<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

ikkuspikkus Näkyi haalea haamu sun testissä.

illusia83 Mulla tuli tästä kolmosesta ensin kp24 roskishaamu eli testiajalla nega ja myöhemmin satuin kurkistamaan sitä testiä kun olin jo laittanut sen pois ja näkyi haamu. Seuraavana päivänä tuli jo testiajalla haamu ja sitten vähitellen vahvistui plussaksi. Toivoa siis vois olla :)

Mulla noista ovistesteistä ei ole mitään kokemuksia niin en osaa sanoa mitään.
 
Adalmiina1 kiitos ihan älyttömästi kommentista. Jotenkin helpotti tuo sinun kommentti jo omaa mieltä. Ehkä se on sitten ihan normaalia :)

mutta mutta.... saa päivittää kp1/27 yk9

Jaksoin jo toivoa että nyt se olisi tärpännyt kun aamulla sain testiin viivan paikan (en ymmärrä miksi menin kiusaamaan itseäni tuolla testillä) ja menkkoja ei kuulunut niin kuin yleensä yöllä. Kivut alkoi kyllä jo eilen mutta vuoto viivästyi normaalin yön sijasta nyt tähän iltapäivään. Voitte uskoa kuinka oli pettymys kova kun se äsken sitten pienellä pisaralla alkoi :(

No niin ja kaiken tämän pettymyksen jälkeen tajusin että mies on tässä alkaneessa kierrossa työreissulla juuri ovulaatiota ennen ja sen jälkeenkin vielä pari päivää. YK9 on siis turhaakin turhempi. Mä en kestä että se raskaus ei nyt millään ala ja sitten tulee vielä näitä paskoja kuukausia että mies on ties missä ja yritys jää. Se raskautuminen ole muutenkaan näemmä helpooa ja ei sitä ainakaan helpota nuo hel... työreissut :( mä en ala!
 
Viimeksi muokattu:
Kultasienelle halaus! Harmittaa sun puolesta toi uus kierto jos ette ehdi ovista hyödyntämään :( meillä ei sentään mitään työmatkoja riesana mutta silti kestää. Miten tämä niin luonnollinen asia voikin olla näin vaikeaa?
 
Wivi ja KultaSieni mä yhdyn teidän tuntoihinne! Mä olen myös niin turhautunut ja surullinen tämän takia! :( Kohta lähtee JO yk11 käyntiin!! :'( huoh..

KultaSieni olen niin pahoillani, että sulla alkoi uusi kierto! :( <3 Alkoiko menkat jo kunnolla?
 
Halauksia hirmuisesti Kultasieni, Wivi ja Jks14, toivon sydämestäni että teille jokaiselle tulisi plussatuulia mahdollisimman pian :hug:

Omaa napailua sen verran, että äsken tehty PregCheckin raskaustesti näytti mielestäni melko selkeää viivaa. Uskaltaako tuohon luottaa, en tiedä. Mutta jotenkin kyllä tuntuu siltä että loppuviikosta voisi uskaltaa siirtyä plussanneiden puolelle..

 
illusia83 Paljon onnea. :flower:

Kultasieni miten noi miehet onnistuukin aina ajoitella työreissunsa?

Meillä kans ukon piti alunperin olla tää viikko muutamien satojen kilometrien päässä toisessa maassa, mun ovis viikolla. Ja just kun päätettiin alkaa yrittää. Onneksi sai siirrettyä reissuansa, toivottavasti ei kuitenkaan töissä ilmoittanut syyksi vaimon vauvakuumetta.. :D

Mun ovis tais olla ja mennä. Se oikeesti tais olla eilen. Tänään ei enää valkovuotoa tai mitään. Tosin mä en oikeestaan ikinä osaa sanoa koska mun ovis on, selkein merkki on selällä maatessa paineen tunnetta alavatsassa. Höh.

Kuulin tänään päiväkodin hoitotädiltä, että meidän neljävuotias puhuu hoidossa aina "meidän vauvasta".. Että kuulemma sielä ollaan oltu jo pidempään siinä uskossa että minä olen pieniin päin.
Oliskin.
Jouduin korjata hoitajaa, että poika taitaa kuitenkin puhua parin kuukauden ikäisestä serkku-pojastaan.

"meidän vauvaa" odotellessa..
 
Onnea Illusia!

Kultasieni <3

Olen reissussa kylpeä jytkäyttämässä sunnuntaihin saakka. Ei oo menkkoja näkyny. Ns. Kaks päivää ovat myöhässä (toivottavasti eivät ala keskellä kylpylää). Oon kyllä ihan turvonnu :D mutta niin... Ehdin päivittää etusivun vasta maanantaina, joten FantaV jos ehdit ja haluat? :)
 
Illusia mä en oo kertaakaan saanut minkäänlaista haamun varjoakaan, toi sun näyttää ihan plussalle musta!!

Mulla ollut koko illan huono olo. Oksettava olo. Mutta vasta kp21 vatsatautia? Eihän näin aikasin voi oikeesti mitään oireita olla!?
 
Onnea illusia83! Ihan selkeä plussa tuo on jo myös minusta :)

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ja muille yrityksen jatkajille.

Täällä olis huomenna dpo 12 ja kp 28/26-34. Josko sitä uskaltais aamulla jo testin tehdä...? Oon yrittänyt olla tässä kierrossa kuvittelematta hirveesti oireita, niin ku oon jokaisessa aiemmassa negakierrossa kuvitellut. Mutta alavatsa on kyllä ollut oudosti kipee jo sunnuntaista asti. Että jos sitä nyt vähän vois raskausoireista taas haaveilla kuitenkin :D
 
Voi teitä ihania :heart:
Mä en tiedä kuin mä pärjäisin tän asian kanssa ilman teitä. Kiitos kaikille tosi ihanasta tsempistä ja kommenteista. Wivi ja Jks14 mä koen teidän kanssa sielujen sympatiaa. Myös Empuska ja Fantaviona näyttää olevan meitä pitempään täällä jo roikkuneita :( Vaikka kellekään en toivo pitkää yritysaikaa niin on jotenkin kuitenkin lohdullista että ei yksin täällä roiku pitkään. Toivon meille kaikille plussia mahdollisimman pian! :hug:
Onnea kaikille plussanneille. Näyttää tässä kuussa olevankin monta. Äkkiseltään nyt suuren suuren onnittelut illusia83 ja mrs.k :flower: ja muillekin plussanneille ihan yhtä lailla. En vaan ihan pysy aina perässä kuka plussasikaan :D

ON: Vuoto alkoi tänään ihan kunnolla oikeen niinkun holoholo meininillä eli se siitä. Sanoinkin jo tossa aiemmin että mies lähtee työreissulle tässä alkaneessa kierrossa just siten että oviksen hyödyntäminen jää oikeastaan olemattomiin. Eli mulla ovis on aina kp14-15 (kerran venyi kp 16). Mies lähtee reissuun kp12. Tuolloin aamulla kyllä tallettelupuuhia, mutta vähäiseksi jää onnistumismahdollisuus kun n. 3 päivää ennen ovista ja kun ei ole tärppinyt sillonkaan kun on just oviksen molemmin puolin ja aikaankin puuhattu. Toiveet siis tämän kierron suhteen toooodella alkaiset. piru! ainii ja takas se ryökäle tulee vasta kp18 eli auttamatta liian myöhään.

ps. mulle on kertynyt ikävästi ylipainoa sellainen 5kg eli nyt vois sen pudotella tän kierron aikana pois ja keskittyä siihen.
 
Kiitos KultaSieni!

Harmi tuo miehesi työmatkan ajoitus, mutta toivoa on tärpistä kuitenkin, jos juuri ennen hänen lähtöä talletatte, ja simpathan voi elää usemapia päiviä, kuulemma hyvin tuon 3 päivää!
 
Onnea illusia83 ja mrs.k :) Oletteko jo elokuisiin menossa? Tai no varmaankin :D

Kultasieni en pitäis ollenkaan mahdottomana tuota 3pv, meillä on molemmat tytöt saaneet alkunsa 3-4pv ennen ovista :) Se on selvinny vasta ultrassa kun on siirretty viikkoa aikaisemmaksi että ups, meidän ajoituksethan on ollut ihan liian myöhään, onneksi on ollut yks kerta menkkojen jälkeen kuitenkin niin siitä molemmat tärpännyt. Se ultraaja arvioi oviksen olleen siis kp 8-9 ja meillä nuo ajoitukset alkoi vasta kp 12-->. En käytä ovistestejä nytkään eikä hajuakaan milloin se on mutta katsellaan miten käy, en aio niitä alkaa käyttämäänkään.
 
Eilinen pahoinvointi vaan jatkuu. En oo oksentaniut mutta sellanen olo koko ajan. Mutta siis vasta kp22 joten ihan naurettavaa koska ei näin aikasin voi olla oireita. Etenkin kun ovis oli vasta viikonloppuna. Erikoista..
 
Heippa!

Eksyin tänne ja kyselisinkin nyt että onkohan kellään vastaavaa, osaako kukaan auttaa?

Toivomme reilu vuosikkaalle esikolle pikkusisarusta ja mulla aina ollu varsinkin synnytyksen jälkeen tosi selväoireiset ovulaatiot kipuineen, limoineen ja turvotuksineen.

Mutta nyt kun tässä kierrossa aloitimme uuden raskauden yrittämisen, niin mulla olikin lähes oireeton ovulaatio, eli ei limoja juuri lainkaan, ei jomotuksia eikä mitään muutakaan paitsi lämmöt nousi normaalista 36,5 johonkin 36,9-37,2.

Onkohan tässä mitään mahdollisuuksia ja mitähän tämä tarkoittaa...? Onko kellään mitään vastaavaa?
 
Tuo on kyllä ihan selvä plussa Illusia 83. Itsekkin aina testaillu raskauksia tolla pregcheckin testillä eikä kyllä haamuja anna ilman että olisi raskaana. Samoin luulen mrs.k, tuo on jo ihan plussa mielestäni. Onnea!
 
Huomenta!

En tie mitä olen sekoillut, kun noita tietoja katsoin.. eli siis mulla on nyt kp30/28-31.
Mulla menkat alkaa, koska raskausoireita EI OLE YHTÄÄN, mutta menkkaoireita kyllä. :( Olen tottunut tähän, että menkat alkaa joka kuukausi. Ja siis tuolla aiemmin, kun kauhistelin, että seuraavaksi alkaa yk11, niin se onkin yk12!! :O Ei auta, kun mennä virran mukana, vaikka kuinka sattuu ja tekee kipeää. :(
 
Onneksi täällä on lista olemassa, niin pystyin tarkistamaan millä päivillä ollaan :'D Eli en oo seuraillut nyt koko tilannetta tai bongaillu ovista sen kummemmin. Viime kierto joka venyi ihan älyttömän pitkäksi veti mielen matalaksi. Ja vielä ei ainakaan kuulu menkkaoireitakaan niin voi olla että samanlainen lysti on taas edessä :headwall:

Mutta oikein paljon onnea täällä sillä välin plussanneille! :flower: Ja sen verran voi listaa osaltani päivittää että ikäännyin 27-vuotiaaksi viime viikonloppuna.
 

Yhteistyössä