30v synttärit teemalla...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
mietin tuossa, et josko sitä järkkäis keväällä synttärit ja ois joku teema... vaikka Star Wars (siitä kun tykkään kauheesti :D ) Ja kaikkien pitäis pukeutua edes jollain lailla... ja Star Warsissahan on vaikka mimmosia otuksia, ni kunhan ois ees joku sihen suuntaan oleva asu, ni ois hyvä... =) OIskohan ihan hölmöä?

Alkuperäinen kirjoittaja bilettäjä:
hauska idea jos vieraat lähtee mukaan.mixkä ite aattelit pukeutua?tarjoilut?rekvisiitta?

HAhmoja ios aikas paljon, et miksi vois itse pukeutua...ja kotoota löytyy jos jonkinmoista rekvisiittaa, julisteista, kypäröistä, aluksista ja hahmoista lähtien :D

mä olin yksis bileis minkä teema oli VIHREÄ. se oli hauskaa.
Sit joku Back&White vois olla kiva. Mun miehellä oli 30v juhlat hevibileet (hevimies kun on) ja kutsussa sanottiin että pukeutuminen vapaa, kunhan on mustaa. Oli pääkallotuikkulythtyjä, joka pöydässä niittivyö koristeena, mustat servetit, musta kakku, hevirokkia videotykillä jne. Ja kaikki oli tosiaan pukeutuneet mustaan, toiset iltapukuun, toiset vähän toisenlaiseen asuun... =) Mutta oli kyllä tosi kiva teema kaikista, vaikkei hevirokkari oliskaan. Loppuillasta mies ja sen bändi (ei hevibändi vaan cover-bändi) esiintyi, niin saatiin vähän muutakin musaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vno:
mä olin yksis bileis minkä teema oli VIHREÄ. se oli hauskaa.
Sit joku Back&White vois olla kiva. Mun miehellä oli 30v juhlat hevibileet (hevimies kun on) ja kutsussa sanottiin että pukeutuminen vapaa, kunhan on mustaa. Oli pääkallotuikkulythtyjä, joka pöydässä niittivyö koristeena, mustat servetit, musta kakku, hevirokkia videotykillä jne. Ja kaikki oli tosiaan pukeutuneet mustaan, toiset iltapukuun, toiset vähän toisenlaiseen asuun... =) Mutta oli kyllä tosi kiva teema kaikista, vaikkei hevirokkari oliskaan. Loppuillasta mies ja sen bändi (ei hevibändi vaan cover-bändi) esiintyi, niin saatiin vähän muutakin musaa.

Toi heviteemakin ois aikas hauska...niittivöitä, pääkallojuttuja ym. ym. ja varsinkin mustaa vatetta löytyy jo paljon omasta takaa :D Ja ois varmaan vieraillekkin helpompi kuin Star Wars.

Mie oikeesti en tykkää yhtään mistään stetsoneista, bootseista ja kantrimusiikista, mut synttäriteemana toi vois olla aikas hauska. Vois kehitellä joitain kilpailujakin vaikka samaan henkeen...lassoamista ym. ym. Päässä rupee pyörii jo ideoita ja synttärit on vasta toukokuun lopulla :D

Mä en liioin osaisi kyllä Star Warsiin pukeutua..

Mut omiin kolmikymppisiin muinoin ajattelin teemaksi "Lapsuuden sankarit/satuhahmot" tai vastaavaa. Että jokainen olisi saanut pukeutua omaksi lempihahmokseen.

Mut ne vääntäytyi sitten vain ihan tavallisiksi naamiaisiksi, mut aikas kivoja vaatteita kaikki keksi tollaisella yleiselläkin nimikkeellä.

Joo, kyllä tulis mullekin tenkkapoo miten puekutua Star wars teeman mukaisesti, ei ole ne hahmot niin tuttuja saati sydäntä lähellä :) Nuo väritemat kuulostaa hauskoilta.

Mä olin syksyllä kolmekymppisissä, ei ollut mitään teemaa mutta piti pukeutua! inhoan pukeutumista mutta kun vauhtiin pääsin, hankin jos jonkinlaista rekvisiittaa asuun. Ehkä joku helpompi aihe ois parempi, en muista mitään tohon aiheeseen sopivaa asua nähneeni. Enkä kyl tosin paljoa star warsista tiedäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Eewok:
Mä olin syksyllä kolmekymppisissä, ei ollut mitään teemaa mutta piti pukeutua! inhoan pukeutumista mutta kun vauhtiin pääsin, hankin jos jonkinlaista rekvisiittaa asuun. Ehkä joku helpompi aihe ois parempi, en muista mitään tohon aiheeseen sopivaa asua nähneeni. Enkä kyl tosin paljoa star warsista tiedäkään.

Jos luit ketjun kokonaan, ni tulihan tuolla jonkin verran jo muitakin aiheita...

Yhteistyössä