30v irakilaismies raiskasi peruskoulutytön! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Kolmikymppinen mies raiskasi peruskoululaisen - teko paljastui, kun tyttö romahti ostoskeskuksen lattialle itkemään"

"14-vuotias uhri oli tutustunut mieheen vain viikkoa ennen"

"Mies oli kertomansa mukaan tullut Irakista Suomeen vuonna 2015 ja saanut oleskeluluvan seuraavana vuonna."

http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804252200903034_u0.shtml

No, kuten olen alusta asti sanonut. Ongelmia tulee, kun suomeen otetaan läjäpäin miehiä maasta, jossa ei ole tapana pitää naista koiraa kummempana otuksena. Nainen on omistettava esine, jolle mies voi halutessaan tehdä mitä haluaa.
Suomalainen nuori tyttö ei tällaista ymmärrä eikä tilanteen olisi koskaan pitänyt mennä siihen pisteeseen, että hänen pitäisi tällaista joutua ajattelemaan omassa kotimaassaan.

Meidän yhteiskuntamme on epäonnistunut suojelemaan omia lapsiamme suvaitsevaisuuden nimissä.

• Tykkää
Reactions: .....
No, kuten olen alusta asti sanonut. Ongelmia tulee, kun suomeen otetaan läjäpäin miehiä maasta, jossa ei ole tapana pitää naista koiraa kummempana otuksena. Nainen on omistettava esine, jolle mies voi halutessaan tehdä mitä haluaa.
Suomalainen nuori tyttö ei tällaista ymmärrä eikä tilanteen olisi koskaan pitänyt mennä siihen pisteeseen, että hänen pitäisi tällaista joutua ajattelemaan omassa kotimaassaan.

Meidän yhteiskuntamme on epäonnistunut suojelemaan omia lapsiamme suvaitsevaisuuden nimissä.

Olen samaa mieltä. Vaikea on syvään juurtuneita asenteita muuttaa.

Olen samaa mieltä. Vaikea on syvään juurtuneita asenteita muuttaa.

Ei niitä pysty muuttamaan. Ei itsenäiseksi, omista asioitaan päättäväksi ja tasavertaiseksi kansalaiseksi kasvatettu suomalainen nainen pystyisi koskaan ymmärtämään alistamisen kulttuuria eikä hän siihen koskaan sopeutuisi eikä hän varmasti kasvattaisi omia tyttäriään alistumaan kenenkään tahtoon. Sama toimii toisinpäin.

• Tykkää
Reactions: .....
Ei niitä pysty muuttamaan. Ei itsenäiseksi, omista asioitaan päättäväksi ja tasavertaiseksi kansalaiseksi kasvatettu suomalainen nainen pystyisi koskaan ymmärtämään alistamisen kulttuuria eikä hän siihen koskaan sopeutuisi eikä hän varmasti kasvattaisi omia tyttäriään alistumaan kenenkään tahtoon. Sama toimii toisinpäin.

Juu ja siis tarkoitin näiden tulijoiden asenteita.

Näen usein viikonloppua kohti, miten nämä tyypit ostavat väkeviä alkoholeja ja valitettavasti veikkaan, että ovat omaksuneet suomalaiset juomatavat ja/tai juottavat tyttöjä :(

Ja vanhempien todellakin kannattaisi enemmän varoitella ja pelotella lapsiaan niin huumeiden kuin nuorten geelitukkien vaaroista.
Normaali äiti joak ajattelee lapsia ja tahtoo hyvää niille varottaa jokasesta miehistä. Suomalaiset miehet raiskaa ihan koko ajna ja iho iahn valkonen. Just oli se mikä ajo autolla päälle ja just vaan naisten pääle ja ihan valkonen seki oli. Ja sillonki te huusitte et muslimi oli ja bla bla mut ei ollu oli valkonen äijä. Sitte ootte ihan turpa kii aina ja etitte jonkun uutisen mis joku muslimi äijä olis tehny jotain pahaa.

Normaali äiti joak ajattelee lapsia ja tahtoo hyvää niille varottaa jokasesta miehistä. Suomalaiset miehet raiskaa ihan koko ajna ja iho iahn valkonen. Just oli se mikä ajo autolla päälle ja just vaan naisten pääle ja ihan valkonen seki oli. Ja sillonki te huusitte et muslimi oli ja bla bla mut ei ollu oli valkonen äijä. Sitte ootte ihan turpa kii aina ja etitte jonkun uutisen mis joku muslimi äijä olis tehny jotain pahaa.
Missä huutelin toronton kuskia muslimiksi?
Aivan oikein, en missään.

Mikä motiivi sulla on puolustella näitä raiskaajia? Tutustu tilastoihin ja ällisty.

Mikä motiivi sulla on puolustella näitä raiskaajia? Tutustu tilastoihin ja ällisty.
Ihan samoaj raiskaajia ne kaikki on. Sä haluut tuomita vaan jotkut raiskaajat ja vaan sellaset jonka iho ei miellytä just sua. Mun mielestä jokanen raiskaaja pitäis tuomita. Et jos olis kuoleman tuomio raiskaamisesta nii kuuluu sen olla jokaselle eikä vaan et muslimit. Mitä jos muslimi äijä raiskaa musmilin?? Mitä jos valkonen äijä raiskaa muslmin??? Sun mielstä ne ei oo rikoksia mä arvaan. Sun kuuluis raivota joka raiskaksesta eikä vaan jostain. Jos sä laittaist kaikki maailman raiskaukset tähän sivulle niin sitä mä arvostaisin sua

https://www.ksml.fi/kotimaa/Mies-ol...1188762?pwbi=edbbfbfd22bb0c0384902ceaf40f4e93

Näitä uutisia tipahtelee koko ajan. Pelottava mutta ei yllättävä kehitys.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi tiistaina 18-vuotiaan miehen muun muassa seksuaalirikoksista vankeuteen. Kuva: Kalle Parkkinen

Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi tiistaina 18-vuotiaan miehen muun muassa seksuaalirikoksista vankeuteen. Hän sai tuomion toisen uhrin kymmenestä raiskauksesta noin viikon sisällä sekä toisen pahoinpitelystä ja törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Uhreista toinen oli 14-vuotias tyttö, jonka kanssa mies oli neljästi sukupuoliyhteydessä. Oikeuden mukaan miehen oli täytynyt ymmärtää, että uhri oli alle 16-vuotias. He olivat viettäneet aikaa yhdessä, mutta eivät esimerkiksi seurustelleet.

Mies on kertonut tutustuneensa uhreihin kauppakeskuksessa. Raiskausten uhrin osalta oikeus katsoi, että mies oli käyttänyt hyväkseen uhrin avutonta tilaa.

Tamim Najafi, 18, tuomittiin kolmen vuoden ja kahdeksan kuukauden vankeuteen

Ketjussa linkitetyistä jutuista yhdessä muuten tekijä kantasuomalainen.Taitaa olla se ainoa juttu jossa nimeä ei mainita,vaikka nämä mv tyypit toisinpäin väittää aina juttujen menevän.

Ihan samoaj raiskaajia ne kaikki on. Sä haluut tuomita vaan jotkut raiskaajat ja vaan sellaset jonka iho ei miellytä just sua. Mun mielestä jokanen raiskaaja pitäis tuomita. Et jos olis kuoleman tuomio raiskaamisesta nii kuuluu sen olla jokaselle eikä vaan et muslimit. Mitä jos muslimi äijä raiskaa musmilin?? Mitä jos valkonen äijä raiskaa muslmin??? Sun mielstä ne ei oo rikoksia mä arvaan. Sun kuuluis raivota joka raiskaksesta eikä vaan jostain. Jos sä laittaist kaikki maailman raiskaukset tähän sivulle niin sitä mä arvostaisin sua
Mun mielestä suomalaisilla ei ole varaa tuomita turvapaikanhakijoiden tekemiä raiskauksia tai muitakaan rikoksia niin kauan, kuin suomalaiset itse tekevät rikoksia.

Yhteistyössä