30-v lahja miehelle..kiire!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä meinasin ehdottaa vauvaa. Mutta eikai sitten, kun kerran ei tule omalle miehelle :D :laugh:

:laugh: No ei siitä viitti luopua, kun nyt sais eka uloskin :laugh:
Esikoinen näytteli eilen taskulampulla valoa mahaan tosta navan kohdalta ja huuteli et tule pois, mutta ei Paavo ymmärtänyt vihjettä :xmas:

Mä en oikein tiiä mistä tykkää, ei olla vähään aikaa oltu kauheesti yhteyksissä...ja lahjakortti muuten hyvä, mutta ei kauheesti olis sijottaa rahaa tähän lahjaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä meinasin ehdottaa vauvaa. Mutta eikai sitten, kun kerran ei tule omalle miehelle :D :laugh:

Esikoinen näytteli eilen taskulampulla valoa mahaan tosta navan kohdalta ja huuteli et tule pois, mutta ei Paavo ymmärtänyt vihjettä :xmas:
:D Omapäinen lapsi, jo ennen syntymäänsä. :D Jospa hää aattelee säästellä itseään isänpäivälle. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

:D Omapäinen lapsi, jo ennen syntymäänsä. :D Jospa hää aattelee säästellä itseään isänpäivälle. :whistle:

Mää luulen että tuo säästää itteään johki tuomiopäivään asti jos annetaan :kieh:

30 pulloa olutta tulee varmaan turhan kalliiks. jos on kalamies niin entä joku uistin, niitä on kai Rapalalla jotain vuosiuistimiakin. Entä joku työkalu. 50v lahjaks oon nähny annettavan 50mm lenkkiavain kaiverruksella. Oisko tyhmää 30mm avain.

Tai sit keräät selviytymispakkauksen. Esim johonki koriin, jotain ryppyvoidetta, kyllä sitä miehetki voipi käyttää ja suurennuslasi että näkee lukee ku vanhuus iskee ja keksit kaikkee jäynää... :)

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
30 pulloa olutta tulee varmaan turhan kalliiks. jos on kalamies niin entä joku uistin, niitä on kai Rapalalla jotain vuosiuistimiakin. Entä joku työkalu. 50v lahjaks oon nähny annettavan 50mm lenkkiavain kaiverruksella. Oisko tyhmää 30mm avain.

Toi avain olis hyvä(paisti et mä en ees tiedä miltä semmonen näyttää :whistle: :laugh: ) nyt mun pitää ihan just lähtee kauppaan, niin josko sieltä tollanenkin löytys jonkun mukavan kassasedän avulla :saint:

Yhteistyössä