Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikäpä sen ihanampaa kuin pieni tuhisija kainalossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:poika äsken tepasteli tänne olohuoneeseen, kipusi unikaverinsa kanssa mun syliin painoi pään rintaan ja sanoi että haluaa minun viereen nukkumaan. ei hennonut kieltäytyä :heart: tuolla se taas sitten köllöttelee.. usein yöllä hipsii kainaloon.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäpä sen ihanampaa kuin pieni tuhisija kainalossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:poika äsken tepasteli tänne olohuoneeseen, kipusi unikaverinsa kanssa mun syliin painoi pään rintaan ja sanoi että haluaa minun viereen nukkumaan. ei hennonut kieltäytyä :heart: tuolla se taas sitten köllöttelee.. usein yöllä hipsii kainaloon.
Ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäpä sen ihanampaa kuin pieni tuhisija kainalossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:poika äsken tepasteli tänne olohuoneeseen, kipusi unikaverinsa kanssa mun syliin painoi pään rintaan ja sanoi että haluaa minun viereen nukkumaan. ei hennonut kieltäytyä :heart: tuolla se taas sitten köllöttelee.. usein yöllä hipsii kainaloon.
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäpä sen ihanampaa kuin pieni tuhisija kainalossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:poika äsken tepasteli tänne olohuoneeseen, kipusi unikaverinsa kanssa mun syliin painoi pään rintaan ja sanoi että haluaa minun viereen nukkumaan. ei hennonut kieltäytyä :heart: tuolla se taas sitten köllöttelee.. usein yöllä hipsii kainaloon.
onhan se =) kun on yksinäinen olo niin mikäs sen kivempaa kuin pyytää nappulat viereen nukkumaan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:Ihana :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mikäpä sen ihanampaa kuin pieni tuhisija kainalossa. =)Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:poika äsken tepasteli tänne olohuoneeseen, kipusi unikaverinsa kanssa mun syliin painoi pään rintaan ja sanoi että haluaa minun viereen nukkumaan. ei hennonut kieltäytyä :heart: tuolla se taas sitten köllöttelee.. usein yöllä hipsii kainaloon.
Pojat on nyt alkanu kauheesti tulemaan meidän sänkyyn, ei se nyt muuten kauheesti haittaisi, mutta tuo toinen poika valtaa kaikki peitot vaikka niistä kynsin hampain yrittää pitää kiinniJa sitte ku pojat tulee meidän viereen, niin koirat kuvittelee, että niilläkin on lupa tulla ja nukutaan sitte kuudestaan meidän sängyssä
![]()
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:onhan se =) kun on yksinäinen olo niin mikäs sen kivempaa kuin pyytää nappulat viereen nukkumaan :heart:
Meillä kömpii myös tuo 8v poika välillä viereen. Ihania nuo mukelot.Alkuperäinen kirjoittaja Äiskä:Mulla nukkuu tyttö 9 v vieressä, isänsä on yövuoroissa. Juteltiin päivän asiat, ja niitä näitä, ja nyt nukkuu...
Päivisin on isoa neitiä, mutta iltaisin kelpaa tulla äitin viereen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:onhan se =) kun on yksinäinen olo niin mikäs sen kivempaa kuin pyytää nappulat viereen nukkumaan :heart:Meillä yleensä nukkuu aina jompikumpi noista pienemistä vieressä, usein molemmatkin.
Pakko kyllä sanoa että joskus tulee hukan ahdasta, mutta sopu sijaa antaa.
Eipähän tule vilu.
![]()
Tahtoo itsekullakin mennä välillä lainaukset miten sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lainasimpa hienosti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tahtoo itsekullakin mennä välillä lainaukset miten sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lainasimpa hienosti![]()
![]()
![]()
Et todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tahtoo itsekullakin mennä välillä lainaukset miten sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:lainasimpa hienosti![]()
![]()
![]()
niimpä.. onneks en oo ainut.![]()