30v kriisi ja villiys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SnakeSmileBitch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SnakeSmileBitch

Vieras
Onko kellään muulla iskeny hirvee 3-kympin kriisi että tekee mieli bailata #&%?$!*ä irti (ass off)?? :ashamed:
Tekee mieli vierasta, tuttua, puolituttua...ja kokeilla kaikkea. 9 v parisuhdetta takana eikä ees mitään valitettavaa..
Meneekö tää ohi? Muita samanlaisia? :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall:

Ei ollut 30:ssä kriisiä eikä tunnu nytkään olevan edes oireita että 40:n kriisiä olisi tulossa.
En oikein ymmärrä noita kriisi juttuja.Ovat minusta enemmän tekemällä tehtyjä.

Phah! Olisin valmis maksamaan että saisin tän fiiliksen pois!! ja sitte yks tulee sanomaan että tekemällä tehtyjä...voi hevovvv#%"!! :headwall: :headwall: Kaipaisin vaan pientä vertaistukea. That's all. Mut kai sit oon ainoa.

Mun miehellä oli tosi vaikee kriisi,mutta onneks se on aina ollu rehellinen ja kertonu mulle tunteistaan. Osasin sitten suhtaantua asiaan oikein,vaikka kyllä välillä oli vaikeeta kun toinen juoksi yöt baarissa yms... meni ohi muutamassa kuukaudessa! Itellä oli lievempi...

No et oo ainoa - mäkin oon nii roikkunu nuissa äijän köriläissä sillon ku olis ollu vielä mahikset mennä miten lystää, nii tässäpä sitä sitte ihmetellään :headwall: :headwall: :headwall:

Mulle tuli toi kriisi jo kaksi vuotta sitten, olin silloin 27v. Tajusin sen olleen sitä vasta jälkikäteen, ihmettelin vain mistä ajatukset, ett tässäkö tää elämä sitten oli ja mitä sitä pitäisi tehdä ettei elämä livu ohi ihan tavallisena tallaamisena, tulivat. Sen verran tää pysäytti mua että laihdutin 20kg. Ja nyt huomaan sen menneen lähes ohi kun en jaksa enää innostua painon pudotuksesta vaikka varaa vielä olisi.

Juuri tuollainen kolmenkympin kriisi oli minullakin, onneksi se ei kestänyt vuotta kauempaa ja onneksi en sortunut tyhmyyksiin. Mutta se menojalan vipatus oli mahdotonta...

Nyt olen 40 v ja olen odotellut samanlaista kriisiä tulevaksi, mutta ei ole kuulunut. Työkaveri tuumas, että jos on kova 30 v kriisi, niin pääsee 40 v vähemmällä. Toivottavasti.

Koeta kestää :hug: , kohta helpottaa.

Yhteistyössä