30v syntymäpäivät ja alkoholi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miehille varaisin hmmm... 4-8 tölkkiä. Plus booli. Naisille varmaan 3-6 tölkkiä. Riippuu niin kovin siitä minkälaiset on porukan juomatottumukset. Sääntönä. Enemmän kuin alunperin meinaa.

:O Itte varmaan varaisin miehille 8-12, ja naisille 6-10. Vähintään nuo määrät, varmuuden vuoks varmaan pari lavaa johkin piiloon vielä. Jos bileet siis alkaa ajoissa, ei ole vain parin tunnin juttu.... Ja siihen vielä booli päälle.

Itse olen ollut järjestelemässä yhtiä 3kymppisiä, ja oli onneksi nyyttärimeiningillä. 6litraa viinaa meni booliin, ja bändin jäsenille pari lavaa bissee + lava lokeroa.

Juhlien loputtua kerättiin pantilliset kasaan (rajan lähettyvillä asutaan, joten pantittomiakin oli PALJON), mahtuivat kahteen isoon jätesäkkiin...

Mutta riippuu tosiaan juomatottumuksista, tämä meidän kaveriporukka tais olla aika janoista :laugh:

Mä aion panostaa ruokapuoleen enemmän kuin viinaksiin. Jos ei muut syö, niin minä ainakin :D

mä epäilen vähän että noi miehen kaverit ei pahemmin syö kun juo. :kieh: ne juhlat ei oo edes meidän kotona vaan joutuu roudaa kaiken sinne juhlamestoille (vuokrattu saunatila). oisko joku pastasalaatti, patonki, tapas-kokoelma hyvä? plääh..vannoin jo ukolle etten aio sormeakaan nostaan sen synttäreiden takia. joudunko nyt kuitenkin jotain keksiä? |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618972:
mä epäilen vähän että noi miehen kaverit ei pahemmin syö kun juo. :kieh: ne juhlat ei oo edes meidän kotona vaan joutuu roudaa kaiken sinne juhlamestoille (vuokrattu saunatila). oisko joku pastasalaatti, patonki, tapas-kokoelma hyvä? plääh..vannoin jo ukolle etten aio sormeakaan nostaan sen synttäreiden takia. joudunko nyt kuitenkin jotain keksiä? |O

Kuulostaa hyvältä :) Ehkä sit niille miehille vielä jotain tuhdimpaakin?

Yhteistyössä