31v mies joka ei oo seurustellu, pitäiskö "hälytyskellojen" soida??

  • Viestiketjun aloittaja hmm......
  • Ensimmäinen viesti
hmm......
Miten pitäisi ajatella, jos vaikuttaa ihan järjelliseltä ja normaalilta ja siistiltä ja koulutetulta jne. tapaukselta, mutta ei ole koskaan seurustellu? Onko todennäköistä, että on jotain...hmm... ongelmia tiedossa?
 
nii
Jos hän ei ole tavattoman ujo tai tavattoman nirso, niin sitten kyllä välttelisin itse. Tunnen itse yhden yli 30-vuotiaan miehen, joka ei ole ikinä seurustellut. Hän on ollut lapsesta asti koulukiusattu, syönyt suruunsa, ei ole uskaltanut mennä opiskelemaan ja on nyt sairaseläkkeellä. Mielenterveysongelmia kyllä löytyy...
 
minä
Mun miehen veli on about kolmekympinen eikä oo ikinä seurustellu. Se on ihan hirveän ujo naisten suhteen...Ihan hyvä mies se olis, jos vaan joku menis ja ottais sen itelleen! :D

 
vieras
Mulla on tuttava, joka seurustelee komean ja hyvin koulutetun 35-v miehen kanssa. Miehellä ei ollut aiempia seurustelusuhteita. Ongelmia on ollut mm. mustasukkaisuuden ja anopin takia ( ainokaisen pojan välit äitiin ovat melko intensiiviset)
 
lillian
Höh, no mitäs tuossa nyt on? Ihmisillä kun saattaa olla elämässään muitakin tavoitteita kuin seurustelu. Varsinkin jos on kouluttautunut, opintoihin saa uppoamaan aikaa, samoin matkusteluun, kavereihin ja harrastuksiin.

Mulla on monta kolmeakymppiä lähentelevää opiskelukaveria, jotka eivät ole ikinä seurustelleet, ja hyviä, komeita nuoria tyyppejä. Ei vain ole sopivaa ja fiksua naista tullut tässä pikkukaupungissa vastaan, tarjokkaita on kyllä ollut, mutta "ihan kiva" ei riitä. Varsinkin, kun samanikäiset seurustelemattomat naiset naiset tuppaavat joskus olemaan jo hiukan päällekäyvän epätoivoisia.

Nämä miehet myös harrastavat paljon kaveriporukalla ja osa tekee väikkäriä (vie aikaa) ja osalla on vain niin paljon muita mielenkiinnon kohteita. On heillä naisiakin ollut joitain (lyhyitä juttuja), mutta eivät ole vain halunneet seurustella vielä. Naispuolisia kavereita on paljon kyllä, ja moni heistä olisi valmis ottamaan poikaystäväksikin, eli hyviä tyyppejä.

Tietysto asia voi myös olla niin, että on jotain "vikaa", mutta en sanoisi, että se on aina syy. Joillain vain on niin paljon muutakin tekemistä.
 
Tunnen useammankin miehen, jotka ovat löytäneet ensimmäisen seurustelukumppanin vasta lähempänä 30-v. ikää ja hyviä miehiä ovat kaikki. Ainakin reippaasti parempia kuin ne parikymppiset kollit joiden kanssa itse seurustelin ;). Ja vieläkin parempia, kun katsoo minkälaisia miehiä noistakin kolleista kasvoi.

Jotkut eivät ole niin itsevarmoja ja komeita naistenkaatajia että ei niitä suhteita aina synny. En todellakaan hylkäisi hyvää miestä tuon takia. Monesti ovat paljon fiksumpia ja arvostavat naista ihan eri lailla, kun eivät ole pyörittäneet hamelaumaa nurkissa koko ikäänsä.
 
mieleen tuli
Jos mies on vähemmän hyvännäköinen tapaus ja lisäksi nirso eikä olisi koskaan saanut nuorten pinnallisten naisten joukosta sellaista, jonka olisi kelpuuttanut, niin voi olla kerännyt aikamoisen määrän suuttumusta koko naissukukuntaa kohtaan.

Toivon, että ap uskaltautuisi ainakin kokeilemaan. Ei kannata kiirehtiä pakkaamaan kimpsujaan ja kampsujaan yhteen muuttamista tai naimisiinmenoa silmällä pitäen, jos yhtään epäilyttää. Seurustelusta voi vielä peräytyä suhteellisen kivuttomasti, jos alkaa tuntua väärältä mieheltä.
 
Mies, joka ei osaa tehdä mitään päätöksiä kysymättä siitä äidiltään, niin huh huh.. Ensitapaaminen yhden miehen kanssa meni niin, että kun tämä tuli luokseni, niin hän soitti heti äidilleen ja kertoi päässeensä perille. :D
 
mieleen tuli
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Mies, joka ei osaa tehdä mitään päätöksiä kysymättä siitä äidiltään, niin huh huh.. Ensitapaaminen yhden miehen kanssa meni niin, että kun tämä tuli luokseni, niin hän soitti heti äidilleen ja kertoi päässeensä perille. :D
Naurattaisi, jos ei kuulostaisi vähän surulliselta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mieleen tuli:
Jos mies on vähemmän hyvännäköinen tapaus ja lisäksi nirso eikä olisi koskaan saanut nuorten pinnallisten naisten joukosta sellaista, jonka olisi kelpuuttanut, niin voi olla kerännyt aikamoisen määrän suuttumusta koko naissukukuntaa kohtaan.
se nirsous naisten suhteen ei välttämättä liity ulkoiseen olemukseen vaan siihen henkiseen puoleen.
 
juustnäin
Alkuperäinen kirjoittaja lillian:
Höh, no mitäs tuossa nyt on? Ihmisillä kun saattaa olla elämässään muitakin tavoitteita kuin seurustelu. Varsinkin jos on kouluttautunut, opintoihin saa uppoamaan aikaa, samoin matkusteluun, kavereihin ja harrastuksiin.

Mulla on monta kolmeakymppiä lähentelevää opiskelukaveria, jotka eivät ole ikinä seurustelleet, ja hyviä, komeita nuoria tyyppejä. Ei vain ole sopivaa ja fiksua naista tullut tässä pikkukaupungissa vastaan, tarjokkaita on kyllä ollut, mutta "ihan kiva" ei riitä. Varsinkin, kun samanikäiset seurustelemattomat naiset naiset tuppaavat joskus olemaan jo hiukan päällekäyvän epätoivoisia.

Nämä miehet myös harrastavat paljon kaveriporukalla ja osa tekee väikkäriä (vie aikaa) ja osalla on vain niin paljon muita mielenkiinnon kohteita. On heillä naisiakin ollut joitain (lyhyitä juttuja), mutta eivät ole vain halunneet seurustella vielä. Naispuolisia kavereita on paljon kyllä, ja moni heistä olisi valmis ottamaan poikaystäväksikin, eli hyviä tyyppejä.

Tietysto asia voi myös olla niin, että on jotain "vikaa", mutta en sanoisi, että se on aina syy. Joillain vain on niin paljon muutakin tekemistä.
Tämä on niin totta! Naisten on vain vaikea hyväksyä sitä, että miehen tärkein elämäntehtävä ei olekaan naisen metsästys. Miehessä ei todellakaan tarvitse olla jotain vialla jos ei ole seurustellut. Eihän moni nainenkaan ole seurustellut ennen kolmeakymppiä, eikä miehet varmaan spekuloi heidän "outouttaan".
 

Yhteistyössä