteä ja sit olisit silti yksin.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25329324:Miten niin, tässä iässä pohtii kaikenlaista, kasvaisikohan sitä joskus nin aikuiseksi ettei tällaista sattuisi. Työpaikkakin on suhteellisen uusi, ja jäisin vielä yksin lapsen kanssa...
Aloituspostauksessa kysyt, "aborttiko edessä?" ja kun sinulle sanotaan, että kanna vastuusi (nojautuen lapsen pitämiseen), vastauksesi on, "paitsi etten vain halua!" -- tästä voi tulla siihen johtopäätökseen, että olet jo päättänyt abortin tehdä. Joten millä tavalla tämä ei ole tyhmä aloitus?Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25329324:Miten niin, tässä iässä pohtii kaikenlaista, kasvaisikohan sitä joskus nin aikuiseksi ettei tällaista sattuisi. Työpaikkakin on suhteellisen uusi, ja jäisin vielä yksin lapsen kanssa...
No kauhistuttaa se monia sellaisiakin jotka on tarkoituksella hankkiutuneet raskaaksi. Kun mulla paukahti ekasta lapsesta plussa testiin niin olin ihan paniikissa jonkun aikaa vaikka lapsi oli erittäin toivottu, mulla hyvä mies, vakituinen työ ja muutenkin asiat kunnossa. Että se tunne nyt ei oo mikään peruste abortille ja kyllä tuossa iässä pitää jo osata kanta vastuunsa. Eri asia joku 15v teini mutta 34v.Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;25329386:Kiitos hyvästä ajatuksen aiheesta. Miehen varaan en laske mitään, yksin olen pärjännyt hyvin pitkäänkin, mutta kauhistuttaa silti tämä tilanne.
Niin kauhistuttaa. Mua on kauhistuttanut joka kertaNo kauhistuttaa se monia sellaisiakin jotka on tarkoituksella hankkiutuneet raskaaksi.