34 ja 36 vaatekokoa käyttävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miimu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen 168cm ja 50kg, urheilija, hyvin hoikka luonnostaan olen ollut aina. Muistan aina kun yläasteella terveystarkastuksen paperissa luki: pituus 168cm, paino 36kg. Siihen nähden naisistunut nyt.

Kiitos paljon, erittäin valaisevaa. Oon ollut niin tollo, että nyt vasta olen hokannut että joistakin merkeistä jopa 34 koko sopii mullekin (160cm ja 50kg), useimmiten varmaan kuitenkin 36. Jotenkin kuvittelin pitkään, että mun pitää käyttää 38 tai jopa 40 kokoa!!! Johtuu ehkä siitä, että tykkäsin nuorempana väljemmistä vaatteista. Kroppa on jotenkin muuttunut lasten saannin jälkeen, vaikkei paino varsinaisesti ole muuttunutkaan. Nyt kun olen sovitellut vaatteita, on tuntunut ettei mikään istu. Sitten satuin kokeilemaan 34 kokoa, ja sehän sopi! Hassua.

[QUOTE="miimu";22259723]Kiitos paljon, erittäin valaisevaa. Oon ollut niin tollo, että nyt vasta olen hokannut että joistakin merkeistä jopa 34 koko sopii mullekin (160cm ja 50kg), useimmiten varmaan kuitenkin 36. Jotenkin kuvittelin pitkään, että mun pitää käyttää 38 tai jopa 40 kokoa!!! Johtuu ehkä siitä, että tykkäsin nuorempana väljemmistä vaatteista. Kroppa on jotenkin muuttunut lasten saannin jälkeen, vaikkei paino varsinaisesti ole muuttunutkaan. Nyt kun olen sovitellut vaatteita, on tuntunut ettei mikään istu. Sitten satuin kokeilemaan 34 kokoa, ja sehän sopi! Hassua.[/QUOTE]

no en ihmettele jollei ole mikään istunut :D

toisaalta, mä käytän paljon kokoa L tai 40 paidoissa, tahdon, että ne on löysiä, kun pidän legginsejä ja isoja paitoja.

Yhteistyössä