30-vuotias nainen ja 45-vuotias mies, toimiiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän riippuu siitäkin, onko kummallakin jo lapsia ja halutaanko yhteisiä. Tuon ikäisen miehen kanssa voisin olla parisuhteessa ( olen myös 30 v ), mutta yhteinen lapsi... Siitä en kyllä tiedä, ehkä siihen en olisi valmis.

Niin onhan se vähän yksilöstäkin kiinni. Ehkä minä olen vähän vanhanaikainen. Ajattelin ensin ap:n kysymyksestä, että seurustelusta kyse. Minä taas en ensin ajattele, että toimiiko SE, kun rakastuisin johonkin. Meillä kyllä toimii sekin, vaikka mies on jo 49.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Noh mahdollisesti, riippuu varmaan enemmän henkilökemioista. Mutta ei enää paljon naurata kun itse on 55 ja mies 70....

no jos on ollut jo vuosikausia yhdessä tuohon mennessä ja rakastaa toista, niin mikä estää nauramasta. muutenkin saattaa olla tuo ajattelu kypsynyt siihen mennessä...

Alkuperäinen kirjoittaja jeah:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Noh mahdollisesti, riippuu varmaan enemmän henkilökemioista. Mutta ei enää paljon naurata kun itse on 55 ja mies 70....

no jos on ollut jo vuosikausia yhdessä tuohon mennessä ja rakastaa toista, niin mikä estää nauramasta. muutenkin saattaa olla tuo ajattelu kypsynyt siihen mennessä...
Ei minun ajatteluni kypsyydessä ole mitään vikaa. Mä tunnen vain tosielämän tapauksia, joissa nainen hoitaa "parhaat vuotensa" jo lähes petipotilaana olevaa aviomiestään. Ei se mitään herkkua ole, vaikka rakkautta olisi kuinka paljon.

Yhteistyössä