K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä meinasin ehdottaa vauvaa. Mutta eikai sitten, kun kerran ei tule omalle miehelle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä meinasin ehdottaa vauvaa. Mutta eikai sitten, kun kerran ei tule omalle miehelle![]()
![]()
No ei siitä viitti luopua, kun nyt sais eka uloskin
![]()
Esikoinen näytteli eilen taskulampulla valoa mahaan tosta navan kohdalta ja huuteli et tule pois, mutta ei Paavo ymmärtänyt vihjettä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:no miten ois joku hieno pikkuauto tai motskari. Ne ei paljoo maksa ja voi sanoo että ostinpa sulle auton...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä meinasin ehdottaa vauvaa. Mutta eikai sitten, kun kerran ei tule omalle miehelle![]()
![]()
No ei siitä viitti luopua, kun nyt sais eka uloskin
![]()
Esikoinen näytteli eilen taskulampulla valoa mahaan tosta navan kohdalta ja huuteli et tule pois, mutta ei Paavo ymmärtänyt vihjettä :xmas:Omapäinen lapsi, jo ennen syntymäänsä.
Jospa hää aattelee säästellä itseään isänpäivälle.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:ja pullo kaljaa/viinaa tms ja itse askartelet siihen jonkun hauskan etiketin. Vai onko ihan pöllö idis?
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:30 pulloa olutta tulee varmaan turhan kalliiks. jos on kalamies niin entä joku uistin, niitä on kai Rapalalla jotain vuosiuistimiakin. Entä joku työkalu. 50v lahjaks oon nähny annettavan 50mm lenkkiavain kaiverruksella. Oisko tyhmää 30mm avain.