3 yötä unikoulua takana ja mä olen edelleen aika ymmälläni :/ *muoks, 4. nukutus ohi*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Mä en muuttaisia sängyä yhtään mihinkään, kun opetellaan nukkumista. Ja hyvinhän nukahtaa.

Kiukuttelua voi aina tulla - vaikka ihan isommallakin.

Mutta kun pointti on se, että ennen nukahti paremmin :/ toki hän sitten nukkui huonommin.

Eli kyllä me ennemminkin näin tehdään, kuin siten miten ennen. Mutta oishan se tosiaan mukava kun ei ois ongelmaa suuntaan tai toiseen sen nukkumisen kanssa. Tuntuu vaan niin kurjalta kun toinen joka ilta nukahtaa pahalla mielellä :(

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä en muuttaisia sängyä yhtään mihinkään, kun opetellaan nukkumista. Ja hyvinhän nukahtaa.

Mutta kun pointti on se, että ennen nukahti paremmin :/ toki hän sitten nukkui huonommin.

Eli kyllä me ennemminkin näin tehdään, kuin siten miten ennen. Mutta oishan se tosiaan mukava kun ei ois ongelmaa suuntaan tai toiseen sen nukkumisen kanssa. Tuntuu vaan niin kurjalta kun toinen joka ilta nukahtaa pahalla mielellä :(

Saavutetuista eduista ei luovuta. Kyllä meilläkin 3.5vee protestoi joka kerta, kun häneltä riivitään kirjat pois kädestä ja sanotaan että nyt nukutaan. "Vielä yksi kirja" ja sitten sellainen pakollinen "äiti on julmuri" ulina. Ei takuulla nukahda pahalla mielellä :)

Meilläkin oli ennen pukemiset ihan helppoja - kunnes alettiin vaatia, että lapsi pukee itse :D

Alkuperäinen kirjoittaja chef:

Saavutetuista eduista ei luovuta.

Meilläkin oli ennen pukemiset ihan helppoja - kunnes alettiin vaatia, että lapsi pukee itse :D

:D :saint:

Yhteistyössä