30v syntymäpäivät ja alkoholi

Vieraita tulee noin 40.
Mietin, että minkä verran pitäisi varata bisseä, siideriä ja lonkeroa. Oletetaan siis, että kaikki vieraat nauttivat alkoholia. Ja missä suhteessa mitäkin? Tuntuu, että nykyään tosi moni juo lonkeroa.

Onko booli näitten mietojen lisäksi hyvä, vai olisko "baaritiski" parempi? Siis meinaan, että laittaisin jollekkin pöydälle tarjolle viinat ja sitten lantringit, viinit ja jokainen saisi itse väsätä omat drinksunsa.
 
Boolin tekisin. Riippuu vähän siitä, kuinka paljon ihmiset on tottunut juomaan. Kustannatteko kaikkien juomat koko illaksi, humaltumistarkoituksella.

Jos kustannatte humaltumistarkoituksella. Ostaisin mielummin liikaa kuin liian vähän. Joten olutta varmaan 3 laatikkoa. Siideriä yhden tai kaksi. Lonkeroa saman määrän kuin siideriä. Ei pitäs ainakaan loppua kesken :)
 
Aika iso osa vieraista on miehiä, joilla on ilmeisesti sammumaton jano ja ovat humaltumistarkoituksessa liikenteessä. Olen kutsussa ilmoittanut, että tarjoamme bisseä, siideriä ja lonkeroa, plus boolin.

Kuinka monta tölkkiä/hlö pitäis varata?

Muokkaus: Siis vaikka olen tämän boolin kutsussa maininnut, niin silti taidan kallistua sen baaritiskin puolelle. Siihen vois laittaa lisäksi vaikka fisua, tequilaa ja jotain sellasta. Vai?
 
Viimeksi muokattu:
Boolin tekisin. Riippuu vähän siitä, kuinka paljon ihmiset on tottunut juomaan. Kustannatteko kaikkien juomat koko illaksi, humaltumistarkoituksella.

Jos kustannatte humaltumistarkoituksella. Ostaisin mielummin liikaa kuin liian vähän. Joten olutta varmaan 3 laatikkoa. Siideriä yhden tai kaksi. Lonkeroa saman määrän kuin siideriä. Ei pitäs ainakaan loppua kesken :)
Eikös tuo ole aika vähän noin isolle porukalle?
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
lucifer
meillä oli hääjuhlissa vieraita noin 40, miehiä suurin osa. boolia( tuota minkä ohjeen laitoin) meni 12 satsia, kaljaa 5 laatikkoa, lonkeroa 50 tölkkiä, teguilaa 5pulloa(annettiin yhet alkumaljaksi), siideriä meillä ei ollut yhtään.
 
Lex
Ehkä 6 tölkkiä per naama. Toiset juovat kuitenkin vähemmän, joten janoisemmille riittänee ekstraa.

Toisaalta olut kuitenkin säilyy hyvin, joten eipä tuosta haittaa ole jos varaa varmuuden vuoksi enemmänkin. Ikävää, jos loppuu kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Aika iso osa vieraista on miehiä, joilla on ilmeisesti sammumaton jano ja ovat humaltumistarkoituksessa liikenteessä. Olen kutsussa ilmoittanut, että tarjoamme bisseä, siideriä ja lonkeroa, plus boolin.

Kuinka monta tölkkiä/hlö pitäis varata?

Muokkaus: Siis vaikka olen tämän boolin kutsussa maininnut, niin silti taidan kallistua sen baaritiskin puolelle. Siihen vois laittaa lisäksi vaikka fisua, tequilaa ja jotain sellasta. Vai?
Tai sitten booli + snapsit, salmari, fisu tequila...

Huh huh kun miettii... ei taida tulla juomiset ihan halvaks.
 
OKD
Meillä oli vastaavanlaiset bileet vähän aikaa sitten 25 hengelle. Kaljaa meni neljä koria ja lonkeroa/siideriä kaksi. Boolia meni yksi setti vaikka olimme varanneet kolmekertaa enemmän tarpeita. Muista myös alkoholittomat juomat ;)
 
Meillä on juovia häävieraita tulossa 35-40.
Juotavia on varattu 7 laatikkoa kaljaa, 3 laatikkoa siideriä, 2 laatikkoa lonkeroa, 2x 3l valkoviini tonkkaa, 2x 3l punaviinitonkkaa, 20 pulloa kuoharia, 2x breezeri laatikkoa.
Tölkkijuotavista riittää n. 7kpl / vieras. Mielestäni ihan sopiva määrä, kun on kuitenkin viinit vielä ruuan kanssa tarjoiltu...
 
Viimeksi muokattu:
Tönt
meillä olisi samat kemut edessä tossa elokuussa kun mies täyttää 30. sen tiiän että juomaa pitää olla ja paljon mutta entäs ruokaa tai vastaavaa? syökö ihmiset vai juoko vaan? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26618821:
meillä olisi samat kemut edessä tossa elokuussa kun mies täyttää 30. sen tiiän että juomaa pitää olla ja paljon mutta entäs ruokaa tai vastaavaa? syökö ihmiset vai juoko vaan? :D
Mä aion panostaa ruokapuoleen enemmän kuin viinaksiin. Jos ei muut syö, niin minä ainakin :D
 

Yhteistyössä