3-vuotias hukassa Pohjanmaalla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";23609504]Sen verran minäkin sanon että on se kumma että tällä palstalla alkaa heti se syyttely jos lapsia katoaa ettei heitä ole vahdittu kunnolla. Tuntuu että jotkut haluavat kiilloottaa sitä omaa sädekehäänsä toisten onnettomuuksilla. Tyyliin " ei meille voi noin tapahtua kun meillä lapsia vahditaan 24/7". Tosiasia kuitenkin on että onnettomuuksia sattuu vaikka olisi kuinka varovainen tahansa, kuten esim se Lahden tapaus osoittaa. Ja jokaiselle varmasti sattuu niitä "mustia hetkiä" että hetkeksi jättää sen lapsen yksin vaikka vaaranpaikkoja on lähellä.[/QUOTE]

Sehän tässä just vituttaakin, että jotkut vanhemmat eivät huolehdi jälkikasvustaan ja onnettomuuksia kuitenkin tapahtuu, siis pitäisi osata arvostaa omia rakkaitaan pikkuisen enemmän. Itse ainakin teen kaikkeni välttääkseni sen, että lapsilleni jotain tapahtuisi, vaikka kaikkeen en valitettavasti voi vaikuttaa. Ei sitä verta tarvitse nenästä tahallaan kerjätä!!

Todellakaan aina ei ole kyse huolimattomuudesta vaan onnettomuuksia sattuu, vaikka kuinka olisi huolellinen.

Mutta on myös niitä, jotka ovat vähän turhan huolettomia lapsiensa suhteen.

En kuitenkaan alkaisi ketään syyttelemään. Eiköhän vanhemmilla ole kamala olo muutenkin, jos tuommoista sattuu..

[QUOTE="Vieras";23611166]Sehän tässä just vituttaakin, että jotkut vanhemmat eivät huolehdi jälkikasvustaan ja onnettomuuksia kuitenkin tapahtuu, siis pitäisi osata arvostaa omia rakkaitaan pikkuisen enemmän. Itse ainakin teen kaikkeni välttääkseni sen, että lapsilleni jotain tapahtuisi, vaikka kaikkeen en valitettavasti voi vaikuttaa. Ei sitä verta tarvitse nenästä tahallaan kerjätä!![/QUOTE]

Ketä sinä syyttäisit jos lapsellesi tapahtuisi jotain? Itse olet niin täydellinen! Lapset on nopeita, etenkin 3 vuotiaat!!

[QUOTE="Vieras";23611166]Sehän tässä just vituttaakin, että jotkut vanhemmat eivät huolehdi jälkikasvustaan ja onnettomuuksia kuitenkin tapahtuu, siis pitäisi osata arvostaa omia rakkaitaan pikkuisen enemmän. Itse ainakin teen kaikkeni välttääkseni sen, että lapsilleni jotain tapahtuisi, vaikka kaikkeen en valitettavasti voi vaikuttaa. Ei sitä verta tarvitse nenästä tahallaan kerjätä!![/QUOTE]

Et ole ikinä pihalla tms ollessa irrottanut katsetta lapsesta? Et IKINÄ?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää!!;23611238:
Ketä sinä syyttäisit jos lapsellesi tapahtuisi jotain? Itse olet niin täydellinen! Lapset on nopeita, etenkin 3 vuotiaat!!

Mitä jos opettelisit lukemaan ajatuksella... Tarkotin näitä, joiden mielestä 3v. voi ulkoilla yksin oli vettä lähellä tai ei! Lapsista täytyy huolehtia ja tehdä kaikkensa onnettomuuksia välttääkseen, koska ne kaikesta valvonnasta huolimatta tapahtuvatkin onnettomuudet ovat ihan tarpeeksi (tai liikaa)!! Mutta ehkä ei sun mielestä...

[QUOTE="vieras";23611263]Et ole ikinä pihalla tms ollessa irrottanut katsetta lapsesta? Et IKINÄ?[/QUOTE]

Opettelepa sinäkin luetun ymmärtämistä, kiitos. ks. aikaisempi vastaus.

Surullista mutta totta, näitä tapauksia tulee lisää vielä kesän koittaessa, elämä on... Ja sitten saa taas tältä palstalta lukea samanlaisia ketjuja tyyliin"kuinka voi olla niin vastuuttomia ihmisiä jotka jättää lapsen valvomatta, meille ei ikinä voi tapahtua tuollaista koska IKINÄ ei lapsi jää hetkeksikään silmistäni, vaan vahdin kuin haukka niisaan hengittäen 10cm päässä lapsesta, joka ikinen sekunti jne jne"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä